Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, May 23, 2005

:: Soalan ::

Ain, rumet aku time matrix kat Johor dulu pernah cerita kat aku.Budak praktikum dia (perempuan),baru je hilang boifren.Aku tanya hilang pi mana? Meninggal...accident.Tu jwp Ain.Terdiam aku.Terus aku duduk kat desk aku, pikir sesuatu....
  1. Apa rasanya hilang tak kembali?
  2. Apa nak buat bila tgk gambar2 dia ngan kita?
  3. Apa rasanya bila berhadapan dgn keluarga dia?
  4. Camner ngan sms2 yg dia pernah bagi?
  5. Camana tanpa dia yg akan call kita tepat jam 10 mlm setiap hari?
  6. Sanggup ke nak delete nama dia dari phonebook?

Dan soalan ke-6 buat aku tak semena-mena menitiskan air mata.

Eh,eh!Macam aku pulak kematian kekasih.Kekasih? [perkataan paling tak digemari] Geli pulak rasanya.Entah camana otak aku boleh proses perkataan kekasih sedangkan byk lagi perkataan lain boleh replace perkataan ni.Ish... Tapi sesungguhnya...aku sgt simpati dengan cerita Ain tu.Aku terus terkedu lagi2 bila otak aku yang bijak bestari ni terlintaskan soalan no-6... tak boleh kata banyak..aku tak pernah menceburkan diri dalam industri per'couple'an

Hari aku - cam biasa.Online dan berasmaradana ngan Sang PC dari pagi sampai lah ke pagi seterusnya.Mak Yang pulak ada kat rumah.Semua kami adik-beradik pun naik lemak.Mulalah mengader nak itu ini.Ngan ma..jangan harap ma nak layan.Ngan Mak Yang, kitorang sumer akan jd makhluk kudung.Nak suap nasi sendiri pon tak boleh.Makan je nak bersuap.Eii, ngadernyer! [included me lah] Dan masuk harini dah masuk 5 hari kot tak nampak si Aiza.Rindu sama lu...

Aku terasa nak berhenti.

 

2 Congteng-conteng:

Blogger Aizar Azman conteng...
herm..macam takt je psl bende nih..kehilangan seseorang yang disayangi walaupon secebis..tapi kene terima hakikat walaupon ambil mase yg lama..sesunggunya word kekasih tu macam keramat dengan aku,kau dan hani..still single sampai sekarang..huhuhu..miss u buddy..insyallah esok aku muncul la..
11:37 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Ada apa dengan Pandan Mewah Sila layari blog saya :
http://pandanmewah.blogspot.com/
4:15 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."