Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, June 30, 2008

gambarajah

Disebabkan aku bosan, malas, benci, menyampah dan sampah ... nah, tengoklah gambar. Tak suka tengok gambar kah? Abes suka tengok apakah? Kalau tak berapa suka nak tengok, atau tak berapa tahu cara-cara tengok gambar, pergilah sana! Pergi tengok you tube sana. Atau masuk myspace.com. Tengoklah di sana banyak awek cun. Tak tipu. Aku pon kadang-kadang terkesima tengok awek cun. Err... tengoklah gambar di bawah. Gambar semasa Tranxxit Event.


Ni Kelvin.
Junior yang sangat berani mempermainkan aku.
Nasib baik hati aku gagah.
HAHA. Dia kata, boleh panggil dia Handsome kalau mahu.
Tammaulah!



Aku tak berapa fahamlah kenapa aksi aku tak berapa sesuai dengan situasi. HAHA. Tengoklah aksi tersebut. Macam sebuah monumen atau boleh dijadikan batu bersurat. KIHKIHKIH. Dan err.. tengoklah Zaid! Aku baru perasan semalam. Ada beberapa gambar, dia asyik pandang dan tenung aku. Aksi yang tak berapa perlu. Mu gilo ko? (cubaan pertama aku cakap Kelantan).Dan ada ja terselit muka dia dekat sebelah aku. Tahulah aku solo. HAHA. Tapi aku tak berkenan lelaki yang tak rajin belanja awek. Mintak belanja beli handbag pon tak nak .waaaa. kidding :p



Aku rembat dua souvenir secara sulit. Konon satu nak kasi kat Beh. Padahal dua-dua ada kat aku. Sorry ar Ah Beh.

Yang merpati dua sejoli di atas tu.. erk? Kenapakah? HAHA.

Theme kami putih. Ala-ala sucilah (konon). Aku tak suka baju putih. Dan aku tak suka baju saiz M dia serupa macam saiz L. Disebabkan baju ni lah, puas aku kena gelak dengan Shida. Dia kata macam ni : Nurul, ko pinjam baca sapa neh? Besarnya! Gedeboh sana, gedeboh sini. Lawak gila ar!!! Dan kemudiannya dia ketawa terbahak-bahak. Penghinaan besar. Aku tak akan pakai dah baju Survivor ni. Mula-mula aku rasa macam, okay. Besar sikit kot. Tapi sejak kena gelak dengan Shida, aku rasa tak suka baju ni.




Aisyah, kenapa tidur? Bukankah seronok ceramah neh. HAHA. Apa? HAHA.
Tahu tak.
Pak Cik yang kasi talk pasal Teknologi Kayu, dia suka cakap APA. Berjuta-juta kali dia selitkan perkataan APA dalam talk dia. Kami kan tak suka dengar talk. (Kecuali Ustaz Akhil punya ceramah) Kami sangat bosan. Sampai nak tido pon rasa bosan. Berjam-jam dengar talk. Tapi bila Pak Cik APA ni buat talk, kami berasa sangat fresh. Sebab kami duduk belakang, kira berapa kali dia sebut APA. HAHAHA.

Yang bermuka merah itu aku.


Yeay! Kedai mamak! Tak sedap.
Tapi sedap berborak.



Baru aku sedar. Aku asyik pakai purple je.
Sebenarnya aku suka purple kah?
Suka.
Baru nak suka.



My Monday Monster.
Pagi : Tekan 413. The Joy Luck Club! Tengok lagi sekali. Aku adore filem ni. Always.
Petang : Tekan HBO. Just Like Heaven. Tengok buat kali yang entah ke berapa.


Siapa tahu produk apakah paling bagus untuk mata? Untuk penjagaan mata, mengelak eye bag dan reduce dark circle? I am looking for Lancome's. Ada siapa-siapa pernah cuba? Atau nak suggest brand lain?
 

11 Congteng-conteng:

Blogger aisyahmokhtar conteng...
gila kau ceramah sronok..
aku x tahan la suasana pagi. terutama kat usm yg indah nian permai bagai tu. asyik kantuk aja jadinya.

aku x salah..
8:59 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
Aisyah - seriously, ceramah pagi buta tu mmg killing ar. dah ar bosan, mengantuk tapi tak boleh tdo.tertekan gila. tapi yang PAKCIK APA tu, aku suka. Sangat selonok. hahaha.
9:13 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
yalah.. sy nampak chika berwarna purple saja.. bukankah green fan??
9:30 PM  
Blogger ajathajar conteng...
semua gamba lawa.
purple sgt cantek =)
11:04 PM  
Blogger fara-D conteng...
haha. waaaa.ko da amik gamba2 tranxxit frm kak aida la ek? waaaa.....nak mengedit gaks! hiks! suka la gamba2 ni.....


i suggest u guna.... pemadam stoberi yg u beli tuh la, kasik padam terus the dark circle, tak yah susah2 nak reduce je!wakakaka! ^_^

*larik!*
11:05 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
zul - tah la kenapa UNGU pulak. haha.

ajat - purple macam soft la. ehehe

farah - gurau kasar neh. tak.tak. ni aku grab dari dorang punya fs. sbb tu gmbr tak sharp. tak puas hati la. nk kena jumpa kak aida jugak. jgn lupa bawak external weh
11:41 PM  
Blogger fara-D conteng...
baiklah
11:52 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
erm.. dulu masa kecik2 sy suke makan gula2 sugus warna ungu. seakan2 menarik.. dan juga aiskrim keladi.. haha
12:26 AM  
Blogger cepotet conteng...
akak suka kasut and beg pink chika tu. lelain sume tak pandang. ahahaha, gila kasar statement.

dik, untuk mata kan, SKII jugak bagus. dan St. Ives juga. ;)
12:58 AM  
Blogger Hamba Allah conteng...
hi..
firstime terasa mau komen pada kamu..
setelah 6bln jd silent reader..

blog kamu mmg sgt fun..
gmbr pun sgt lawak..

saya ada 1 wish..
saya harap dpt jumpa kamu ditgh2 jln..
dan saya mau signature kamu..
boleh ke?
1:17 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
farah - okeh a

zul - saya suka ais krim keladi.

kak erni - skII betul ke okeh? kang beli mahal2 kang tak okeh plak. Tp nanti chika gi tgk kat counter dia. xpe, tgk free je. ekeke :p

dk - owh, saya pon baru perasan ni komen pertama anda. ekekek. tq yah sanggop jd silent reader 6 bulan lamanya. klu jumpa, jgn la mintak otograp. malu i. ahahaha.
12:57 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."