Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, March 09, 2008

Album Kompilasi : Lagu-Lagu Jiwa

Please go.

Kenapa ganggu lagi? Bukan ka sudah diulang-ulang sebanyak-banyak kali? Bukan ka aku sudah bersusah payah selama tujuh hari tujuh malam mengetik sms sampai bengkak-bengkak jari? Aku ni sangat jujur ok. Jujur, ikhlas, amanah dan tulus.Semua yang aku katakan adalah sebenar-benar perkara.

Tekanan.

Jangan siapa-siapa tekan aku nanti aku tekan engkau balik pasti engkau surrender pada kehidupan engkau. Kenapa kah engkau tak percaya apa yang aku cakap? Engkau ingat aku sangat bermasa lapangkah hendak bermain kelakar-kelakar dengan engkau? Aku tak berapa pandai menengking orang yang bagi aku sangat kesian. Tapi kalau itu jalan terakhir, mungkin aku akan melakukannya sebanyak SATU kali.

"I will wait,"

Engkau sangat degil, engkau tunggu secara sendiri ok. Aku tak da mood untuk berantologi. Aku ni orang yang tidak sukakan tanggungjawap. Jadi apa-apa, aku akan melarikan diri dengan jauh. Ini bukan langgar lari. Sebab engkau yang langgar aku bukan aku melanggar engkau.

Aku pon manusia. Sangat tipu kalau aku kata aku tak da rasa bersalah. Aku sangat rasa bersalah dan serba salah. Iaitu kondisi di mana aku sebenarnya tidak salah.. Erk? Tapi apa yang boleh aku lakukan? Kalau badan boleh dikerat-kerat dan dibahagikan mengikut DUN dan Parlimen pon, aku masih tak boleh memberi secebis pon kepada kau. Sebab ... aku nak tak bagi! AHAHA. You want a piece of me? Tak boleh. Tak boleh. Sebab aku bukan kain ela. HAHA.

Aku mintak sorry secara terbuka. Aik? Bukan kah aku telah meminta sorry yang terbuka ini sebanyak beberapa kali? Tengok, aku ni sangat berhati baik masih meminta maaf lagi sekali. Kita berbaik seperti orang biasa ok? Mmm.. kita berbaik secara invisible ok. Kejap aku fikir apakah yang sebaik-baiknya jalan penyelesaian.




Ok.
Confirm!
Aku tak mahu fikir.
Engkau degil. Sangat kesian selagi engkau masih degil.

Oh.... I am soooo sorry.
About the presents, the cares and the... erk? Feelings? Thanks but no thanks :)



^ ... namun ku bukan buaya... yang setia pada seribu tiger... ku hanya mencintai dia... (ini lagu ni. Tanpa mengetahui dari siapa dan untuk siapa ditujukan. Tetapi tak da kena-mengena dengan aku)HAHA. Nak lagi satu lagu? Lelaki... buaya darat.. busyet, engkau terkantoi lagi... woa woa.. HAHA. Eh, mahu lagi satu ka? Last ok.

"Buaya di darat...
Tiger di laut...
Dalam periuk,
Dua-dua tak kuat..."
 

1 Congteng-conteng:

Blogger Nashrex conteng...
no.1..
hahaha
10:29 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."