Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, September 17, 2005

Kita Rindulah ( perasaan yg dtg tiba-tiba)

Eyeza: ader tak lagu soundtrack filem my best frens wedding?i say u a litle prayer?
"Lama kita tak hang out kat mall kan?," ini jawapan aku kepada soklan aizar.Mmg tak menjawap soklan.Tapi tu yg aku rasa harini sejak pagi tadi.
Bangun je pagi, aku terasa nakkkkk sangat call aiza.At least hang out kat Secret Recipe Leisure Mall.Atau desperate sgt, bantai ja JJ Maluri.Tapi aku batalkan atas 3 sebab.
  1. Masa sgt pendek.Kitorang hanya balik weekend. Nak bermesra ngan family.
  2. Zalimnya klu aku berpesta kat mall sedangkan projek tak sentuh. Sgt tak menghormati kerja dan tak berdisiplin
  3. Aku demam.Suara pon over sexy.

Aku rindu sgt kat aiza walaupun last week dia mai umah aku.Borak sampai Isyak.Tapi aku nak hang out ngan dia!!! Sambil mata meliar pandang sekeliling. Kritik apa yg patut dan cuba bangkitkan isu semasa seperti gosip kengkawan.Paling best ialah mengumpul pointer dan jerit kuat-kuat. (3 ponints!) yehaaa... Aiza, we missed lotsa points la weih! Ish... drop pointer aku.

Lama jugak tak menikmati Justea Kuning sambil menunggu ketibaan train. Tiap2 ari aku minum air kotak justea tapi sorang2. Rasanya agak tak sedap pulak. I think u make it taste better walopon tak la sedap mana sebnarnya.

Hmmm...nak hang out ngan Hani, Mimi, Astri, dan Marlia. Okay, okay... forget bout the bigger event.Baik aku berangan event kecil-kecilan je seperti bergosipan dgn aiza di SR sambil memerhati kedai Girls. Share Chocolate Banana dan mata melilau carik panorama yg best! Aih... sebok sangat ke aku? Atau aku buat-buat sebok? Ke aku banyak sgt menyebok? Ntah la... tapi aku serius rasa sgt sebok. (Tapi heran yek. Aku selalu jugak rasa bosan dan tanya-tanya kat diri aku... nak buat apa nih? tak de benda nak buat, bosann!)

I think i'm a typical girl yang selalu ilang pertimbangan.

pelajaran hari ini : bahser lelaki adalah bahser sastera yg sgt tinggi nilainya hingga kita (perempuan) selalu tak faham dan tak menyangka simboliknya. Bila lelaki kata sanggup tunggup, baik keep in ur mind, sebnarnya dia nak beritahu, "okay,babeh! i go and get another girl!," and tahniah neway kat YOU, man! YOU are great! ekekekke... dah ada gf rupanya si YOU tu. *tumpang gembira*

 

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."