Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, January 18, 2005

-tak de tajuk-

Pu..pu...pu...punah!Punah lagi daa impian aku nak bangkit awal harini.Jangan kata awal, pukul 1 lebih baru aku tersedar.Tu pon sebab tiba-tiba tengah sedap membuta tengah-tengah hari buta, terdengar suara ma teriak-teriak panggey aku.Takut la pulak.Bondaku itu...anak daranya yang satu ini kalau bangun lambat, memang pantang besar.Takutla....

Maka, turunlah aku ke bawah nak ngadap bonda aku yang tengah bising-bising.Muka aku... sangat horror.Wajah pagi...(pagi ke?) Kepala pon cam biol sikit, tapi aku buat-buat fresh.Kang ma tengok aku yang lemah longlai lagu tu karang, mau pengsan aku kena bebel.

Aku ni kan...maklumlah, jarang-jarang jumpa ma.Ma pon agaknya bila dia pikir, dia jarang jumpa anak solehah dia ni, dia pon takde la freak sangat garangnya.Dia bebel tahap kontrol marah.Tapi kalaulah bukan dek sbb aku ni dah dok terpelanting jauh kat Johor sana, mesti sampai petang ni pon belom abis lagi aku kena basuh dan dibilas bersih-bersih.Itu sudah tentu...

Masyaallah...a...aku...telah terlajak Subuh untuk kali yang kedua.Camaner kalau ma tau?Camaner?Nak nyorok kat mana?Belakang pintu?Burrrffft....

Tu la pasainya...nak habaq balik neh.Kalau kat hostel, rajin jugak si Mickey...(mickey mouse ka?).Dak aih..bukan Mickey Mouse!Nama budak tu Shahril.Rajin jugak kejut-kejut aku bangun subuh.Sebelum alarm handset aku bunyi, dia pantas lagi short call aku.Wuhuu... aritu dia kata dia ada kat KL.Tapi dah balik Qlate negeri kebanggaannya kot.

Badrul tu pulak buleh dok sms aku pukul 4 pagi tadi.Manalah logik aku boleh celik mata waktu-waktu tengah ghairah tido tu.Aku baca mesej dia, tapi dak paham apa.Aih, awatnya tak msg waktu subuh tadi, Bad oi!!!Wutevah!

Aku nak kuar.Ma ajak teman dia kuar.Masalah aku : Semua seluar aku dah tak muat.Sendat semacam.Seksi awww! Ekekeke....Terpaksalah aku tukar style kena pakai skirt slalu. Woh... budget berangan anggun jelitalah aku dengan kain-kain labuh yang kembang berjela-jela.Ahak...dak aih! Tapi lawo gak perempuan pakai skirt-skirt neh. Aku pon terpaksa tukar style dalam keterpaksaan memandangkan seluar bukan lagi pilihan yang baik dengan badan aku yang makin lagi dan lagi dan lagi membesar....
 

0 Congteng-conteng:

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."