Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, May 09, 2008

strawberry






dia pergi Cameron Highland.
dia belikan saya semua ni.
terhegeh-hegeh saya panjat tangga ...
bawa kesemua makhluk merah ini.
comel bukan?


err.
Kak Erni macam ada payung yang sama.
Bukan?



O'oh! Jangan marah. Ngee.
Macam teringin meletakkan muka.
Walaupon tak berapa siap muka neh.
Muka underconstruction.
HAHAHA!


Tengok entry "TATA"
Aktiviti nombor 5 tak berjaya dibuat.
Makan hati beb!
Sebab itulah terpampang muka tak siap di atas.
Pujuk diri...
:p
 

20 Congteng-conteng:

Blogger Wiween @ Awin conteng...
stroberi umbrella on chika's head.hehhehehe wa wa wa dak angah erni ngepost ini sume pd chika.besh besh.bak la kasik kak ween kotak cam dadu tu! hehe :P
11:27 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK WEEN - eh bukan! ni mr.lim bagi lah~! ohhh bukan kak erni! :p
11:30 AM  
Blogger cepotet conteng...
ahahahaha. ape la awin. takkan la aku kasik kat chika. adoi, gelak guling guling aku baca neh. ahahahahaha!

dik, comei kan sume sume stroberi tu. teh dia ade belikan tak? beshnya dapat kekasih cam mr lim. nak kekasih jugaklah! :p

barang basi tu, lepas akak balik dari perak akak ngepos yea. insyaAllah.
11:47 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK ERNI - tu la si kak ween ni salah faham. mungkin terkonpius sbb chika dok highlight merah pulakkan nama kak erni. aihhh. salah faham btol :p
11:51 AM  
Blogger along conteng...
kalo muke underconstruction bikin gwe benti mengunyah roti telur ketika ini,bayangkan lah kalo muke da siap diconstruct.







genti roti telur tuh x sampai ke mulutku.
12:33 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
along wah. terkesima i :p muka neh memang tak akan siapsiap. projek terbengkalai. ahhahahahahahahahaha ((:
12:53 PM  
Blogger Hannan conteng...
tu die cik vitamin J kite
tersenyum panjang dpt semua tu ek?
heheheh..
suke la tu..
vit J x dpt?
1:42 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
HANNAN - vitamin J tak boleh didapati daripada orang lain. hanya boleh dipetik dari ladang saja. aahaha. best tau dapat hadiah neh. hannan tanak kasi hadiah ka? kasi baju putih doktor tu pon jadilahhhh. ahaha :p
2:01 PM  
Blogger ajathajar conteng...
kawaaaiiii!
2:16 PM  
Blogger tun teja conteng...
isk..smlm komen takleh. ckp ada error.

ni comey comey sgt ni anak saper?
muka x siap pun lawa, kalau dh siap ti. taktau nk kata apa dah.
4:36 PM  
Blogger tiffany conteng...
comelnye gamba under ur umbrella tu... sweet and manis senyum tu... tersenyum kat siapa tu yang???

bestnye sume2 gift tu... mesti berbunga2 hati gtu kan...
5:07 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
AJAT - chika pon gerammmm je tengok benda2 ni. tahu tak chika bukak tutop payung tu byk kali tau. ahaha. jakun btol chika :p

KAK TUN - sebab seram sgt kot cite kak tun, sampai blog chika pon takut dibuatnya. tu yg kuar error tu. ahahahaha. muka chika mmg takkan siap. tak akan. ahahah. muka terbengkalai :p

SHIEDA - shieda pon sweet! muka muda. muka macam sekolah-sekolah je :) mesti la suka tau dapat hadiah. kalau boleh setiap jam nak hadiah. tapi tak da pulak org yg sudi bagi hadiah setiap jam :(
6:08 PM  
Blogger Wiween @ Awin conteng...
wakakkaka adey adik! sgt keliru lah kakak! itu kak erni mtk alamat chika sama kak ween aritu la.pastu kak ween mana ade.ingatkan beliau itu memberi! heheheheh ropa-roapanya apek ensem dikau yg memmberi yek.waaaaa chika baek kan? meh la share..heheheheheh :p
8:51 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK WEEN - tu la dia. salah faham yg berleluasa neh. aihh... ahahaha. tu kak erni dok gelak sakan tu ha. jahat kan dia? :p *chika pon gelak jugak* ahaha. ha ah eh. kak erni tu nak anta apa la agaknya eh. dia kata benda yg dah nak basi. belacan ka??? :))
10:20 PM  
Blogger Julia ♫°♪ conteng...
kakju pun ada payung strawberry macam tu.. tapi by Kit-Che-Kiss. tepi payung tu ada laces. =)

chika ni comel lah !! sila jadikan gambar last sekali tu sebagai gambar profile okek. sebab sgt comel !!!!!
9:13 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK JU - tapi macam sayang je nak pakai. ahaha. chika neh ada bykk payung. tapi semua simpan je dalam kereta dan bilik. sebab tak suka guna payung. sgt leceh ja pegang2 payung. redah hujan lagi senang :p

comel ke? tak siap? ahaha :p
9:51 AM  
Blogger kHaLwAnIeY AiSyA conteng...
waaaa~!!
cute larh!! kan best klo bf aisya baek hati post kat aisya brg2 cmnie.

romantic larh mr. lim tue!
nie bkn stakat x lupakan akak larh,
mmg da slalu igt sgt..
bgus2..
beruntung akak..
7:36 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
bf aisya budak sekolah mmg blom ada rasa yg semacam neh. sbb tu aisya kena pikir lagi luas sbb hidupkan menawarkan lebih byk pilihan di hari depan. mungkin nanti bila dah matang dia pon tahu bercintalah secara org dewasa. ataumungkin aisya terjumpa org lain di kemudian hari yg sgt membahagiakan aisya :)
10:20 PM  
Blogger kHaLwAnIeY AiSyA conteng...
hrmm~
insyaAllah bahagia..
thx sbb nasihatkan aisya ;)
11:54 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ber-enjoylah dengan usia yang mudaaaaaa :)
12:02 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."