Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, May 09, 2005

The Chika is back!

Yeay! thename.jpgis back!Aku akan main conteng2 balik.Byk nak aku tulis tp kdg2,simpan peristiwa yg berlaku dlm ingatan lagi sempurna dari cuba terjemahkan semua sbg tulisan.Lagipon byk sgt yg dah berlaku.Aku tak percaya klu aku boleh plak tuliskan semua yg berlaku selama tempoh 3 atau 4 bulan.

Tata KMJ...

16 Apr 05 - finally...that was the day to say good bye to college.Aku tau mmg aku taklah sepenuhnya enjoy diriku dok kat Johor sana.Tapi deep down inside aku sungguh2 sedih nak tinggalkan kolej.Aku pon sampai hari ni x caya macam mana perasaan sedih tu boleh muncul.Ye...mestilah sedih.At least sikit kan...tapi masalahnya sedih aku cam tahap yang agak hebat jugak.Akulah org paling byk kuarkan airmata pagi tu.Bila tiap kali je ada member yg parents dah sampai nak bawak dorang balik, tiap kali tu la aku nangis.Dan akhirnya semua dah balik...dan sampai harini, aku tak jumpa-jumpa lagi dgn semua insan yg selama setahun sebelumni jd insan yg plg dekat dgn hidup aku.Rindu rumet aku...Minnysh...Ain...Trex.. Trex? Rindu ke?Tak ah... =)) Sbb aku ada jumpa Trex aritu.

Blog wajah baru.

Entah macam apa pon aku tak tau nak kata.Serius cakap..aku tak puas hati langsung dengan rupa baru blog aku ni.Tapi aku dah penat nak mengesahkan benda remeh temeh camni.Aku dah tawar hati nak layan internet n komputer lagi.Bulan ni je, beratus-ratus spend duit tuk repair pc degil aku ni.Aku cam dah tak de perasaan kat pc ni.Sorry la komputerku... aku dah tak sayang kat kau lagi!Sbb kau ni cam mesin telan duit ko tau?! Aku marah tau.. (nada sexy). Streamyx pon dah tak mahsyuk dah.Err...bosannya.....

latest fav song : Cahaya Kris Dayanti

"jalannya cinta menodai hati..."

 

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."