Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, August 23, 2007

Unwell

tadi petang dinner dengan Ain. Balik dinner, terus tidur sampai pukul 1 pagi. Semuanya gara-gara aku telah menelan berbijik-bijik jenis pil pelbagai saiz dan warna. Bangun tidur, pukul 1 pagi dan terus muntah. Bravo!

Lepas selamat memuntahkan kembali nasi goreng pataya ke dalam sink, aku bersiap-siap turun ke studio dengan harapan mahu memulakan kerja Masterplan. Malangnya, semua orang sudah pulang. Aku bukan sengaja tidak mahu join group discussion tapi aku betul-betul tertido separuh mati. Selepas menghubungi Anuar pukul 10.30 malam, tanpa ku sangka aku kembali tido separuh mati. Aku berasa sangat SAKIT. Dan seperti biasa, tiada siapa yang mahu tahu dan mengambil tahu kesakitanku. Aku pon sudah bertekad, kalau selepas ini aku punya teman-teman yang sakit, aku mahu buat bodoh juga. Accept Farah. Terima kasih kerana memahami petang tadi.

Lebih menyakitkan bila rasa diri ini terbiar. Aku tak mahu peduli lagi. Aku nak balik rumah :( Aku tiada wang saku lagi. Poketku macam KOYAK. Kehidupan benar-benar sedang mati seketika. Dan oh... hidungku masih seronok berdarah.


-seorang dalam studio. seram tetapi adventurous-
 

16 Congteng-conteng:

Blogger fara-D conteng...
sama-sama.
jgn pk camtu... sume org pasti dlm mood kelam kabut sbb byk keje, maybe psl tu ko rs terbiar. fara d lain, dia mmg 'kurang' sket beban dia sem ni.maafkan mereka yer...bertahan ek! hehe

hukhuk! aku jugak di rumah gara2 'poket koyak"!! huhu! hina rs!bila nak dapat gaji neh!! wadudu!!!
11:08 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
walaweh..
sabar beb bebanyak..
mmg sadis rase camtuh..aku salu je..
la nih malas nak pk dah..bior je,hati tak saket..
asl ko idong darah je?luke ke?ke mmg darah tibe2?cam aku la zaman kecik2..panas sket darah belambak2..
rs ko kene makan vitamin la,dulu aku pon mkn ubat..skang alhamduillah,dah ilang..huhuh
1:20 AM  
Blogger Unknown conteng...
hish sakit ke? cian dia..
9:55 AM  
Blogger DaRk AnGeL conteng...
oh dear.. please get well soon..
ur tough! i know...
kala takde org, ALLAh kan ada... dun worry la eh~
take care~~ n prety please do get well soon ogeh~~
11:01 AM  
Blogger jvipers2 conteng...
Oh ou...
Wah...stress til hidung berdarah???
Serious tu... >.<
Hmmm...don't think too much...
Org tgh sakit biasernye akan pk terlalu byk krn takde benda lain utk dibuat @ di pk kan...
So, jaga diri ye...
~tata~
2:15 PM  
Blogger Izham Miyake conteng...
weh makan la ubat bebanyak.. addicted nanti baru tau..

poket kan kalau koyak, sila jahit sendiri.. hehehe..
5:06 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ala boleh hidup sendiri.. sakit penting, baru tau terasa indahnya ketika sakit.
5:22 AM  
Blogger Nashrex conteng...
aku sakit gak.. huwaa!
12:31 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
eleh Nash.. Chika saket dia pun nak.. ngada2..


ha ha ha ha haaa
7:36 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
semoga cepat sembuh. okeh?
9:32 PM  
Blogger 13may conteng...
Oh! kesian...moga cepat sembuh :)
8:51 AM  
Blogger sHiBi conteng...
hey lil sis~
get well soon ok :)
10:55 AM  
Blogger Masy conteng...
errrr dongak paler dongak!

get well soon okeh
4:39 PM  
Blogger faridfadhly conteng...
senang aje...carik pakwe.

kalau dah ade, carik lagi sorang.

atau mungkin, lagi 2 orang.

semoga berjaya!
6:51 PM  
Blogger FADZLAN RIZAN JOHANI conteng...
get well soon

cheers
PAKLAN
http://jalakmas.blogspot.com/
2:57 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
get well soon shayang
mwahhhx
8:29 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."