Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, January 24, 2005

:: Stuck On You ::

Currently fav music : Message Girl & Pop Ye Ye (from VE)



Juz love VE.Suara yg seksi...auwww...Aku dah dengar lagu Msg Gurl & Pop Ye Ye banyak-banyak kali.Ternyata makin dengar, makin auwww! Aku ske part2 last lagu Msg Gurl.. "da..ta..ta..ta..daa...ta..ta..ta.." suara serak-serak basah yg sungguh seksi.Wow-wee!

Abis cerita VE.-the end-

chapter 1-Rindu

Aku rindu kat seseorang.Serius bangat deh gwe udah kepingin mau bertemu sama loh.Alahai, apakan daya...aku tak sepatutnya rindu objek-objek alam yang tak sebegitu rupa. "let it be..if we're nothing more than dreamers.." Kadang-kadang aku nak je ajar diri aku supaya 'buat tak tahu' dengan apa pon yg nak jadi antara aku dan kerinduanku (wah...!) Tapi namapun perasaan. Ni ke nama dia rindu semakin jauh.Ish, dak aih!Tidak..tidak... Tapi hakikatnya camtulah. Memang waktu rindu dah sampai ke tahap setinggi ni, dia dah makin jauh.Aku tak kuasa nak buat apa-apa dah tuk mendekatkan dia dan aku.Aku rindu siapa nih?Aku rindu objek alam tu! Aku rindu dia!Sungguhpun aku tahu...kebiasaannya kita merindu objek-objek yang tak rindukan kita.Jangn kata rindu, ingatan dia pon belum tentu ada agi sekelumit pada kita ataupun tidak.Yang aku tahu, aku tetap rindukan dia.Entah sampai bila...

chapter 2 - stuck on you, babe!

Perasaan benci, dan meluat memang dah mula ada dah dlm hati aku.Tapi entah kebodohan apa dah buat aku terus ingat kat dia.Tolonglah...aku dah tak kuasa!

okies...mum is calling.

 

2 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
best regards, nice info » »
11:04 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Keep up the good work » »
3:01 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."