Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, September 16, 2005

Saya Demam

Semalam rasa tak nak bangun pagi pegi kelas.Tp memikirkan tu kelas Encik Abdul Halim, kelas komunikasi yg sgt strict, aku bangun gak walopon rasa nak tumbang je.Mamai semacam.Melayang satu badan.Nak kata feeling, feeling apanya kalau dah sakit.Malang...aku ingatkan Farah tinggaikan aku, rupa-rupanya aku yg tinggalkan Farah.Sian Farah, terlambat sket.Abis takleh masuk kelas sbb dah kena kunci. =(
Jadinya kat studio semalam aku tak buat apa.Aku merengek je menyusahkan telinga orang.Sib baik ada A'ai.Dia yg tlg picit-picitkan aku.Entah pehal semalam semuanya nak sakit.Sib baik hati tak sakit.Nak je aku balik hostel cecepat tp sbb ptg ada krit tuk projek, aku kena jugak tggu.
Dgn mata yg cam bengkak sbb menangis tak tahan sakit, aku pi hangkut model aku masuk bilik Encik Mazlan.Aku nak dia krit cepat sket sbb aku nak balik.Tup tup dia leh ajar sket-sket technical drawing tengah aku sakit camtu.Berlenang air mata aku.
"Student perempuan, tu la satu. Masalah.Kena tegur sket, sensitif lebih," kata encik Azimin time dia continue ajar technical drawing dlm studio.Aku terasa sungguh.Sbb mesti dia nak kata aku.Ayyo, encik! Saya nangis bukan sbb model kena reject (sbb over advance + over rajin), tapi aku nangis sbb aku sakit. Dush... malu betol!
Eiffel I'm In Love!
Prinsip aku, tgh2 sebok dan tensen, happy tetap happy! Disebabkan aku berpegang ngan prinsip tu, aku pon ngan senang hatinya bawak vcd Eiffel I'm In Love masuk studio.Tgh2 sebok bertungkus lumus buat model, si Farah bagi idea best!
"Nurul, jom tgk movie," ajak si Farah
"Jom!," aku klu diajak berpesta mmg nak ja.
Kitorang pon angkut board, angkut cutting mat ngan cutter, bawak masuk bilik gelap kecik yg ada belakang tempat group aku. Tapi bilik tu dah naik taraf jadi 'cinema'.
Dgn menggunakan laptop Farah, kitorang pon berhibur nonton Eiffel I'm In Love buat kali yg entah ke berapa ratus kali (tak de la beratus pon! acah je!). Tiba-tiba Ainul muncul nak join.Dah nak abis cerita tu, Sha ngan Nisa lak join. Bilik kecik yg sempit makin sempit! Dah la gelap si Ainul tutup lampu. Saja nak bangkitkan mood cinema.
Mmg mahsyuk abis tgk ngan bebudak ni.Tgk filem romantik, cam tgk filem aksi.Siap jerit-jerit bila tgk babak yg syahdu. Uhuhuhu....
"Hoi, angpa buat pa nih?," si Alias mamat Kedah mai pulak.
"Nonton!," jawap aku.
Lama gila dok dlm 'cinema'.Keje langsung tak buat.Kuar-kuar je semua pandang semacam.Siap pelik citer apa kitorang tgk sampai bising nak mati dlm bilik tu. Woh, nikmat! Tersedarlah aku betapa sonoknya jadi student architecture. Walopon tertekan, tapi ttp ada byk ruang tuk berpesta lova-lova.
Arini aku ponteng kelas Technical Drawing Puan Akmal sbb aku demam teruk. Walopon arini ngan esok ada kelas, aku ttp balik umah ngan tenangnya. Lantaklah itu sumer....
 

5 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
ko ni slalu sgt demam pehal? Jaga laa sikit kesihatan tu.. Makan jangan main blasah je.. disiplin tu penting..
2:14 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
isyh, rajin bnor dak srg ni ngelat kelas erks? isyhhh :P

amam obat deq... lekaih demam tue kebah....


takign care yeahh... hugsss :D
12:02 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
nash tq ataih nasehat kesihatan.... tu la kan.Main belasah makan je...

Kak Ly tq jugak... ntah la..sya ni kan, klu rasa malas tu dah mai...mmg jgn harap nak buat apa-apa.Selamba je ikut hati ponteng2... perangai yg tak elok!
1:07 PM  
Blogger Fakyew conteng...
tak sangka student architecture ni comel2 ye. nanti nak dok lepak depan fac. tengok hehehe
10:19 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Where did you find it? Interesting read compaq laptops amd athlon Edinburgh alfa romeo pontiac steering wheel radio control low blood pressure systoms proactiv solution cleveland ohio skin care heart disease high blood pressure Handmark scrabble serial crack Older women mature nylons employer direct workers compensation insurance subaru impreza sti wrx Barcelo maya home page Line pharmacy propecia Mitsubishi langley medication low blood pressure Remodeling a kitchen ideas
4:09 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."