Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, October 19, 2005

when Farah got car......

16 Oct 2005 - 1st day exam.Paper komunikasi senibina.Apa aku rasa heh? entah la.... cam pelik jugak kali ni perasaan aku terhadap exam.Tak segelabah pengalaman aku seblom ni.Selalunya bila exam, aku mulalah runsing, migrain pon dtg, pastu taktentu arah.Tapi kali ni aku cool je.Slow and steady. Selak2 semua kasi abis.Tapi alhmadulilah,buat takat ni aku berjaya cover semua topik yg masuk.Aku baa semua.Cuma ada jugaklah aku kalut kat soklan pasal Human Communication.Dah terkonpius.

Malam seblom xm aku tak tdo langsung.Dah pulak dtg insomnia aku.Lepas subuh baru dpt tdo.Punyalah nyenyak pulak sampai rasa nak skip paper aritu.eheheh....sib baik aku waras!Then mandi, sarung baju kurung purple.Khas untuk edisi peperiksaaan ni,aku hangkut melambak baju kurung.Azam kuat nak pakai baju kurung sepanjang hari pekser.

Pi room Farah kul 11.30 sbb Farah kan dah ada kete tuk bulan puasa nih.Kelisa kuning itam tuh! Sgt la chumey ditambah plak ngan adanya sekor badak ungu kat mirror belakang.(anak patung). Aku, Farah, ngan alif pon sesama naik kete pi Dectar.Satu dewan ngan senior la plak kesahnya.

abis xm, terus ja kami yg suka berpesta ni dok merambu sampai ke Kajang.Ishk..tu baru bawak kete underground.Bawak masuk UKM illegally.Tak register pon sbb 1st year mana leh bawak kete.Bila lalu depan pondok guard, tau plak takot.Tau plak nak bina ayat kelentong pak gurd.Tapi sib baik tak tekantoi lg wat masa nih.

Jalan punya jalan...sampai kul 3.30 ptg merayau kat Kajang.Sampai sesat larat.Harapkan aku, perght! Boleh jalan... harapkan alif...hmm... lebey kurang aku je.Farah tu sib baik a tau gak sket2 jalan kat Kajang tu.

Toing! Cam biasa...ide aku sentiasa bernas, bergeliga dan tanpa pertimbangan.Aku ngan alif dok pengaruh Farah berbuka kat Kajang ptg nanti.Farah iya kan aje.Jadinya bebuka lah kitorang kat Kajang.

Balik dari merambu, tdo sat kat bilik.Sejarah tak studi.Tapi aku qada' tdo. Kul 5.30 ptg bangun, syikin dah mai bilik.Terus siap nak pi berbuka kat KFC kajang.Kalau yg biasa area kajang tu tau la kot, KFC yg sekaligus ngan Pizza Hut tu. Nak yg jauh aje.Punyalah melambak KFC kat Bangi,Sungguh biol.
Tapi besttttt......

Inilah namanya kehidupan. ekeke... kadang2 tak pelukan pertimbangan, sbb ada benda baik kita redah demi idop! Sadis ke kata-kata aku nih?
Oret...aku nak tdo.esok xm sejarah dan aku sgt bersedia.I love history, anyway.
 

4 Congteng-conteng:

Blogger Nyetok conteng...
Aku pun xsabar nak balik kampung, pusing stereng kete mak, round satu terengganu
4:36 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Best regards from NY! upskirt secundaria How big is a 36b breasts size '71 hemi cuda convertible passed out upskirts
6:15 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Looking for information and found it at this great site... Glenn canyon and hiking saab 9 3 linear seats Ice mobile phones Subaru legacy lsi
1:03 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »
3:13 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."