Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, October 08, 2008

Intermittent Network Issue

Kepada semua pembaca nurulism.com,
Hosting saya untuk nurulism.com mempunyai masalah teknikal untuk jangkamasa yang belum diketahui.

Date : 8 October 2008
Time : 7.45 AM (GMT + 0800)
ETA : Unavailable

Update:

Maintenance Details :

Maintenance at CBJ5 Data Center Network that are hosting IP range 119.110.99.xx is in progress.

There will be intermittent services interruption until the maintenance is completed


Harap maaf dan banyakkan bersabar sebagaimana saya sangat bersabar secara sungguh-sungguh. Ikutkan hati, binasa. Ishk. Memang panas betul hati dibuatnya tapi apakan daya. Saya akan berbincang dengan Mr.Manager untuk langkah seterusnya (eceh). Kalau perlu, saya akan berpindah hosting. Atau apa saja demi memenuhi desakan nafsu memblog dan menagih dadah blog kepada semua. Sangat sedih tetapi perasaan marah melebihi segalanya. Jadi, izinkan saya melafazkan kata-kata kesat sikit : JAHANAM!!!

Phew. Berpeluh-peluh. Naik kebas saya kena membalas mesej semua orang bertanya tentang nurulism.com yang tidak boleh dicapai sejak lewat malam semalam. Maaf. Buat masa ini, tiada siapa pon yang boleh membukanya termasuklah saya sendiri. Bukankah sangat mengundang kemarahan?

Apa-apa update atau pemberitahuan akan dibuat di sini. Terima kasih.
 

16 Congteng-conteng:

Blogger bozzobattousai conteng...
sabar chuka sabar.... bulan baik nih tak elok marah2...
9:54 AM  
Blogger bozzobattousai conteng...
pembetulan... sabar chika...
9:55 AM  
Blogger pphoenix conteng...
ok jek sini
ye ke xleh bukak?
11:16 AM  
Blogger sweethOneY conteng...
sabar ye cik chika :D
11:21 AM  
Blogger Siti Nurhuda Husna Zulkarnain conteng...
eh..kak chika..
rase cm da ley bkak jek..
cube try test lg skalik..
1:09 PM  
Blogger MarlissaMusa conteng...
yeye..buleh komen!
hiks..sabar ye chika!
3:40 PM  
Anonymous mr.manager conteng...
aku mintak maaf atas segala kesulitan..
8:41 PM  
Blogger J u l i a 。.゜✿ conteng...
aik.. macam sama je masalah kita. bebaru ni pun kakju nyer domain kena macam ni jugak..
huhu geram sgt..

pastu makin tension bila ramai readers yg sms.. huwaaaaa.
11:50 PM  
Blogger chii conteng...
woo..ada tmpat baru eh..heheh...nice2
8:01 AM  
Blogger Princess Liyana conteng...
Roger and out;)
12:47 AM  
Anonymous Qaiyum conteng...
Wahh... Sudah Dot Com. Yahuu..
2:43 AM  
Blogger poyotito's conteng...
dah molek ke belom?
5:57 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
hosting ni problem betullah.
10:37 AM  
Blogger ۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ conteng...
wat happen ni chika
2:03 PM  
Blogger alif-mikail conteng...
bile nak update.. raya dah lama berlalu..
8:14 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
saya update di nurulism.com
:)
11:49 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."