Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, February 16, 2006

Selamat Berbahagia.

Malam ni, aku akan keluar dari rumah.
Takkan tinggal bersama keluarga lagi.
*Beylo : bluekkkk.... mula dah nak berlakon*


Malam ni, aku akan pulang ke UKM.
Sikit tak sabar.
Banyak hulubalang-hulubalang dgn pelbagai hantaran tunggu aku kat studio.
Oret, set!
Tak de hal kali ni.
Aku akan pulang ke ukm, belajar jadi arkitek dgn kuasa kuda bersisi besar.
Banyak agenda dah menanti.
Spt :

  • Buat site model. Yang dgr desas desus si adian sebesar 6 keping paper A1. Besar ke tak t? Bagi aku besar giler. Site yg kami refer ialah site area Lumut sana. Ingat senang nak bina model skala kecik siap ngan fasad bangunan semua? Terkehel mak minah la.... TApi aku rasa keje ni mcm sonok jugak. *kenyit mata, jelir lidah*


  • Gantong banner! Banner dah siap kami buat pada hari sebelum senior ke Indon. Separuh nafas buat banner. Tapi sikap senior yg understanding buat kami enjoy dan menganggap keje-keje membuat banner tu macam hiburan yang tak boleh didapati kat tempat lain. *tapi bukan semua senior best* Lalalala~


  • Buat 1 video clip dan 1 iklan untuk competition sempena Fest'Sena 24 hb ni nanti. Yeah, nantikan kami superstar-superstar handalan ni beraksi! Gegar!
  • Persedian Fest'Sena. Can't wait. Mungkin ada soup opera terbaru bakal muncul sempena festival senibina ni.

Semua warga fakulti kejuruteraan UKM!
Bersedia untuk Fest' Sena!
Dan untuk semua ahli Jabatan Senibina...
Bersedia untuk jadi penonton Samarenda kami.
Aku kerat jarilah.
sepanjang beberapa minggu menuju ke Fest' Sena ni sure ada banyak drama-daram murahan punya.
Siaplah.
Aku dari sekarang lagi dah sinsing lengan.
Macam seorang wrestler amatur pulakkk...


Aku bukan nak bergusti mania.
Sekadar suka-suka tunjuk kuat.
Berlagak kan percuma.
Apa salah aku berlagak hebat untuk seketika.


Okay, Beylo yang huduh!
Aku nak bersiap.Pakai tudung, tutup aurat.
Pakai sweater memerangkap haba...
Dan nak pulang ke UKM dgn hati yg senang.
Ku bahagia!


Selamat berbahagia buat aku dan buat semua. Selamat berbahagia juga buat pasangan bercinta tak ingat alam semua. Dunia bukan milik kamu berdua. Dunia milik kita bersama. Bercintalah secara berhemah. Conteng lagi nanti. Umur panjang, jumpa lagi. *aku butuh sesuatu yang aku tak ketahui apa*
 

24 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
ye ye no 1~!!!
10:32 PM  
Blogger Nashrex conteng...
"bercinta x ingat alam semua" -> ditujukan kepada sape ni ? citer laa sket..

Aku kagum ngan ke'aktif'fan ko kat U ni. Mesti terasa besh je bile ko meninggalkan U nanti. jgn jadi cam aku.. xde apa2 yg manis pun kat Ito dulu.. wakaka

(comment selepas aku membaca entry ko)
10:40 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
aku.. teringin nak jadik macam ko..ektip.. tp, apakan daya.. kolej aku tidak menyediakan peluang utk ektip dengan jayanya.. mcm hampeh jek ade.. cakap banyak je..itu ini..last2 x jadik.. isk.. cecepat la abeh dip..pasni masok U plak..Insya Allah.. weh..nenanti, nak p pesta itu.. hahah.. buat bilik karaoke weh :))
12:17 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Aku kagum ngan ke'aktif'fan ko kat U ni.

"ayat dia tak mau kalah.."
12:28 AM  
Blogger Izham Miyake conteng...
hi chika,

mung study kak UKM ke?
4:57 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
nash : pasang strategi nampak.Komen dlu baru baca...then buat komen 2nd round... mmg pandai! :p.

ler..mana leh citer. Lagipon aku suka suka je bubuh ayat tu.X de maknannya...

as3 : tak pe.Pas dip nanti, masok U aktifkan dirimu k... aku support dari bakang! masok la ukm.. ngee :D

meh la mai ukm weekend ni.Ada festival yg tak seberapa.

umat : macam nama la kamu ni. Sapa tak nak kalah? sapa? sapa? ekekke...

izham : iyer...sy ukm... :)
5:09 PM  
Blogger Adian conteng...
oho... betapa susahnya nk masuk blog kamu ni (akibat filter fakulti yang durjana ni) hehe... kene wat magic trick dulu br bole. haha.. waa, ahli nujum la ko, blom balik dah tau ade soap opera. kan smlm ade soap opera menggemparkan. heheh..

e'eh lupe plak, nnti nk kene wat video. hmm... apa kata gune idea soap2 opera seblom ni je, kan banyak. heheheh...
5:47 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
tapi yg smlm nher soup opera...tak sanggop aku nak video kan.Sapa rela nak pegang watak utama? jeng jeng jeng!

ngok ngek tol la filter filter menda alah apa tah ni. Menyusahkan aku.Kena wat magic show baru leh access. Padan muka! Block ke tak, aku still berjaya masok beylo. Ahli silap mata la katakan...
10:20 PM  
Blogger Nashrex conteng...
huwaaaa!! saya demam!!! :(
11:07 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kesiannya awk... :(
2:21 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
dah lama skodeng blog ini......my first comment dalam beylo....nnt dah buat video tuh jangan lupa tepek kat sini.... kalau ok aku antar ke festivel movie fiji.....
6:27 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
hye anonymous ... tq sbb skodeng dan tahniah sbb akhirnya da menghantar komen pertama. tq.... pasalvideo tu, blom sure lagi sbb kami sgt sebok dan rasa nak escape dr join competition wajib tu....festival movie fiji??? hmm...kamu siapa?
8:43 PM  
Blogger Adian conteng...
orang fiji la. heheh
9:04 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
oic..... ong fiji.....
10:19 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ek eh eh....jap jap...waits!!!
soap opera hok mana satu neh???
***blur..........................
12:55 PM  
Blogger Adian conteng...
soap opera yang berbuih2 tu la. hehehe...
6:12 PM  
Blogger mohdismail conteng...
aktifkan dirimu..
nash main taktik kotor..
kalau la 6kaliA1,kira besar tu..selamat berasmara bersama model-model kamu yah..
3:13 AM  
Blogger Nashrex conteng...
pergh.. ko jeles eh mail? ekeke
6:54 PM  
Blogger Unknown conteng...
:)
8:04 PM  
Blogger Nyetok conteng...
Heheh slamat berjihad.. Arkitek junior, design menara gading. Chayokkk..!!!
5:18 PM  
Blogger Ku Keng conteng...
Bila senang-senang tolong jawabkan soalan tag yang diketengahkan kepada saya, ya!
6:09 PM  
Blogger yleobyfaeiz conteng...
moga2 kita semua bahagia...biar dimana, atau bagaimana kita mengisi hidup utk bahagia...
10:28 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Harga minyak dah naik dek non oiii... jimat-jimat ler kalau nak berjalan-jalan. jangan main lenjan ajer. nanti poket copek kering.

Lagi satu pasal blogspot nie. asyik kena block ajer.. mentang-mentang namanya blog (block). Nanti sesiapa orang melayu nak jadi provider blog letaklah nama blockspot.com ker atau blockspot.net. kalau kena block pun tak ler heran sangat.

Nampaknya blogspot dah sama level macam website lucah. kedua-duannya senasib... kedua-duanya kena block. - ahaks....
8:07 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
Video conferencing test ip address flowers delivery venlafaxine hot blonde fuck in office blondes Manga pergatory sex Virtual roulette web site nice fucked blonde hot teen vicodin no prescription cheap Kirtland afb real estate http://www.teen-anal-7.info/Sexy-blonde-dancers.html horny bitch blonde
2:07 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."