Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, February 10, 2005

SupaBonda Royal Club

i'm a president of two Royal Clubs. - SuperBonda Royal Club and Single Mingle Royal Club. Would like to join us? Do msg me... Open to Gadis-Gadis only. Application not available for male or half-male. Half-female?? Will be considered...Thanx anyway my beloved vice-president, Miss Impiana. I can't wait anymore! Wanna be a SUPERBONDA @ SUPERMUM! Ini kisah benar....-proud to be a mum one day!
Itu adalah profile terbaru aku kat frenster.Entah kegilaan apa merasuk jiwa wanita aku.Jauh berangan aku dengan aiza atau nama Ratunya Miss Impiana tadi.Eloklah tu, tengah-tengah malam buta ni berangan.Impian kami sangat tinggi.Tinggi lagi dari gunung.Malah lebih tinggi dari galaksi.Sangat tinggi!
Cam besa la, aku kan mmg suka chat ngan miss impiana tu.Dia pon bukan orang lain.Dulu dia kakak aku.Pastu naik taraf jadi bodyguard aku.Sekarang jadi geng ratu aku.Dan setelah maju, kami dah jadi rakan kongsi memajukan kelab NGO kami.NGO la sangat... Kelab kami bernama SupaBonda Royal Club.
:: SupaBonda Royal Club ::
Kelab tuk gadis-gadis yang berjiwa besar.Wakaka...Mula-mula kitorang borak biasa je.Dah la petang tadi jumpa kat umah dia.Bukan main ghairah lagi kitorang bersidang.Mimi join sekejab, then Faizah pon ada.Tapi persidangan tak best sangat la sebab kat pasar malam.Uhuhu...bertahun kaki aku tak jejak pasar malam.Demi geng ratu aku, aku pegi jugak tadi.Ske...ske..ske...
Ada ke Aiza nak berkasih-kasihan ngan aku.Uish, takut la!Aku nak jadi supermum camner??Poyo la kau! Tapi aku bagitau dia, sementara kami masih kukuh bertahan as 'proud to be single' ni, kami akan terus berkasih-kasihan.Banyak gak affair aku ni.Silap step boleh kantoi hubungan-hubungan sulit. Eii, yackks!! Apa ni?Kata president kelab supermum.Tak supermum la kalau camni.
Makin hari, akal aku makin pintar.Ada yang mengatakan, jirim kelabu pada otak lelaki lebih besar dari perempuan menyebabkan lelaki lebih bijak.Tapi tiba-tiba aku rasa, jirim kelabu @ grey matter aku cam membesar dan bertambah saiz.Patutlah aku makin bijak bestari.Makin hebat aku menyusun plot angan-angan.Kalau dulu, skop angan-angan aku tak lari dari pengaruh duit.Mata duitan $$$... Berangan la kununnya aku ni cam Richie Rich.Then baling-baling duit kat kawasan fakir.Pastu turun dari kete mewah, ada orang sambut aku bawak buku cek.Then, aku boleh sign cek suka-suki je tak kira berapa banyak.Ahaks!Blanjer pon tak main arr ribu-ribu.Sumer pakat juta-jutaan je.Woh...!
Itu dulu!
Sekarang?
Sudah up menjadi lebih luas.
Angan-angan yang sangat indah dan matang.
Aku nak jadi super bonda! Ada anak...dan berbangga-bangga kat semua orang.Bawak anak-anak aku pegi ke mana je aku pegi.Nak jaga anak aku sendiri, nak didik jadi pandai... Pheewit! Kalau baby boy, nak beli ball banyak2 supaya dia berjiwa BOLA.Leh jadi pemain bola.Juz like Naim.Sapa Naim? Huk Oloh...tak baca newspaper ke??
Kelab Supermum ini akan berjuang membentuk diri kami yang spesis2 ratu ni supaya layak menjadi ibu mithali.Wakaka...Aku suka tengok ibu-ibu muda.Lagi comey bila ada yang terkial-kial nak uruskan anak.Aku nanti lebih dari terkial-kial kot.Silap-silap koma terus.Tapi tak kira! Nak jadi supermum jugak! Akan cuba dan sentiasa berusaha ke arah menjadi ibu dan isteri mithali.

Sapa nak join...jom! Letz join da club. Klu lelaki tu, boleh la buat rayuan kalau dah teruja sgt nak join.No hal... =D

aiseyh...dah ngantuk.Camner nak jadi supermum ni.Kena berusaha lebih la kalau camni. Nak tido.Semuga aku akan menjadi bonda yg super duper mithalinya.Ahakz!

 

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."