Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, January 23, 2006

Terjatuh pulak!

Aku jatuh nih!
Tolong sambut.... !


Okay...
'Dia' tak sambut....
Aku tergolek-golek....
Gedebuk!
*aduh, gosok2 punggung kesakitan*


Ampunkan dosa aku kalau aku kata... aku sudah jatuh chenta sangat dengan Radit. Jatuh cinta pandang pertama yang membawa kepada pandangan berkali-kali. Sanggup aku korbankan nafsu mata aku untuk bangun sepaginya demi sebuah 'dating'. Dating untuk kali ke seploh. Lepas je breakfast, bergegas untuk dating!


Selalunya aku dating malam-malam. (read : tengah malam hingga lewat pagi). Dating malam-malam baru ada aura romantis. Tapi hari ni... dah la dating pagi buta, pulak tu ada adek mengekor sama join kami ber'dating'an. Tapi dating tetap berjalan dengan bagus sekali.


Kena langsaikan kesemua dating yang sudah direncanakan sebelum Chinese New Year. Apa nak buatkan Beylo... aura chenta kami punya expired date. Samalah macam kisah chenta yang lalu. Waktu aku berchenta dengan Fahrin Ahmad dulu. (matila Fahrin Ahmad kalau wartawan tau gosip liar aku ni) Pon ada expired date. Tapi nak kata kesah chenta kami yang lalu tu dah memang tamat tempoh, tak jugak. Sbb sesekali aku terkenang jugak kat encik itu. Cuma sudah tidak berdating lagi. Tinggal menjadi sebuah kisah klasik. Tapi perasaan tetap ada. (amek kau, Beylo! Bukan senang aku nak jiwang.com.my camni)


Patah balik pasal Radit. Makin aku tatap wajah 'jambu air' dia tu, makin terasa lapar perut aku. Err... bukan! Ayat betul : Makin aku tatap wajah 'lembut' dia tu, makin jatuh cinta tergolek-golek aku kat dia. Walaupon wajahnya agak 'jambu air', tapi aku suka. Lebih baik tatap wajah jambu air dari wajah jambu batu kan? *Beylo : nganga besar-besar sambil mata bercahaya*

Nanti... pada entry aku selepas ni, aku kenalkan Radit kat kamu semua. Tu pon kalau tak ada suara-suara jelmaan menghalang aku. Sekarang aku malu... *sambil terkulat-kulat*. Belum nak expose lagi dia kat kamu semua. Ihihi....


Ok, Encik Beylo!
Aku dah jatuh cinta. Confirm! Tak lama lagi, kita semua makan nasik lauk minyak. Tu pon kalau berlaku keajaiban alam. Tapi.... aku bukan sailormoon. Keajaiban takkan berlaku. Kamu semua takkan dapat makan nasi lauk minyak kut. Sbb.... aku bukan sailormoon! Tak ada kuasa bulan untuk membantu aku mendapatkan Radit. Dari aku mengelamun jauh harapkan Radit, baik aku jangan jatuh.


Ok, Encik Beylo!
Tak jadi jatuh cinta!
Confirm!
Nasik lauk minyak....
Cancel!


notice : sekadar sebuah kisah cinta kosong.

 

33 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
im still no 1. Miahahahaa

hmmm.. Radit? cam nama jawa je.. hahak!!~ Hmm.. dari permulaan cerita sangat menarik gak dibace.. penuh misteri ttg kisah percintaan ni.. skali ending nyer bebual sailormoon plak.. trus rasa cam ntah apa2.. huhu
10:41 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
adekah si Radit ini pelakon?? ke.. aku mcm penah denga name ni.. tp kat mane ehhhh..kerherkherr.. tp ayat x bleh bla.. hehehe..

p/s: selamat jatoh chenta..lagik?? ahaks.. teking k okeh
11:50 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
nash .. ko kalau nama jawa kenal je... high spirit of javanese tol. eler... sailormoon utk mematikan lamunan pembaca. Tammo depa pk mood jiwang tu serius....

as3 .. Radit? cowok baru gwe yg ganteng! jatuh chenta selamat ke?
3:55 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Ngomong-ngomong namanya kok Radit. Emangnya gua lagi pikirin deh.. Mujur radit jika Round-up gimana yach!!!!. Bisa mati nich..
Nama Saya : Radit Sastrowodoyo
4:35 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
selamat "berchenta bangat loo.." gue lagi kagen..;)
9:54 AM  
Blogger Hulubalang conteng...
ahakssss lawak beylo btol la ko nihhh....ahakssss klako klako klako...yehaaaaaa...teruskan ngan klako dipagi hari beylo...yehaaaa
10:07 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
irwansyah .. ngomong apa sih? ahaha... gimana deh kamu putarrin radit hingga jadinya round-up? .....

kurzz... iya...mekasih.Tapi kayaknya itu chenta main-main aja... ihiihih..... Lho lagi kangen? kangen ke sapa?
10:16 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
bad boy ... ihi... kelakar ker? lawak yg tak disengajakan... =D utk lanjutan siri chenta ke dua... baca lagi later k. ngee :D
10:17 AM  
Blogger mohdismail conteng...
radit ni bukannya hero ku tlah jatuh chenta ke?...kamu ni chika..
10:25 AM  
Blogger Nashrex conteng...
hoooo.. hampesh je.. ku pikirin kamu sudah jatuh cinta dengan org yang betul.. hakhak..
10:50 AM  
Blogger Adian conteng...
wah... entry penuh fantasi kali ini, muahaha... menunggu kamu di studio ni, cepat balik!
12:40 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
kangen sama kamu la...lou pikirin sama shiapa seh!..ehek..;)gurau aja yer..jgn pusing2 ya kepala tuh...hikss!
1:19 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
east ... aduh, kamu east! bikin kantoi sama gua! alaaaaaa.....!

nash ... nurul ngak pernah lagi jatuh cinta. klu ya emang bener... gwe nga penah senang2 aja mau bilangin kalian.

adian .. kok kamu ke sini terus dari mana sih? lab lagi yach?kasian deh klu lo kayaknya harus ke lab sering aja demi entry gwe. AHAHAH!

kurzz .. aduh, gimana deh kamu bisa kangen sama gwe? ahahah... ya udah deh. Kalo kangen kan lebih pantas aja kamu ke mari, bacain tulis gwe...

huwaaa... terasa macam diri ini telah diindonkan!
2:45 PM  
Blogger Adian conteng...
tak la, dah bole akses blog kamu dari studio. thank god.
4:06 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
yeh..mmg terase seme telah menjadik indon2.. ngakukah anda seme?? erkrhkherkr
4:53 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ermm yg benernya gwe ngak tlalu kangen bangat sama lo..cuma gwe suke lihat kamu ngomong2 gitu..;p ahakz!! ya udah..gimana ya( ape aku merepek nih! uhehehe..tergeliat lidah den =)
5:35 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
PElik tul lar citer ko nie... :P
10:38 PM  
Blogger Nashrex conteng...
dasar peminat citer / muzik indon sejati.. merapu tak henti2.. haha
10:58 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
Waduh dah jatuh cinta kali-entah-keberapa pulak. Bila dah jatuh cinta ni terus berubah bahasanya. Ada masuk kelas Bahasa Indonesia ke?
5:03 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
nak jatuh pun boleh kensel. ada anti-graviti ka?
12:37 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
adian ... yaeh...arini kembali normal setelah wifi yg ilang kembali ke pangkuan.

as3 ... sumer indon! ekeke..

kurzz .. kalo ya emangnya ngak kangen... tak pe... ekeke

dinswork .. pelik per? huhu

sya .. da keje part time : jatoh chenta tak sudah...

aash .. jatoh chenta mmg anti-graviti.
2:44 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
nasib baik tak jatuh...
kalo jatuh entah bila pulak mau 'sembuh'...
5:23 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
sape la agaknya radit ni... boleh plak tak jadi jatuh cinta eh? ;)
1:21 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
wizurai ... tak sembuh kot kalau da jatoh.... uuhu

afzan .. epi holiday! see ya.... =) (msjbox down..afzan pon guna alternatif :p)

habibah ... radit tu... *malu-malu kucing*.... buah hati tak menjadi saya.. wakakakak
10:30 PM  
Blogger mama tasya conteng...
oit da jato cinta eh?neway haff a gr8 wkend ahead ya..njoy!! n salam hijrah 1427H
2:06 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
hye mama tasya... itu jatoh cinta kunun2 la... eheh... tq...you too... enjoy ur weekend and epi holiday! salam maal hijrah. =)
12:59 PM  
Blogger mohdismail conteng...
mane kamu ni chika?
11:27 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ni! tadaaa...!~ ekekeke
1:23 AM  
Blogger Nashrex conteng...
update!!~ huhu
1:26 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Tapi, Radit 2 handsome kan....
5:38 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
mane smua g ni? meh la sembang
5:41 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
mmg ensem bangettttt
11:06 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Enjoyed a lot! » » »
4:25 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."