Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, January 19, 2005

main Merry-Go-Round di KL...

Main?Main merry-go-round?Di KL?
Entah kepala akal sapa yang bijak pandai aritu kat YM Conference dok berkobar-kobar nak pegi midvalley.Midvalley la kunun...janji arini nak pegi midvalley pagi-pagi.Sudahnya aku juga yang tercampak indah ke tido valley yang ghairah sungguh.
Kring-kring! pakat tekejot aku yang tengah syok tido pagi tadi.Aizar bodyguard aku yang curang tlah call aku pukul 10.00 pagi tepat.Busuk betol..kul 10 baru nak kejut aku.Curang melampau, beb! [sila baca gaya hoppers!]

"Woi...nak kuar tak?,"sora bodyguard itu terserlah kecurangannya.Huuuwikk.. :D
"Hah?...per?....kuar...aaarr...nak..tapi pukul baper ni?,"sora seksi aku bangun tido sudah tentu menggoda bodyguard aku tu.[aku tau...kompom!]
"10 tiga minit!,"kata jam yang boleh bercakap...ahak! [mesti aizar sakit ati neh]
"per??!,"aku buat-buat tekejut.Penuh aksi dan gaya...ada style laaa![cam iklan kotex daa]
"nak pegi tak?Astri ok je," sora sumbang tu terus ganggu aku yang mamai.
"nak...eh,ntah!boleh gak.Tapi kena pegi dekat2 skit.Midvalley...mmg tak bley dah, kang nak balik kul baper," kata aku.Aku sebnarnya nak tanak je tadi.Sbb aku nak tido!!
"astri pon cakap camtu.Naik kete weih,"lebih kurang camtulah dialog Aiza.Aku bangkang!Aku tammo naik kete.Bukan aku yang tammo tapi ma gerenti tak kuarkan permisinya ya buk! Lagi2 naik ngan astri yg bawak kete cam bawak kete terbang.Biaq betoi ang neh!

pendekkan citer yang pjg...akhirnya aku pujok rayu merayu-rayu kat ma yang kununnya si astri fadhilah sahabat sejati budiman aku tu bawak kete beradab supan.Siap bongkok badan tanda hormat bila lalu dpn traffic light.[eh, manader aku ckp camtu kat mak aku]. Tapi betollah..aku yakinkan ma.Lastly...amik kau, ma kasi!Tapi pesan dia bukan skit punya lebaq. "cakap kat astri jgn drive laju2.Pelan-pelan pon tak pe.Apsal tak naik Kancil je, naik Waja plak dia ni. Ni lagi risau..,"risau bondaku tak pernah surut biarpon ombak ada pasang surutnya... wahaa..

Durjana tahap dewa dewi betul.Kengkawan budiman aku yang dua orang ni mmg dah awal-awal plan nak kenakan aku.Dorang memang tak kira aku nak ke idak, mmg dorang nak drive trus sampai Sungei Wang.Klu ikut ayat astri..."kitorang memang nak bawak lari ko!," haa..camtu arr dia kata tadi.Bunyik menyakitkan hati aku je.Tapi memandangkan aku dah berbulan tak jumpa dia, aizar plak dah hampir 8 bulan aku tak nampak, aku sabar je la.Member punya hal.Tapi nak je aku duku paler sorang2.Huhuhuwawawa.... [gelak nakal penuh dendam kesumat]

Maka...tengah hari yang panas terik tadi, wujudlah 3 orang budak ngokngek kat tengah-tengah BB Plaza.Main merry-go-round tak kira panas terik hujan badai..ttp tegoh pusing2 cam main kat taman menan.Si Astri yang sibok carik beg.Kunun2 nak yang bukak tanpa bunyi...nak yang sunyi sepi...pathetic poyo! Aizar plak bukan main berangan nak rujuk balik jd bodyguard aku tp aku sebnarnya bodyguard depa.Aku jugak yang strong menjaga bdk 2 org tu drp disembelih tuk raya aji yang bakal menjelma ni.Berbekalkan raket Yonex yg ada kat tgn aku, aku rasa dah cukup berkuasa tuk bantai mana2 mata gatai yang try nak menggatai kat kami bertiga. Eheh, hebat la aku....cam sailormoon.

Mula-mula pi isi perut.Astri gatai nak pi Secret Recipe.Aku ikut je.Soal makan2 ni..aku x kira kat mana pon,asalkan aku kenyang aku hepi.Aizar heaven gila,dok makan lahap mana pon, oghang support dia.Uish, sapa support dia?Ada la romeo tu.Ihik..dak aih.Astri bayar makan dia, aku byr air dia.Sbb kunun2 hadiah besdey la tuh.Pasni klu dia tuntut hadiah besdey aku penggal paler dia.Wowweee...mesti aiza dah meremang bulu roma.Cerita pasal makan, kitorang mkn la kat restoran yg ada brader budget chumey dengan aksi-aksi kunun2 chumey itu.Aku rasa nak terbatok time tgk brader tu main tata-tata.Apa kesss? Ingat ini taman menan kat sekolah tadika?Tapi boleh arr...kesian jugak kalau aku kutuk dia.Aku order satu food.Seabass, yang memula aku daif tuk kenalpasti keikanannya.Aizar pon satu order.Tiba-tiba astri..jeng jeng jeng...dua order!Siap tala cheesecake yang ada boh kerisik ( aizar kata kerisik ). Kuang kuang! Kek taruk ketisik?Tu la lawak gadis-gadis tak betol siang tadi.Semuanya...RM74.40. Makan ke mentah darah ni??Tapi best je bila dapat isi perut.Cam dunia aku yang punya...

Beli apa hek?
-raket (budak gila mana tah beli raket.Bley buat main hayun-hayun)
-bangle (kaler ijau ngan oren...ahaha!Aizar x muat pakai.Herann...)
-air kat McD. (air pembunuh bersiri)
-komik....

Kes 1 : air kat McD
Ni sumer dibiayai penuh oleh aizar.Aku minum coke,peberet tradisi aku.Astri air oren,aizar aiskrem.Yang aku nak marah,dah la aku kena hangkut air si astri.Pulak tu dia bley tukar coke aku ngan air dia.Last-last dia suh aku sedut dedua sampai abis.Nasib tak meletup perut aku. Kalau meletup,jail la korang dua!Serius,aku rasa nak mati time aku menyedut kedua-dua straw sekaligus.Amalan gila tuk orang gila cam aku.Ngam sangat...nak pendekkan usia gamaknya.

Kes 2 : Komik
Ada je sora-sora dewa dewi yang jahat sebut pasal komik padahal aku dah tekad aku tanak beli komik sekarang ni.Baik aku baca buku Raymond Chang ke, Mastering Physics ke daripada komik2 berantu yang telan byk duit aku.Dulu ingat jarang beli novel boleh la budget skit.Tapi tadi...punah ranap usaha aku.Geliga je otak si astri merasuk aku beli komik.Ha, tiga skali!Amek ko!
- Sehabis Bicara Cinta (Kyoichi Katayama)
- Alam Sekolah ( Mizuhaera Kenji)
- Cinta Tunggal (novel Fakhrul Anour)
Puih...bunyi tajuk cam lentuk sakan.Memang lentuk.Geli je tajuk dia kan?Tapi isi dia best je.Lukisan dia comey, cam bola-bola api.Aku belom mula baca lagi...

Kul 5 lebih, balik daa...driver pon memandu dengan ghairah....

Skit lagi pasal arini.
Kemas bilik dengan bersih.Bersih abis la kunun.Pastu masakkan abah apa yg aku bley goreng kat dlm peti sejuk.Ceh, aku masak sumer mentah.Tangan tak bertauliah betol.Ma plak komplen-komplen...panas ati aku.Tu pasai la aku maleh nak usik dapur.Gerenti tak sedap.Gerenti kena kutuk, terkutuk dan dikutuk.Hina rasanya...

Mlm...chat ngan Aizar cam orang gila tak ingat dunia.Sesi persidangan gatai pon bermula.
Eyeza: weh..fauzi dah putih, jeles gile aku
Eyeza: pas2 kan die sombonk nga aku
NuRuL: kim slm skit
Eyeza: kim slm hape nyer..die tego mak aku jer
Eyeza: aku yg jerit kat die
Eyeza: aku rase muke die mesti pakai whitening la..
NuRuL: mak aih
NuRuL: x baik menuduh lelaki yg baik sedemikian rupa.wahahahah
NuRuL: gila ke hapa ko.ingat dia tu ratu cantek nak pakai produk susah payah neh>
Eyeza: ko baking la die..
Eyeza: xde la muke die lawa gile..+putih dr biase
NuRuL: mmg kulit dia cantek arr
NuRuL: kulit budget leh jd model simpanan Loreal ganti Camelia
Eyeza: dah la rajin plak tuh.mmg anak kebanggaan mak la.boleh jd calon menantu
Eyeza: kulit die mmg bersih dr pimples tp skrang cam putih gilerrrrrr
NuRuL: calon menantu?
NuRuL: aku pon berkenan dia jd menantu aku
NuRuL: aku cop dulu!
NuRuL: aku cop!
Eyeza: ahahhaha.. gile hapenyer..
Eyeza: mau jauh gile..ko nak die panggey ko mak mertua kee??hahaha
NuRuL: boleh je...tadak hal. aku pon dah lama teringin dipanggil ibuNuRuL: ahahaha....muahahahaha...
NuRuL: bertambah chumey la dia heh.ni yg buat aku makin berspirit nak main badminton sok ajak dia
NuRuL: mesti dia leh jd tukang beli air.dia kan baik lg beradab
Eyeza: baguih cadangan mu itu.btol2..kalau kne buli pon diam jerk.xpenah la nak melawan.xpenah wal;au sekali aku tgk die naik angin.
Eyeza: die xpenah sakit hati ke?xpenh marah ke?PELIK aku
Eyeza: esok??
Eyeza: ko nak main badminton esok ke??
Eyeza: uish2..semangat la ko
NuRuL: ayo! bukan esok ke
Eyeza: aku ingat nak main hari isnin
Eyeza: esok aku bz seh
Eyeza: org nak raye
NuRuL: mlm esok aku blk kg halaman yg jauh di mata dekat di ati jiran2 tetangga ku...
NuRuL: [gila ke apa]
Eyeza: MEMANG GILE
NuRuL: jab
NuRuL: reply msg
Eyeza: sile2
NuRuL: mamat ni nak takotkan aku
NuRuL: aku kan romeo
NuRuL: mana main takot2 ni
NuRuL: ada yg mkn penampar plak kang
NuRuL: tamparan romeo
NuRuL: x main arr tamparan wanita
Eyeza: ahahaha
Eyeza: semangat nak main ngan romeo tuh
NuRuL: aisey....
NuRuL: brader ni sms aku...nak tanya sumthin la kunun.maka aku sbg konter pertanyaan pun menjwab..."sila...sila..."
Eyeza: ish2...

selebihnya aku kena tapis.Bukan tuk tontonan.Lebih seram,sensasi dan peribadi. K la.. aku akhiri dengan...buhbye!
 

1 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
This is very interesting site... »
8:00 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."