Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, May 10, 2007

if time can be bought...

kalau masa boleh dibeli di-ebay, aku sanggup bergolok bergadai mencari wang membeli masa. Kalau ada usahawan menjual masa, aku pergi carik dia sekarang jugak! Tapi kalau betullah masa tu diperdagangkan, mesti harganya sangat tinggi kan? Lepas tu ada pulak masa cetak rompak, masa tiruan, masa pasaran gelap dan seterusnya timbul jugak gejala sorok masa sebagaimana yg berlaku ke atas gula dan minyak. AHAHA! Merepek la lu! Tapi kalau betul-betullah masa tu ada dijual di pasaran tempatan kan, agak-agaknya ia dijual dalam unit apa eyh? Pastu boleh tapaw tak? Fuh, sengal! *berpeluh*



Cerita kantor #04

Pagi tadi keluar awal semula macam dua hari lepas. Tak mau susun strategi lagi dah. Syukur dapat parking yang cantek. Dan seperti biasa, breakfast dalam kereta. Kalau ketika kalian bersiar-siar di waktu pagi, lalu ternampak seorang gadis yang... boleh la kasi dia kategori imut-imut, taklah burok sangat ... sedang makan dengan lahapnya dalam kereta, itu mungkin aku. Apa yang perlu kamu lakukan ialah palingkan wajah ke arah lain, dan jgn toleh2 lagi memandang buat kali kedua. Buat buduh je. Berehhh! Dan oyya.. aku bukan sahaja bersarapan ketika kereta sudah berada di car park, aku juga boleh bersarapan ketika kereta sedang berada di atas tar. Setiap pagilah jawapnya aku akan buat aksi stunt.Ngerii!


Keja cam dah mula banyak je. Tadi pon aku balik ke rumah dengan kerjaan yg belum selesai. Aku patotnya kena tolong Ismail dan Kak Liza bertungkus lumus siapkan Bungalow kat Mines *or what so ever- aku belum begitu pasti- but i got the curiosity inside me- please someone brief me about the bungalow* sniff..sniff... T_T. Tapi syukur aku dah siapkan coloring untuk plan. Empat ketul drawing aku color. Sakit bahu woo. Tak leh aku imagine macam mana urat saraf Kak Liza dengan si Ismail tu main tarik tali agaknya. Sebab urat saraf aku dah mula gusti-mania. Memang letih dok kat office rupanya. Lagi2 mengadap drawing. Kat studio drawing, kat office drawing.. bukan salah mata aku lah klu aku pandang semua org pon dah muka macam pelan. AHAHA!


Sangat penat. Aku rindu pada ramai orang. Pada my beloved kekasih, my darlink Farah Diana, and all my 'selected friends'. Tadi sms dengan sarah main lepas2 rindu sat. Aku rasa, kitorang semua memang tengah alami perasaan dan seksaan yang sama. Kami stay pada level kehidupan yg seragam. Miss u guys. Can't wait for da new sem. tapi... new sem? new sem? fobiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... *and the a's goin to be infinity*

 

6 Congteng-conteng:

Blogger Unknown conteng...
haha...as wat i say...ur boss giving u many many job for today..but also is a nice things..that
1-u will not bore n walk here n there...jadi peronda lagi.
2-u will learn more things from there

but...how come the lunch will so enjoy until having ayamas..?haha...??

okok..later all the ppl will become plan n elevation...but dun look the real car as ur autocad car loh...dangerous..!

haha..miss u gak my beloved..!

-end-
10:11 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
dear ar... - u oso looks like peoples in da autocad template. ahahahaha! ahahha! the ayamas was... was... okay, i'm happy that i had ayamas for my lunch but.. the ayamas today won't satisfy me. :(
10:24 PM  
Blogger fara-D conteng...
ish dua org pasangan kekaseh ni...*wink!~

waduh!!kangen amat sama kamu!!
Alhamdulillah, aku sudah bisa mempositivekan emosi! ehek!cuma keje aku rasanya tak sebanyak ko lah kot. been working on the dubai project dwg (note: DWG saja...project nya milik DPA kat singapore tuh!)
dan ya... aku skang tgh gelisah tak siap kan mende alah tuh ptg td! cis! btolkan part section yg org len da stat wat. susah nya la tau sambung keje org neh! juling mata aku! dah la dwg tuh agak memeningkan ksilapannya..waduuuuh

*woi farah!! gi post entry baru kat blog lah!nyebok plak kat comment box org!!

haha!!dah update...g lah!! wooo!~
10:36 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
farah - ko pon kekasih aku jugak. ihh.. sori la dear. i ada kekasih lain nama dia farah.pegi marah dia... sbb dia sebok je nk jadi my gf. ahahah..

farah oh farah... glad 2 know that u're getting ok with da office. section? umak aih.. tu part plg dibenci olehku dan olehmu. is it? DPA? tu tempat hoay san kan? aih.. ko pi lah goda2 boss supaay dia bawak ko tgk2 site kat oversea. best wo. leh ronda *tak abes2 aku nk ronda. mmg jd polis trafik jugak aku ni kang*
11:26 PM  
Blogger Nashrex conteng...
sang kekasih itu mesti menjadi pengomen pertama..
kui3..
alaaa normal aaa makan dlm keta.. aku dulu keje gitu gak. tp serius. kalau nampak pmpuan makan dlm keta agak macam x brape cantik laa. kan kan? hoho
11:56 PM  
Blogger Nabil conteng...
wait until u really kerja...then baru la miss more n more ^_^
5:38 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."