Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, June 12, 2006

Sekali Lagi

hari ni sgt indah...
hari ni sgt sedih juga...
hari ni sgt luar biasa...
hari ni sgt menyakitkan juga...


Sangat sedih.
Sangat sakit.

Kesedihan yg sgt menyakitkan.
Semoga tak akan lalui hari-hari yg menyakitkan semacam ni lagi.


Sangat indah.
Semacam bersiar-siar ke masa lampau.
Untuk sesaat dua...


Kebahagian sesaat dua...
Tapi sakitnya bukan main panjang lagi.
Macam tak mauberhenti.
Kalau aku boleh keluarkan rasa sakit tu, nak je aku upload ke sini.
Biar satu dunia boleh kongsi rasa sakit yg aku rasa.
Kenapa semacam ni????


Tak apa...
Jangan risaukan aku.
Aku boleh berhibur dgn semua kesakitan.
Dan kadang2 keindahan tu satu bencana paling agong.




-Aku mahu sesuatu yg constant-

 

19 Congteng-conteng:

Anonymous chii conteng...
jd org pertama..kalahkan nash..miahaha...
sedih dan gembira...sudah menjd asam garam kehidupan..kalo terlalu gembira xde kesedihan..x menarik juga kan
9:49 PM  
Blogger NaSh conteng...
aku yg kedua *x kan menyerah kalah terlalu awal.. muahahaha

sjak bile blog ko ni reti berpuisi? ekekeke

*aku mau sesuatu yang constant ? wahahahahak!!! lawak giler ayat..
10:24 PM  
Blogger amanitium conteng...
urm... perlambangan yang digunakan amat menarik. sesiapa pun boleh melihat puisi ini sebagai sesuatu yang berkaitan diri mereka.

Dadah, anda mampu mengubahnya... heh~
12:24 AM  
Blogger NaSh conteng...
oooh ni puisi pasal dadah ke?
12:43 AM  
Blogger Adian conteng...
sedih ke... heheh... bile nk citer pasal tragedi lagi satu tu. xsabar nk dgr komen nash nnti. hehe:)
1:38 AM  
Blogger noheartfilin conteng...
positif negatif....
hitam putih...
cerah gelap ..
besh xbesh..
kecil besar..

heh..

pro kontra..
2:40 AM  
Blogger NaSh conteng...
adian.. apahal akunyer komen plak yg ko x sabar ? aduh!! pelik tul!
2:50 AM  
Blogger Deanz conteng...
Salam..

sihat hendaknya..
Bole tahan juga... :D
9:04 AM  
Blogger *kamben mereng* conteng...
hye nurul beser ler tu...idup kan ups and downs...just rilex and take a deep breath..okies...
10:45 AM  
Anonymous Shaira conteng...
PMS? Hmmm...
12:09 PM  
Anonymous mohdismail conteng...
remember..change is the only thing that constant..
12:28 PM  
Blogger Adian conteng...
adela nash... tp kalu diva ni xnak postkan cite tu kat cni pun aku paham... :)
2:41 PM  
Blogger ChikaDior conteng...
aku AKAN POS! itu drama of the year tu. Mmg tragedi paling gempak dlm sejarah aku kat ukm. JGN sebot apa2 nanti aku tuliskan... TUNGGUU~~~~
4:13 PM  
Blogger << Jai >> conteng...
Kebahagian sesaat dua...
Tapi sakitnya bukan main panjang lagi.



Chika...dlmnye maksud... apa yg kebahagiaan yg sangat menyakitkan?

Makan banyak2 sampai sakit perut ke??
5:54 PM  
Blogger NaSh conteng...
menanti penuh sabar.. ekeekkeke

MANA AR TAU LEH JADI PENGOMEN PERTAMA LAGI.. wkakakkakah
12:13 AM  
Blogger Adian conteng...
aku nk bygkan gaya bahasa ko yg penuh hiperbola nnti...
12:59 AM  
Blogger NaSh conteng...
mesti dia tgh sebok karang nih.. bagi letop2 bahsa dia..
1:08 AM  
Anonymous anasxz conteng...
haha... tp yang pasti nash, brengsek dan beylo tetap ada... yezza!

[Sekali Lagi]
baru dua kali chika... 3 kali baru jadi sunat..
3:06 PM  
Blogger zulkaplye conteng...
kesakitan tu menguji keimanan. DIA nak tgk, kite leh tahan ke tewas.. =)
11:00 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."