Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, June 14, 2007

Mabuk Cendawan

sekarang!
i mean sekarang...
tolong beritahu saya kenapa tidak saya tergila-gilakan drama EmilEmilda? Why not?


Satu dunia dah tau saya ni mabuk cendawan pada Fahrin Ahmad. Mengimbas kembali nostalgia silam, blog saya pernah menjadi medan cinta agong tergolek terlentang tak berkesudahan. Oh betapa ketika itu saya sangat angaukan dia. Maksud saya Fahrin Ahmad. Sekarang juga masih angau. Ditambah lagi dengan adanya Aaron Aziz yang juga menjadi kegilaan saya sejak beberapa tahun yang lalu. Kemunculan kedua-dua spesis kumbang tampan tersebut mengukuhkan alasan kenapa saya tidak boleh tidur awal.Hanya tidur selepas tamat bercengkerama. Astaghfirullah... (dan esoknya pasti curi tulang-temulang untuk lelap di office disetiap kali boss tiada)



Saya tahu Tom Cruise handsome orangnya. Saya juga tahu Brad Pitt itu boleh buat gadis di dunia ini histeria. Tapi saya tidak pernah histeriakan superstar-superstar grad A tersebut. Tapi saya memang relahati jadi mabuk cendawan gara-gara Fahrin Ahmad. Aaron Aziz juga.


dan...


Jehan Miskin juga. Ye, mabuk yang baru nak menjadi iaitu sejak-sejak sebok gilakan drama Manjalara. Okaylah, personally aku cakap... Jehan Miskin not bad juga. Sesuatu yang baru aku sedari setelah sekian lama aku tidak berapa gemar menyaksikan aksi-aksi beliau di kaca tv. Aku juga sebelum ini tidak gemar langsung dengan wajahnya. Opss... tersasul pulak. Walau apapon, mereka semua hanyalah spesis kumbang di alam fantasi sahaja. Jangan worry. Linda Onn pergi tidur nyenyak-nyenyak. Wife kepada Aaron Aziz juga jangan khuatir. Rampasan kuasa tidak akan berlaku kerana ini hanyalah perasaan di alam fantasi.



HAR HAR HAR!
Sebuah lagi entri sia-sia dariku buatmu....




mabuk cendawan tu... ertinya apa ye?

Labels: ,

 

13 Congteng-conteng:

Blogger Adian conteng...
satu harapan membara dan menyala.
kan menyinari perjalananku.
sejauh langit tinggi takkan ku berpatah arah.
harapanku membawa kaki melangkah.
melangkau rasa kehadirannya.
kan terpahat namaku di ingatanmu.


lagu yg dimainkan 10 kali sehari dlm ipodku kini.

tiap2 kali tension di ofis akan hilang bile teringat ptg ni akan tgk cite ni

tiap2 hari balik jln kaki laju2 utk cite ni.

tiap2 jumaat mood kurang sbb bile balik xde cite ni.

camne nak tgk cite ni kat ukm nanti! makcik kafe, tolong bukak ye!
11:56 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
saya orang pertama'kah?
ha ha..

*curik2 tido semasa ofis.. sy juga selalu buat begitu.. salahkan aircond.., dia sangat sejuk!
11:58 PM  
Blogger Nashrex conteng...
sebuah entry sia-sia.
aku membacanya pun rasa sia-sia.
huhu
3:40 PM  
Blogger fara-D conteng...
ahak. dolu2...setiap kali kua jehan miskin, aku tepakse diam je sbb ko ngan enul sunggoh2 tak suka sama dia. uhuk!!sekalang a... lu kutuk itu lengchai lagi wa tetak kepala lu!!

haha!
7:07 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
woit. aku bole terima kalo ko minat fahrin ahmad atau aaron aziz. sbb aku rase dorg mmg hensem. haha. tapiiiiiiiiiii.. aku sangat la rasa nak muntah dgn jehan miskin!
7:37 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aler... biarla.. masing2 kan punya citarasa sendiri :) masing2 juga ada komen sendiri...
7:56 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
err.. hehe.. aah.. betol2..

p/s: cam kaso aje bunyi komen aku sblm ni. sorry2..
8:14 PM  
Blogger nieja conteng...
chika2..kazen fahrin kan rumet nieja..hehe!!shaye pon ske fahrin lalala~
9:18 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
adian - ok.finally aku juga dah sering ternyanyi-nyanyi lagu tu. ahahahaha.... eh, btolla kata ko. aku pon feel the same setiap ptg tu jd pembakar smangat nk balik umah utk tgk cite tu. sgt gila. cite plg aku suka skarang ni. Jumaat je rasa tak best pulak sbb balik je tak tau nk hiburkn hati dgn apa. jln cerita dia walaupon dah mula berkembang pesat dgn konflik2 baru, tetap tak meleret-leret. sekian saja kritikan seposen dari saya.

mesti ko dah slim sket sbb jln ari2 kan?


east - jn nak perasan. kamu bukan org pertama. tettttt. ekekeke... saya manader suka tdo kat opis. baru skali smlm tu pon sbb mmg terdesak gila. sy pekerja yg ekselen tau.

nash - ko ni cam x biasa je baca entry2 aku yg sia-sia belaka.

farah - ohhhh... sanggop lu nak tetak member hanya disebabkan si MISKIN tu. tak pe..tak pe. Jaga lu! Tp keep in mind eh. aku tahap suka-suki je kat jehan tu. Tak la masok line crush lagi tau.kau boleh amek si jehan tu klu ko nak. ahahaha


wawa - i tak kata that jehan miskin tu hensem setaraf fahrin or aaron. just that dia not bad physically. dia ada style. tp klu btol2 tgk diakan, there's something quite attractive jugak la kat dia tu. Dressing dia pon i suka. he's cool jugak. tp tidaklah sehensem fahrin. :p


fath - kamu pilih mana? Fahrin? Aaron? Jehan? or Mustafa Kamal? ahahahha....


wawa - xde apa lah. biasa je komen tu. relaxxxx... yg penting jgn kata fahrin tak ensem sudah. ekekeke


nieja - Ya Allah. Banyak btol saudara mara si Fahrin ni yg aku knal la pulak. sana sini cousin dia eh. apapon, kim slam kat kazen dia tu. Kasi tau kat kazen dia,chika kata gigi fahrin tu lawa dan sexy sekali.


SEKIAN
9:32 PM  
Blogger aunieZ conteng...
wahaha..aaron aziz juge mmbuat ku gile bayang skang ni..
dulu pnah la suke fahrin n jehan
tp jehan skang ni..kdg2 tgk hensem..kdg2 burok le pulek..heee
apa2 pon emilemilda n manjalara cite melayu plg best tidak lupe juge gol n gincu da series..heeeeeeeeeee
10:06 AM  
Blogger Unknown conteng...
haziqah - ha ah. btol. jehan kdg2 ok kdg2 tak....
7:36 PM  
Blogger fara-D conteng...
oh.saya tak minat mau ambil mana2 selebriti ya. sekian.

ahak...tetak2 manje...apa salah nye...sekali sekala!!muahaha!!macaaaam tak biasa! XP
7:56 PM  
Blogger Unknown conteng...
tak minat konon. aku minat je nak bawak lari fahrin tu.. wakakaka..


woi. tetak2 manja ko kata? skali kena cukoplah. gerenti mati ditempat kejadian. tu manja namanya? AHAHAHA!
9:08 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."