Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, July 03, 2008

demam fever III

Semalam kan sibuk mengemas studio. Dengan habuknya berebut-rebut nak masuk dalam hidung. Dengan barang berat berkotak-kotak (berat ke?). Sampai naik muscle ni. Ye la tuh, Chika. Membesarkan cerita yang kecik.

Mula dari malam semalam, aku terus rebah ke bumi. Demam la. Malam semalam menggigil. Dengar bunyi handphone memekak keluar macam-macam lagu. Aku buat pekak. Tangan aku dah menjadi kurang upaya. Pagi tadi bangun, tengok ada beberapa sms dan missed call.

Hari ni, entah apa yang aku buat memenuhi usia yang muda ini. Pagi-pagi, macam biasa menghadap SMV Channel. Mula-mula tengok Honeymoon With Mom. Selepas itu sambung Bordertown. Pendek kata, semua movie dekat channel 413 aku layan. Inilah dia ciri-ciri manusia yang tiba-tiba hilang komitmen dalam kehidupannya.

Esok pagi pergi UKM lagi. Prof ni nak jumpa pulak. Ada correction kena buat. Dalam dua minggu kena siapkan final edit untuk thesis. Prof, saya ni demam. Prof marilah datang ke rumah bawak report saya tu. Bawak buah tangan sekali. Err... jangan apple lah. Saya nak manggis.

Gila kau! Sejak demam malam semalam, aku mengidam manggis. Ni demam ke, mabuk ni. Macam tak berapa betullah perbuatan ni. Hari ni banyak tidur. Otak pon lemah. Sangat tidak bijak berfikir. Anda janganlah suruh aku berfikir. Aku nak tidur lagi.
 

14 Congteng-conteng:

Blogger fara-D conteng...
esok pagi? ukm? haaa....mari join kami ke air terjun gabai. pasti anda tamau! huhu
10:07 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
gabai? sapa yang nak gi tu? huhuhu.. tammo la picnic. ekeke. nak jumpa prof.
10:16 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
erk.. demam dah.. maybe sbb muscle naik dengan cara terpaksa kot.. hehe.. kamu harus byk berehat supaya demam kamu beransur menjadi kesihatan.
11:19 PM  
Blogger Adian conteng...
abisla ko ngidam manggis. rindu ngan Z ke, J.
11:37 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
zul - mungkin jugak. ada muscle wo. macam wrestler.

adian - aa? apa plak kaitan ngan Z atau J? haha. adoi, ko nihhhh. Ko la. sem depan ni tgk-tgkkan si J tu okeh.
11:58 PM  
Blogger cepotet conteng...
get well soon adik. akak 'terbang' sabtu ni. balik selasa next week.

take care ya!
12:33 AM  
Blogger aisyahmokhtar conteng...
ahahaha. baru nak jumaat..dah mengidam, bahaya neh. hehe. gurau kasar ni.
1:36 AM  
Blogger fara-D conteng...
eh? sapa J sapa Z? < soklan serius, bkn main2!! huuu...


knapa aku lampi sangat sejak keblakangan ni??? waaaa...tak suke!!!
8:10 AM  
Blogger Masy conteng...
kakak teringin mau makan kek sejak semalam. manggis juga sedap. ada menyebutnye dua hari lepas. kakak mahu dua-duanya.

adakah kedai yg menjual kek manggis? huhu~
8:12 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
kak erni - wa, nak pergi dah. best nyer! kakak jangan lupa beli jeans byk2 tau. Belilah handbag banyak2 jugak. semualah beli byk2. nanti nyesal... ehehe. selamat pergi dan selamat pulang ye. enjoy ur trip! :)

aisyah - arini kena gi ukm lagik :( malas dow.apa belakang umah ko takde pokok manggis ka? masalahnya, adek aku pon asyik sebot manggis ja. ekeke.

farah - hek eleh. dlm stuio tu, kalau sebut Z, sebut J... kombinasi Z dan J.sapa lagik. Boifren tak jadi mek dengan besfren andalah. hahahaha

kak masy - aaa. kak masy ni ada2 je tau. kek manggis. gelak gila chika baca. ishk kak. macam geli je kek manggis. eiii... tammolah! wahahaha
8:18 AM  
Blogger fara-D conteng...
err...oh. z... ngan j... jaid ngn zamal eh?? ^_^
10:53 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ZAID dengan JITA!

ha, kan dah!
11:18 PM  
Blogger fara-D conteng...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! kompem da bukan besfren do jita, kalo tak, nape aku bleh lupa nama dia weh!!! huhU!!!!
12:07 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
konon ar. ke buat2 lupa. huhuhu. ko jangan, tempat jatuh lagi dikenang, inikan pulak duduk sekerusi. hahaha. aku tingat lak hari review yang ko ngan jita dok satu kerusi ke apa tah. sampai aku, ainul ngan shida usha dari jauh, gelak terbahak-bahak.
7:47 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."