Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, June 17, 2007

Tiada Lagi

Malam tadi, i can't sleep. I can't get him out from my head. Like I always did ketika mula-mula falling in love dengan dia. Everything datang menyerbu. Semua cerita tentang aku dan dia terimbas-imbas macam satu tayangan gambar yang besar. Aku seperti seorang penonton yang menangis terseu-sedan dalam satu cinema agong. Seorang.


Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat disaat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa


Pagi-pagi lagi, aku dah sms dia. Terasa lama tak buat macam tu. Kebiasannya, bila aku sms dia nak kejutkan dia bangun pagi, aku akan mulakan the text by shouting out the word DEAR! but i have to tell myself that i should not keep goin with such words anymore.


Hey, guys!
Funny... rasanya sakit amat bila kita berpisah ketika cinta masih ada. Kan lebih baik berpisah ketika sama-sama sudah benci. Sama-sama sudah tidak mahu melihat satu sama lain. Sebab ia lebih memudahkan kondisi. Tapi, untuk kebaikan banyak pihak, this is all we can do.


Aku sudah tiada lagi dia to help me up. I have to stand on my own. And the most melancholic part is to know that dia tidak akan marah aku lagi bila aku buat benda yang bukan-bukan dan dia tak suka. Dia tak akan beritahu aku lagi apa yang patut dan tidak patut aku buat. Aku juga tidak akan boleh melihat dia datang ke kelas dalam keadaan sebagaimana yang aku ingini. Because i've lost all my rights on him. Sangat menyedihkan. Cepatnya masa berlalu. 2 tahun mengenali dia. Setahun lebih bersama dia.


i miss u sangat....
sangat...
sangat...


Enough la Nurul...
 

10 Congteng-conteng:

Blogger Adian conteng...
kali ni btul2 punye ke tifu2 lagi?
10:40 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
no turning back.
10:42 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
chika, apa jadi ni?
adeh.. aku suka baca bila ko tulis pasal ko ngan dia.. sweet sgt..

ada apa2 yang tak kene ke?

*banyak'kan sabar chika
12:24 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
it hurts so much losing the one u love..
but times goes on.. and if fate say we would be together for quite some time, we would.. and if otherwise.. it will be vice versa..
be strong girl..
sorry for not being anywhere near u...
sorry for not comforting you..
4:15 PM  
Blogger Nashrex conteng...
ni smua ada hikmah..
sabor je aaa
9:39 PM  
Blogger nextmeia conteng...
dhiey pun menghadapi situasi begini... 2months ago. memang tersayat sgt hati...tp, dr pengalaman, just nak mintak chika sabar byk2. Ingat Allah slalu. Allah sentiasa bersama org yg bersabar. Ingat tu...
12:51 AM  
Blogger nieja conteng...
let bygones be bygones..sbar k chika!
3:42 AM  
Blogger aunieZ conteng...
owh aku pon nah jadi cmni
setahun yg lepas jiwa ku mrana yg amat sgt
bile cinta msih ade, mmg sakit bile tpaksa bpisah
mmg rasa lain bile dia da x de kn..
tp pcaya la chika..evry cloud has its silver lining..
sume nye ade hikmah..tgu saje la hikmah di masa hdapan ;)
10:24 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
walaupun gagal tapi berjaya.. percayalah chika..

CEO2 skang bukan mula2 bisnes terus berjaya.. gagal dulu.. dah berapa kali gagal, akhirnya berjaya.. itu yang best..

rilex.. dunia belum berakhir..
3:59 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
heh..

aku pun baru merasa gak deq.. 21 April.. em.. wah.. baru 2 bulan!! siut jek rasa macam bertahun2.. hergh..

ye mmg saket break waktu lerve is still hangat.. sangat la saket..

walauweyh..

*aku tanak cinta2 monyet dah.. nak becinta lepas kawen karang.. :(( uwaa.. pedih.. pedih..

p/s: adekah DIA membaca BLOG anda?
7:45 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."