Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, March 13, 2008

Lapar di perut.

sangat lapar.
pagi tadi tidak mengambil breakfast.
Sudah jam 1 masih belum lunch.
setitis air mahupun sebutir nasi pon belummasuk ke dalam badan.


Angin saja sudah masuk secara banyak menyerbu ke dalam perut lalu membentuk sebuah band versatile. Sangat sebu. Dan perasaan aku ketika ini sangat tidak seronok. Banyaknya kerjaan :( Dan aku akan termuntah-muntah darah dan termati-mati katak bersama kesemua kerjaan untuk tempoh tiga minggu. Maknanya, aku sudah tidak boleh mengambil tidur yang panjang.


Sebut pasal tidur, semalam aku termimpi perempuan tu. Apalah sangat buruk tidur aku sampai termimpi that girl. Aku tak berapa ingat mimpi tersebut tetapi seingat yang aku ingat, aku termuntah darah di depan perempuan itu dan dia hanya tengok. Sangat sama seperti dirinya di alam realit. Tadi aku cerita sedikit mimpi ni dekat Ai dan dia pon bertanya-tanya kenapakah aku bermimpi perempuan itu. Aku pon tiada jawapan kerna aku sendiri sangat pelik. Inilah magik ketika tidur. Bertemu orang yang paling tidak disukai. Dan paling jarang bermimpi indah kebelakangan ini. Sebab tiada banyak sangat yang indah dalam kehidupan.


Farah ajak tengok Couple Band pulak. Oh cukup cukup ok. Nanti aku overdose lagi sangat tak bagus. Aku pon nak menghampiri final submission maka, aku akan berehat dari melakukan perbuatan antara haram dan makhruh. Kalau parents aku tahu aku pergi gig itu hari, nahas la aku. Lagipun aku bukan kaki gig. Aku ni pendamai tahu! Aku sukakan yang tenang-tenang sahaja seperti menyaksikan matahri terbenam dan melihat kicauan burung di atas rumput segar. Erk? Ada ka? Yang pening, aku tak suka concert lah. AHAHA. Tapi sekiranya Estranged membuat performance, statement yang aku buat ini akan terbatal secara automatik. HAHA. Sebab? Bukan sebab aku fancy Estranged. Aku cuma ada sikit suka pada Andy. HAHA. Andy. Andy. Ya Andy lah. Beard di wajahnya membuatkan dia menjadi seksi di muka. Tetapi aku hanya meminati secara berpatutan.


Aku lapar.
Oh lapar.
Oh lapar.
Lapar di perut.
Lapar di mata.
Lapar di jiwa.
Tiada lain melainkan lapar.

Yang penting aku tersangat lapar.Sikit waktu lagi, mahu jugak aku sapu jem anggur dekat keyboard dan aku makan laptop ni. HUHUHU
 

9 Congteng-conteng:

Blogger GadiS HebaT conteng...
makan laptop?
erghhhhhh~~ kalo sedap, btau aku nnt yer. aku pun nk mencuba resipi baru ko nih gak...
1:31 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
adik,
usah mkn laptop.mkn mouse dulu.
heheh

gi lah mkn dik oi.;p
2:10 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
lepas tu patah2kan keyboard macam patah2kan cokelat cadbury....nyum nyum nyum....
2:19 PM  
Blogger sYaRa GreeNev0 conteng...
wee~~ andy!! andy!! v0te for andy!!
eh?
hakhak..=p
7:22 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
syap - tak jadi makan ar. sbb sebaik je nak makan, ada org ajak aku lunch. AHA. len kali ok.

WIWEEN - sbb nama dia mouse tu agak geli kat tekak.

CUYA - celup plak ngan nescafe panas... fuh!

SYARA - andy ku!
7:26 PM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
kau kuatmkn x?
aku kuat mkn..
kalau kau kuat mkn, gabungan aku dan kau, pasti sangat hebat kan??
kite lumba makan besar..
ahahahaha~
10:56 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
syaff - kuat kuat! ahaha
11:51 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
ceeda said:
heee..saya pon suka andy...mmuaahh to andy..hee..

oit..ang mimpi apa nih??buroq bebenor bunyi nye...
9:36 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - mimpi... ahaha! nanti aku cerita kat entry okek.
10:03 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."