Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, May 18, 2005

:: Dok Redah KLCC ::

"Aku ske playground.Yeay, taman menan best!," mesti tu aku bitau kat org kalau ditanya apa tempat aku ske.Dlm usia yg dah 19 tahun,dah besar lebar (kata miss vasanthi) elok ke klu aku pi main kat taman menan?Mesti cam budak sewel kan?


toys2.jpg

Oleh itu aku dah pun modify hobi aku yg agak aneh ini.Aku skang lebih cenderung masuk shopping mall,pusing2 carik kedai menan plak.Tengok Barbie Doll,meleleh air liur.Tgk Powerpuff Girl,terkedu terus.Tengok Spongebob....mak aih!Teruja aku.Gambar kt seblah ni gambar kat kedai menan di SOGO.Time ni aku ngan Hani.Aku memeluk Putera Raja Katak yg tak muncul2 menjadi putera yg kacak walopon aku dah cium dia byk2 kali.

Hari ni plak aku masuk Kedai Menan kat KLCC.Sumer kedai menan yg ada kat KLCC aku redah termasuklah yg kat Isetan.Gmbr kat sebalah ni pon gambar kat Kedai Menan.Nama kedai tu Toy City.Yehaa!Memang aku ngan Aiza dah ilang pertimbangan.Dah naik rosak akhlak kami berdua akibat ghairah nak shopping.Tapi malang dan kesiannya,harini ongkos kurang baik.Aku ada RM150 je.Apa barang nk shopping ngan RM150.Sudahnya duit disalurkan utk kempen Mari Membaca.Yes lah..beli 2 komik ngan 2 novel. Manisnya Cinta (Anis Ayuni), Sehangat Asmara (Aisya Sofea), Eighty Degree Celcius (komik) dan Naive (komik).Amek ko!Maka kenyanglah perut Kinokuniya lunch ngan duit aku dan Aiza.Saluran seterusnya ialah untuk perut terchenta.Makan kat food court.Sib baik x ramai org.Eh,aku lupa nak mention yg Jullian pon ikut sama.Kesian dia, sampai mula naik muka bosan dia ngan telatah aku dan aiza yg teruja ke sana ke sini tak sedar diri.Jullian tu sememangnya typical boy.Ahak..ahak..

Saluran ketiga?Meluncur laju duit2 aku yg seterusnya ditelan dek Romp.Kedai baju yg besh.Tapi sempat sambar suar je.Sib baik ongkosnya ngak baik...klu tak,mesti aku dah beli beberapa perkara idaman.Nampaknya senarai IDAMAN aku akan menjadi bertambah panjang.

  1. Beg pink kat GIRLS (Ngigau beg la aku mlm ni..)
  2. T-Shirt Tropicana Life
  3. Kasut Hijau yg sexy kat KICKERS
  4. Bangle kat GIRLS
  5. Patung Elmo kat ISETAN
  6. Dior Addict (hidung aku cam dah gila ngan bau nyerh)
  7. Chocolate banana kat SECRET RECIPE
  8. T-Shirt Mickey Mouse kat Three Point Six
  9. Bedsheet Barbie Doll kat ISETAN
  10. Long sleeve ROMP
  11. Novel dan Komik (nak beli semua yg ada kat rak buku Kinokuniya)

Aku ngan bodyguard aku Si Aiza tu dah tanam niat dlm hati.Next time pegi mesti dapatkan barang2 idaman.At least beg pink yg akan jadi igauan sepanjang zaman.Mesti dapatkan.Beg lawa kat SOGO tgk ngan hani aritu pon lom sempat beli lagi padahal ma dah kasi green light dah.Yes lah, ma!

3 things....

Ada TIGA benda yg aku mesti ingat untuk peristiwa harini.

  • time aku, aiza ngan Jullian berjln meredah panas terik carik restoran mamak dpn KLCC tu,Aiza bley plak kuarkan kata yg menyakitkan hati aku. "haizum...kalau aku silap jalan kau marah tak?" pantas aku menjawap ngan lembut tp penuh ancaman "marah..." Maunya tak marah!Naik cair kepala aku jln kat panas.
  • Sebaik je masuk kedai kasut NOSE kat Suria KLCC,aku ngan aiza (Jullian dan balik),lalu seblah satu couple ni.Aiza sebok ckp pasal kasut kat telinga aku.Telinga aku plak sebok curik dgr apa yg brader tu nak kata kat awek dia... "awak, awak tak suka ke kasut yg cam..cam bertutup ke..," suara brader tu slow, tanak kasi org dgr tapi aku dengar! Yes lah!Aku terus citer kat aiza kejap tu jugak dan kami pon gelak terburai.On da spot aiza kata aku mmg telinga hebat.Ada ke brader tu tanya style poyo camtu.Apa da...
  • Lalu depan cermin yg panjang,nampaklah aku ngan aiza punya bdn dari atas sampai bwh.Maka bersuaralah aku.. "nyampahnya nak tgk, cam tembam je, cam gemuk je," komplen aku ttg saiz kitorang 2.Aiza ngan bestnya menjawap... "biarlah gemuk ke, tembam ke, asalkan gembira..." best lah!Aku suka jawapan tuh.Jawapan org optimis.

Tiga point arini sempat aku dan aiza kumpulkan.Apanya 3 point?Pointer exam ke?Dak aih..point...point...ish, malulah nak cakap.Lenkalilah cakap.Atau maybe aiza yg tak malu tu dah mention kat blog dia....[ BACA ]

 

0 Congteng-conteng:

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."