Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, May 04, 2008

Brownies

" betapa dekatnya bibir dengan pipi.
tetapi yang dapat mencium pipi kita,
hanyalah bibir orang lain..... "
-Brownies-

http://img.photobucket.com/albums/v335/klasik/pixy/480419f38gzdedqd.gif


Ya sorry lah dunia! Hidup seperti menawarkan lebihan waktu yang melimpah (ruah). Jadi aku menonton lagi filem indonesia; Brownies. Filem lama. Kalau tak silap, dua tahun lepas. Mungkin.


Tak mahu cerita filem lagi.


Petang semalam perut terus sakit. Merengek-rengek, terus diurut Mak Yang. Kesan dari urutan tersebut, menjelang Maghrib terus 'red flag'. Huh?! Begitu berkesan? Malam tadi punya sakitnya sampai pukul 2 pagi. Dan lepas tu... sangat sihat sampailah sekarang. Baguslah perut. Jangan dibuat hal okeh. Nanti aku sakit. Bila sakit, kitapon tidak dapat makan.


Cadangnya nak turun Tasik Permaisuri selepas Subuh (as if aku ber-Subuh la pulak kan) Tapi tak jadi. Sebab dalam keadaan begini (begini apa?) aku tak selesa nak kemana-mana. Sudah dua hari janji dengan adek nak bawak dia keluar tapi aku tak begitu ada mood. Nanti terkena habuk di luar pon aku rasa nak pengsan. Sebab aku dalam zone pasif di sini.

 

11 Congteng-conteng:

Blogger Fakyew conteng...
kalau dah cuti, segala hal menjadi cuti lah.
12:32 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
laaa.sakit pewot nak peot rupenya adik! hehehehehhe jom jogging! ;D
1:58 PM  
Blogger nieja conteng...
hahaha..

hoi rendu u..!
ngeh ngeh`..
2:39 PM  
Blogger fara-D conteng...
suda lamaaaaaaa tak swim! isk.....
6:15 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
TIMYOHANNON
ye lah. cuti. sistem badan pon kalau boleh nak cuti.

KAK WEEN
chika tak da kekuatan melakukan jogging la :(

NIEJA
nieja! rindu you jugaklah. apsal connection u gila ka?

FARAH
aik? dah balik? apa kabarkah kedah? hihi. swim? Huwaaa. sangat sedih ja hati neh tahu. aku dok teruja-uja dah plan nak terjun danau pas paper. straight nak pegi. tapi dah 'red flag' ar..... :((
8:30 PM  
Blogger tun teja conteng...
patutlaa entry sebelum ni asik be-emosi. rupanya dot dot dot..
isk isk..
9:08 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK TUN - tu la kan? chika pon tak sedar pulak sudah time. ahahahaha. sakng bila ingat barulah akan mengungkap .... 'woh patot la' :p
9:16 PM  
Blogger fara-D conteng...
hmmm... ada kaitan tak...sehari dua ni, aku cpt sensitip. pantang adik aku menyakat, rasa nak terajang dia sampai tergolek! ish...apakah? ko yang cuti, aku yg pms???

haha...kebetulan je...jgn prasan tau!! LOL!!!
10:40 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
FARAH - tu tarikan kimia la. mungkin tak berapa kuat. macam ikatan van der wall. hihihi. kau pon perlukan vitamin J. nanti lepas exam kita bervitamin J la okeh. ahahhaha. aku tengah addict vitamin J tahu ka? :p
10:50 PM  
Blogger Unknown conteng...
chika dear :)
kalau bibir u cukup memuncung.. bole jer kot cium pipi sendiri tu :P
12:46 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
HANNAN - ahahah. omaigod this is funny, han. bibir i tak berapa nak angleina jolie la. kena work harder. erk? meaning? ahahahaha :p
1:02 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."