Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, January 19, 2005

:: Belum Tidur ::

Nite dear...
tadi : explore dgn hati riang ria bagai nak ghak bila terjumpa balik fail-fail lama yang aku simpan dalam pc ni sebelum diformat balik aritu.Pc ni nak kata tua, muda lagi.Tapi dah sakit-sakit.Aku tak heran setakat sakit, tapi jangan mati dulu heh sebab aku blom ada hati nak gesa abah beli pc baru setelah pc aku yang lagi satu leboh ntah ke mana. [ada makhluk halus dah bawak lari kot]

sekarang : aku nak conteng blog. [sungguhpun blog ni aku tak berapa suka] tapi aku nak conteng jugak!
karang : manalah aku tau apa akan jadi karang.Tapi dah tentu aku nak tidur pasni.


cerita hari ni.
Sebijik cam apa yang aku dah tulis pada entry sebelum ni,aku bangun pagi dengan maju jayanya. [semakin maju kelewatanku].Terkejut bukan main aku tadi.*keluh*.Aku serius bila aku kata aku nak bangun pagi.Tapi apakan daya...bukan salah aku sepenuhnya.Mata yang tak sporting.Mata yang tak nak bekerjasama dengan keinginan dan semangat aku.Salah juga alarm handset aku yang tak cukup POWER bunyinya.
Jam-jam hari Selasa aku berlalu camtu je.Aku tak buat tutorial langsung.Aku tak kemas bilik sedangkan tu yang aku asyik ingat tak abis-abis.Mentang-mentangla waktu-waktu berlalu secara percuma.Free...takyah bayaq! Amboi, hang ingat bila tak bayaq tu free, tak ada harga ka?Masa itu emas. [hmm...]
Petang keluar ngan ma.Shopping la konon.
Beli apa?
- handbeg - harga RM ***
- kaset VE (VE For You) , Dewa (Dewa *****), SheilaOnSeven (Pria Terhebat) - banyak gak ni.
- Cushion PowerPuffGirl kaler hijau. [hijau kehidupanku...lalala...]
- Cushion Kerusi [pon hijau]
- McD. [2 burger prosperity yg adik tak suka, tapi adik tetap abiskan]
Tak jadi beli...
- handbeg - harga RM***
- kaset Hijjaz , KRU, Eiffel I'm In Love dan Ruffedge
- Kasut kat Vincci. [ketat aih...tak da saiz]
- Cardigan hitam [seksi sangat]
- KFC [penuh]
Tutup cerita siang.Cerita malam pulak.
Malam aku cuma duduk kat bilik, baca Utusan [lama tak dapat Utusan...kolej kasi NST je]. Konon-konon nak kemas bilik, tapi aku tambah sepah adalah.Chat kejab dengan Yatty, Yusri, Bobo dan Trex.Pastu pusing-pusing usha blogskin.Best jugak.
Ni tadi baru sat Shahril short call [main-main 3 second kegemaran golongan muda-mudi kat kolej aku dan kolej-kolej lain jugak kot]..... hanya nak ucap... "nite". Aku pon shortcall balik.. "nite".Habis.
Rasa cam nak tidur je.Ahh...cop! Kejab.....!!!
Tolong!Tolong...!Ada sekor nyamuk dalam bilik aku.Bahyer ni.Denggi ni.Bahyer ni.Denggi ni. Bahyer ni.Nyamuk ni hebat.Hebat cam pahlawan melayu zaman dolu-dolu.Susahla kejar dia.Camana ni???Bahyer ni... bahyer!!
Aaaarrhh... [agak besar mulut aku menguap ni].Aku nak tidur. Semoga aku tidur dengan aman. Tuk orang yang aku rindu....nite.... [reply me ]
 

1 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
This is very interesting site... » » »
12:57 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."