Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, May 21, 2005

Setelah sekian lama... [kisah kutukan padu]

"Ni,nak kena aku siapkan kompang ke haper?,"tanya aku kat Aizar smlm bila aku dah mula rasa lama gak aku terpacak kat TUT* ngan Aizar.Kitorang sesungguhnya mmg marah dan menjadi sgt buas smlm.Tak mesra alam langsung bila terpaksa berdepan ngan seseorang.
Sapa?

Aku takkan sebut walau sekalipon nama dia kat sini sbb bermula dari semalam,aku dah dpt tetapkan status dia dlm kepala aku.Status dia pada aku adalah 'Benci'.Status : benci.Meluat yang amat ngan sorang 'lelaki tulen of the world' ni.Aku tau lelaki mmg ego.Tapi ego yang lelaki ni ada adalah ego tanpa kawalan.Sib baik mood aku baik semalam.Kalau tak mau perang lagi.Perang lagi?Yes...aku pernah gak perang dingin ngan dia beberapa tahun yg lalu.Dan kali ni aku terasa nak sgt perang lagi.Aku marah tau..Aizar pon marah.Terus terang aku declare : smlm mmg aku mengutuk kau lah sedara ego!Aku minta maaf lah sbb kau mmg selayaknya terima semua madah2 puaka lagi2 dari Aizar.Aku tau mmg aku dah kumpul byk dosa.Tapi kau dosa jugak sbb buat aku terasa.Buat Aizar terasa.Even buat besfren kau sendiri terasa.Dem lah!

meandaiza2.jpgSementara menunggu sambil mengutuk-ngutuk, aku ngan Aizar
buatlah aktiviti peberet iaitu mengambil gmbr ngan pose2 yg perasan.Sgt gembira..lalala... Sejak kebelakangan ni, Aiza lah segala-galanya bg aku.Dia dok lepak bilik aku, aku dok lepak bilik dia.Betul2 dah hilang pertimbangan setelah kami sama-sama menerima nasib yg sama iatu kehilangan kwn.Geng kitorang yg dulunya bersepah sumer dah hilang tanpa boleh dikesan lagi.Dan akhirnya aku dan aizar dah buat keputusan tuk hidup bersama.Huhuhu...."...ku bahagia..."

Istimewa buat Mizi : kau mmg classss lah.Caya betullah lu brader \m/ Sememengnya member yg bley dipercayai walaupon hampir2 diberi mkn kasut size 9 oleh Aizar.Aizar mmg takde keje lain.Asyik nak bg org makan kasut saiz 9 dia je kejenya.Sib baik ada aku jadi tukang kesiankan kau.

Harini : Meredah satu Semenyih,Kajang,Rinching dan semualah area yang sewaktu ngan nyer.Abah la nak bawak kitorang mkn bukan skit punya jauh.Akhirnya tak jumpa kedai yg dicari, nak makan nasi ayam kat satu kedai ni.Aisey, abah...mkn nasi ayam punyalah jauh.Sungguh mencabar aktiviti pemli kita harini.Dan oyeah... mata aku yg hebat dan berkualiti ni sempat menangkap satu ayat best yg tertulis kat satu kain rentang.Ni kat Semenyih tau... Dan ingatan aku yang makin pulih ni dapat ingat ngan tepat apa yg aku baca kat kain rentang tu...

"Terima kasih kerana mengundi BN.Kerana undi andalah, harga minyak naik..Terima kasih..."

[mungkin lain sket susunan ayat]

Yes lah...Aku no komen.Tapi best bunyinya.Dan abah pon tersengih bila aku membacanya ngan lancar sekali.................... -end-

 

0 Congteng-conteng:

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."