Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, June 22, 2008

are we trying?!

Dipakai sekali sempena Final Review.




Belum dipakai-pakai. Sudah berhabuk-habuk.



Baru dibeli dan sedang giat dipakai. Tapi kasut sudah bosan dipakai macam tak mahu dipakai lagi.


Dipakai dua kali.



Semuanya dipakai baru sekali dan ada yang belum dipakai langsung.

Di-spray beberapa kali sahaja.


Dipakai belum sampai half. Present from Astri.
(since I had another bottle of the same perfume)

Sprayed twice or thrice.

Semua belum baca. Ada yang baru dibaca half. Tapi 5 Tahun 5 Bulan, done! Present dari reader, Kakak Tulip.



TAPI


yang ni pakai setiap hari dan setiap ketika. Dia sudah memburuk dan sudah mula merosak. Nak yang baru :( Tapi macam sangat tak sanggup menukarnya. Err.. sentimental value lah. HAHA.


Aku rasa, right after my aunty selamat bersalin, almost all of the items above akan menjadi milik beliau. HAHA. Sudahnya siapa yang untung, siapa yang rugi? Namun begitu, aku sangat benci sebuah statement tak berasas yang menyebut; kan dah ada kasut, buat apa nak beli lagi. Kan dah ada handbag, perfume, buat apa nak beli lagi? Yang lama pon belum pakai. Get out! Ada orang cadangkana ku lelong. Tak kuasa aku. Buat pengetahuan semua, aku belum pernah menjual barang-barang kepada siapa-siapa. Macam tak berapa suka. Kalau aku taknak, aku sedekah je. Bukan sebab aku kaya atau tak perlukan wang tapi sebab aku rasa ... ianya fair and square. Dan sangat berbaloi mengatasi rasa bersalah aku. Aik.




Nak sambung bertesis. Malam semalam ada orang teman saya buat tesis. HAHA. Tq kepada beliau. Silence moment dah sampai. Aku contact beliau kembali dalam minggu depan right after my final. HIHI.

 

22 Congteng-conteng:

Blogger fairy conteng...
komen utk pic no.2...

wahhh tingginya kasut itu..
11:22 AM  
Blogger aunieZ conteng...
kalu nk sedekah sile la sedekah pade saya =p

nurul rajin2 kan lah mmbaca novel ayat2 cinta tu..gile bset ok !
12:45 PM  
Blogger Nyetok conteng...
Tumit kasut ko sume tajam2...
12:47 PM  
Blogger Nashrex conteng...
aku akan pakai barang sampai lunyai. so. aku akan ulang kata2 itu.


"dah ada kasut, watpe beli lagi... yang lama kan masih belum pakai"


dasyat..dasyat.. kagum dengan belanjawan ko. huhuk
1:10 PM  
Blogger {Lila} conteng...
OMG. huhu.
5 thn 5 bln~ HLOVATE..is the best!!
3:11 PM  
Blogger a[l2]isa shi[l2]ahata conteng...
perfume kita sama!
haha!
gucci envy me

bau dye cam laici bagi hidung aisya ;p
4:21 PM  
Blogger cepotet conteng...
lawanye kasut kasut itu!
5:42 PM  
Blogger nieja conteng...
wohoo..
pfume itu same!
akkekeke..
6:19 PM  
Blogger tun teja conteng...
nak apply jadi kakak sepupu chica leh tak?

kaktun dh kering kontang nih.
tgh mengharap belas ehsan kepada yg sudi.
sob sob sob
7:17 PM  
Blogger Fakyew conteng...
pinjam buku sebijik
8:05 PM  
Blogger zizou conteng...
perghh...bestlah ko...
kasut baru ajer,,bagi aku satu..
yang tumit paling tinggi skali...hahaha
9:02 PM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
ko x suka menjual barang2 ko kan?
apekata ko bg kat aku. kirenye sedekah kat aku la tu~
nk mintak kasut, kompem x muat sbb kaki ko saiz semut.
nk mintak perfume n handbags bley?
hahahaha~
12:30 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
nih la salah satu sebab ko dianugerahkan gelaran datin dari aku.. haha..

kasut, aku akan beli yg baru bila tapaknya dah betul2 haus / dah bocor / koyak atau out tros.. baju pulak bila aku rasa baju aku yg ada dah MAKIN MENGECIK dan tak cukup baju utk rotation seminggu.. aku ulangi rotation seminggu.. huhu..
1:59 AM  
Blogger Darling conteng...
aler chika i pun mempunyai hobi yang sama. err kira hobi le kan.

i suka kasut no dua tu. beli kat mana ek? agak2 ada jual lagi tak? :P
9:37 AM  
Blogger Masy conteng...
ohh.. kakak baby rela disedekahi. pilihlah daku sebagai lokasi penyedekahan ahahahaha!~
11:02 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Ermm.. Banyaknya Barang.. Beli Barang Banyak2,.. Tapi Tak Pakai, membazir tak? Untuk jangka masa panjang..
4:43 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
semua kasut cantik2! ;) yg leopard tu chika ade buh dlm previous entry..cantik! suke ;)

err..kite sama ade perfume gucci envy me! kak ween suda abis pakai satu botol.haha skang yg botol kedua da tinggal separuh! nyeh nyeh..sgt suke bau dia! ;)
10:43 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
huk huk.. kasut2an yg sungguh menarik.. haha
10:58 PM  
Blogger Unknown conteng...
wei
add la kite kat facebook tu dah comellll :P

hehehe..
kasut yg gold tu lawa :)
4:50 AM  
Blogger 13may conteng...
bila nak buat lelong nih???

hehhe hehhe
5:12 PM  
Blogger azie conteng...
erm..chika nak address saya tak?hehe..ala, untuk anta bebuku dan meminyak wangi tu..kasut chika kecik sgt,hikhik..kalau tak, tu pun kita nak,hehe
7:50 PM  
Blogger tiffany conteng...
waaaaaaaaaaaa..... nice collection tuh....

beli la lemari lagi satu, bole tambah koleksi2 kasut baju handbag sume..

:)
1:50 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."