Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, May 13, 2007

Strawberry Sudah Habis


Sekarang boleh jilat jari and lick your lips deliciously.
Kerna strawberry-strawberry sudah habis musimnya. Diharap kesemua kita cukup-cukuplah tu menikmati kehidupan lampau yang masam dan manis macam stramberry juga. Ya... puitis.

Theme : Colors
Version : 6.0
Published on : 13th May 2007
Designer : Chikadior

Setiap kali aku tukar layout baru, sebakul dualah mesej aku dapat orang tanya-tanya mana aku dapat template tu. Kalini seblom aku menerima bakul-bakul soklan sebegitu, biar aku kasi jawapan sebakul dua terlebih dahulu supaya kita sama-sama senang. Untuk makluman semua, buruk baik, cantik huduhnya template aku, semua adalah datang dari hasil kerjaan aku sendiri. Oleh itu, cacat cela dan sifat-sifat paralympic yang ada pada fizikal blog aku harapnya mendapat kefahaman dari kalian. Kerna aku sebenarnya... bukanlah seorang web designer yang cemerlang. Terbilang apatah lagi. Aku cuma seorang tukang conteng yang tidak berdosa. Cuma obsesi aku pada design dan objek-objek cantik lagi artistik sahaja yang membolehkan aku terjerumus ke arena webdesign. Sekali lagi aku tegaskan, aku BUKAN web designer profesional. Nak aku ulangkan sekali lagi? *bagus, pergi duduk diam-diam*


Letih aku melakukan kerjaan tak berfaedah ni. Bukannya dapat untung pun. Sakit tengkuk aku lagi adalah dok renovate si Beylo ni.Dah lah. Tidur lagi baik. Aku harap, Beylo tahu ertinya mengenang budi dan membalas jasa. Semoga Beylo dapat menjagaku di hari tua ku nanti. Itulah harapanku sebelum aku tiduran.
 

20 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
aah... sangat cun beylo pada kali ini!
11:49 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
fath - ye er? tq... better dr dulu ke?
12:18 PM  
Blogger Kumprinx conteng...
you did a very good job i must say..
12:49 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kumprinx - o really? tq... tq... :)
12:52 PM  
Blogger Shaira Nadiah MJ conteng...
Nice one, colourful :)
1:25 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kak shai - tq... :) i luv colors
1:27 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ye ye... lawa lawa.. dan tersrlah kegadisan di'situ.. :)

kamu pandai design, tak mahu mencuba wordpress dan domain sendiri?

:)
3:21 PM  
Blogger fara-D conteng...
alaaaah chomeyl nyaaaa....nak jugak!!!!
6:04 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
east - tq. tapi... saya suka benda percuma sahaja. hiks.

farah - ala u.. i da naik malu da ngan u. dr dlu i janji2 manis nk watkan tuk u. sat eyh. insyaallah i akan buat juger.. walllauweihh..
9:14 PM  
Blogger aunieZ conteng...
hye beb..ahha..i pnah gune bground cm u dulu..
terer seh u leh bwat coding sndiri ah..gud job :)
btw ur blog sgt padat..x taw nk bca yg mane satu..hehe
9:17 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
haziqah - tq. :) padat? i baru je cleanup contents. dulu lagi macam2 adaaaa. ahaha. ignore je semua tu. got your eyes reading kat entry okey :)
9:41 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
tapi kamu suka benda percuma sahaja? ahaks! aku kalau reti nak port design ke wordpress theme, dh lama aku buat... ni nak port ke blogger theme pun aku tak reti... ahaks! jadi terbiar sahajalah design2 ku itu...

beylo versi 6 ini sangat menawan :)
9:50 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
fath - beylo versi 6 (beylo v6) ni cam tomboy ja. dulu cam pompuan. tp dia lelaki haaa... *ingat tu*. Da ada design dah? Apa lagi.. perjuangkn design itu! uhuhuh
9:57 PM  
Blogger Unknown conteng...
erm...the pages is good looking if u make the background come up to the front..

the black cover the colour background d...think of it..
Stil nice for overall..!
Teach me...!hahaaa...
1:57 AM  
Blogger ILynn Virgobiru conteng...
waaahhhh
template ni pon lawaaaaaaaa
3:01 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
the boyfriend - wut?!! teach u? no way, man... no,way! *nak pegi la belajar sendiri* har har har! eh, dear.. i design passionately tau.u shud b proud to hav someone like me ; very creative, talented, passionate, hyperactive and all those positivity la. :p the colorful background image tu memang bukan featured element. so i sorok dia behind. ihihihi..


ilynn - waaa... tq ilynn. sebarang kekuranagn sila abaikan. :p

lifecode sotre - comments should be based on the entry published. tq :)
11:30 PM  
Blogger Fakyew conteng...
it's either you eat the strawberry or the cake first..

Aku nak jawap.

Aku tak makan dua-dua sebab strawberry masam dan aku tak suka makan kek.

Aku hanya tangkap gambar dan buat kenangan. Frame dan sangkut di dinding.

Cantik!
12:23 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
timyohannon - aku hanya tangkap gambar, cucuk usb dan transfer. 'gantung' dlm hardisk. :D
12:30 AM  
Blogger Nashrex conteng...
aku tangkap gambar..
pastu bia dlm camera..
tunggu masa org delete..


hahar
11:09 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
nash - aku ada perangai mls transfer gmbr. aku mmg pemalas sejati.
11:47 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."