Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, November 20, 2005

Hijau - warna tradisi

Bismillah...

Entah apa cuba aku buktikan dgn meletak "Hijau- warna tradisi" tu. Bolehla dikatakan tradisi jugak kot since abah pon suka hijau. (Tingat aku kat koleksi baju abah yg kebanyakkannya hijau.Sampai ma perli...."cam pakai baju yg sama setiap hari".sejak tu abah mula jadi multi-color dlm soal pilih baju).Ijat pon suka hijau.(masa kecik dia suka kata dia adalah Power Rangers Hijau) Dan tahun ni, hijau sangat gemilang dlm hidup aku sbb klasmet aku majoriti suka hijau.Tak penah dlm sejarah hidup aku jumpa manusia gila hijau cam aku.Tapi kat studio tu, cam hijau dah jadi tema kitorang.

Aku cerita pasal hijau sbb skang ni blog aku dah hijau. Lebih mesra alam kot.Tapi aku tak sure dia mesra pengguna atau tak.Sbb sepanjang yg aku tgk tadi, kat IE ngan Opera, dia cam suam-suam mesra gak la (ada ye suam-suam mesra?).Tapi nak kata tahap bermesraan blom kot.Sbb ada jugak yg tak kena ngan layout aku. Aku pon bukan bijak pandai menglayout-layout ni.Ni pon kalau aku teruskan, mau mati sel-sel otak aku.

Blog ni makin mengharukan.Lintang-pukang je rupa.Sidebar tu tak berapa infomatif. Cam golongan baru-baru berblog plak aku rasa.Cam serba kekurangan.Alahai... saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan. Yacks... geli! Tak kesah la tu.Layout lama yg purple tu dok lingkup.Kalau tak lingkup, sampai ke anak cucu agaknya aku terus ngan layout yg sama.Ada baiknya juga dia lingkup.

Link aku tu da kurang.Aku tahu byk blog aku tak re-link.aku cuma link yg sempat dan yg aku perasan je.Bagi blog-blog yg tak ada dlm link aku, silalah maklumkan. Bagi yg nak blognya di-link-kan pon, jgn malu-malu ayam bitau aku. Bab link-link ni aku tak ada hal punya. Selagi blog tu bukan blog tak senonoh, selagi tu aku sudi drop by. Jadinya, jangan ar buat blog yg tak senonoh. (bila aku jadi ustazah....)

Hmmm...malam ni Nina tdo ngan aku.Ada ni ha seblah aku da tido pon. Tapi cam tak lena.Kejap-kejap bangun merengek.Sejuk sangat kot. Biasalah, bilik aku ni kira cam Antartik part 2 la.Ekeke...Tgk dia tdo, kesian lak rasa.Siang tak sudah-sudah kena marah ngan aku.Aku ni cam mak aku gak.Kuat membebel, tapi hati tak sampai.Samalah cam insiden aku tampal note kat ice box aritu. Walopon aku warning takleh makan coklat, tak leh makan ais krim, tapi aku gak yg dok bli coklat 4 bar besar semalam.

"Kita makan coklat banyak-banyak!," aku ajak plak bebudak ni mkn coklat. Uish... mmg aku tak sampai hati.Dorang ni bukan org lain.Sepupu aku gak. Cayang cangat.....!

Hmm..arini baper syawal heh? aku tak penah kira pon. Puasa 6 lom start lagi nih.Ishk..apa nak jadik?Sbb aku tak rasa pon skang ni tgh raya. Baik ke aku ckp camtu? tapi nak ckp camner lagi kalau da mmg camtu yg aku rasa.Nak kata umah aku x dikunjungi...uiks! setiap mlm meriah sakan umah aku. Nak kata aku tak pi beraya.... pegi jugak umah sedara-mara.Cuma umah kengkawan tu sebijik pon tak pegi lg.

Aih... tak ada apa rupanya nak aku tulis. Tapi aku boleh buat entry terpanjang dalam dunia dlm keadaan camni sekalipon.Sbb aku adalah sorang story-teller yg berjaya. Sungguh... tak caya u can try me. Cerita aku tak penah abis. But i better stop before i keep crappin.
Promosi Radja Part 2
dengarla "TAKKAN MELUPAKANMU"..... ye kengkawan!. Radja tu best la. Tapi buat kata Totin, da berlapok da pon Radja tu kat Indon. Lembab tol encik-encik Radja ni nak sampai Mesya. Tapi nak wat lagu mana sih... gwe tetep kepingin bangat mau dengarin semua musik depa! *ahaha... indon mix kedah @ indon utagha* (^_-)
 

2 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
Radja ni lagu dia best ar gak.. Tapi cam selekeh je gayanya..

lagu2 petepen lg besh.. nyam2..
10:50 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
Totin kata.... nash kata radja cam acik spin versi penagih dadah. tak senonoh btol kenyataan camtu. =))
1:01 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."