Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, February 12, 2005

susah carik title laa...

Sebaiknya aku ucap selamat menyambut awal muharram...
Azam...azam lagik! Perlu ke berazam?Azam-azam aku ni tak ubah cam objek-objek yang selayaknya dok kat muzeum, buat pameran.Sebab azam aku memang melambak-lambak banyak.Sebahagian besarnya adalah 'azam tak sampai'.Sebab aku sendiri tak berusaha nak capai azam tu.
Sebenarnya aku selalu percaya, setiap hari adalah azam baru.Bila celikkan biji mata pagi, kat situ lagi hati kita dah ada azam.Tiap kali bangkit dari tidur, semestinya ada terlintas sesuatu kat kepala.Tapi kepala aku ni lain macam skit spesisnya.Benda pertama aku fikirkan bila terjaga dari tidur : bila nak malam lagi? Lepas tu, barulah bermulanya azam hari baru.Aku mengaku, hari-hari aku niatkan dalam hati supaya hari yg aku lalui tu lebih gemilang dan cemerlang.Maka, tak perlulah azam.Setiap insan hidup tentunya ada azam harian.Tu lebih baik dari mencipta azam berapi-api tiap kali tiba tarikh atau hari penting.Smoga aku menjadi muslimah yang sejati...insyaallah.
Hari Air Mata datang lagik
esok balik kolej.Cakap banyak pon tak guna, tetap je kena balik.Malas arr citer benda sedeh camni.Menaikkan mood huru hara je.Aku marah tau bila aku kena balik hostel.Marah nih. Erhhh...Errhh... (bunyi tahan marah)
Kawan aku yang ngokngek ni senang hati je minta tolong aku uruskan blog dia.Tapi dia ntah pi mana.Sakit plak hati aku.Aizar!!!! Mana kau ha?Panas jiwa aku bila aku buzz dia juta-juta kali tak reply pon.Aku malas arr nak tolong.Bila aku jadi baik, ko kerek heh.Ha, mulalah aku punya adegan bebel. (ui, garang la aku).Dah la tipu aku tiap-tiap hari.Kata bersemangat nak datang umah aku.Tak datang-datang sampai esok aku nak balik.Aku lastik kang cam aku lastik kelawar masa kecik-kecik baru tau.Ekekekeke... aizar...(memanggil dgn manja) cepatlah hantar code tagboard tu kat aku.Aku dah panas berbahang dah ni...
yang tengah berdukalara,
CHIKA Dior
"killing me softly...,"
 

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."