Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, February 07, 2005

-A day with Mon Mon-

Mon Mon is my fren yg Mon Mon...
Dah pagi.2.22 am.Patutnya tgh lena tapi hyperaktif plus hyperbola plak mata ni.Mungkin sbb aku tido sangat hebat siang tadi sampai kul 6.30 kot.Tapi Trex Mon Mon tido lagi lama.Dari aku sebok washing washing, sampai aku sempat bermandi manda dan mengemas-ngemas juga menyusun-nyusun, juga sempat sembahyang zohor...dia tido.Tido ek?Dasat gila tido tak gerak-gerak. Bungkus satu badan ngan blanket ijau bunga bunga cinta dia...saling tak tumpah bak telur bungkus.
Tanakla kutuk dia byk2 sbb camana pon diri dia, dialah dinoso 'ganaih' yang teman aku sepanjang harini.
Aku pon tak leh nak type bebetul ngan ayat yang bagus-bagus sbb paler aku ala-ala condong ke barat beberapa darjah pesongan.Lentuk...sbb aku penat.Sampai umah malam dari kolej.Banyak nak citer tapi bukan sekarang sbb aku tak sure aku boleh berfikir dgn betul.Yang aku nak kata, harini aku lalui jam-jam yang berlalu bersama Mon Mon.
Siang tadikan...pas semahyang Zohor (atau lebih tepat pas bangun tido yang indah), aku rasa lapar.Aku pon ngan nafsu makan yg dah capai klimaks terus tanya Mon Mon tuh...
"Trex, lapar tak?," time tu Mon Mon tgh cam kemas-kemas locker.
"Lapar,"cepat ekspres je dia jwp.
"nak mkn per?,"maka tingatla aku yg cafe sumer dah tutup.Perut dan berdondang sayang.
Akhirnya kami sepakat membawa berkat tuk mkn makanan 'berkhasiat' tu.Padahal aku mmg dah lakukan sekatan ke atas makanan tersebut dari melular masuk ke dlm room kitorang. Tapi nak buat camner, Mon Mon, Ain ngan Minnysh mmg hantu besar yg gemarkan makanan 'berkhasiat' tak sedap camtu.Tapi tadi aku dah lapar meronta-ronta, jadinya aku yang ajak Trex makan MAGGIE.Eiii....makanan tak sedap! Tapi tadi sbb sgt lapar, jd sangat sedap.Ditambah plak ngan air yg Trex Mon Mon masak.Sungguh merangsang nafsu makan teruja-uja. Ceh!
Sebab bosan sgt lama tunggu ma, aku ngan Mon Mon pon sempat buat macam-macam termasuklah mengaji al-quran ngan panjang lebaq sampai keyma dtg room.Dia nak balik Tganu wooh!Pakai baju lip lap lip lap, saja je nak kasi silau mata drebar bas. Wakakaka... Sib baik dia tak naik bas dr dlm kolej, klu tak musti dia satu bas ngan brader model iklan colgate wanna be. Nanti mesti aku jeles gigit-gigit jari sampai putus.Uish, gila ke hapa? Tak sior!Sebut pasal model wannabe tu, aku ngan Mon Mon masa kat depan gate nak scan matrix card tadi cam teruja bila nampak brader tu.Trex siap berusaha nak panggey, tapi apakan daya.Dan buat julung-julung kalinya aku bertindak keji ngan mengacau-ngacau jiwa lelaki itu. (ayat seriau!) Tapi aku memain je.Kang Mon Mon buat fitnah plak.Sampai kat telinga model wannabe tu kang, abih koma aku.
Maka...meluncur lajulah kete ayahandaku membawa aku dan Mon Mon pulang ke KL meninggalkan kolej... Hasrat nak hantar dia sampai Subang tak menjadi sbb abah ngan ma dah risaukan bebudak 3 orang yg ada kat umah.Dek Kal bukan leh cayer sgt.So, hangkut Trex sampai kat umah aku.Then, parents dia mai umah aku tuk amik dia balik umah.Dah fair and lovely dah.Sbb aku dah pegi umah dia kat Subang, dia dah mai umah aku gak.Tapi aku lom geledah umah dia. Ceh, geledah? Hm..memandangkan aku dah mula mengeluarkan perkataan-perkataan tak sesuai dan tak wajar, elok la aku berhenti dulu.Thatz my day with Mon Mon...
notes : shit la dia! Shit la! Nampak aku pandang kat lain plak padahal aku yg selayaknya buat camtu.Hey, brader! U shit la weih! And the other one is oso shit! Now, frens... listen to me. Boys have their own conspiration.And the general manager of the conspiration is SHIT! And i feel like tendang-tendang the other boy.I know there is sumthin wrong my **** but its mine! Sib baik ada yg kata my **** cam nice je ada benda alah tu.Shit! Beberapa hari yang menyerlahkan kemengadaan mereka.And thanx anyway kat Mon Mon atas sumbangan ubat tu.Maybe membantu menghilangkan benda tu from my ****.
 

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."