Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, March 08, 2008

makhluk tuhan paling seksi

kamulah makhluk tuhan
yang tercipta yang paling sexy
cuma kamu yang bisa
membuatku terus menjerit

ouww…ouww…ouww…
ouww…ouww…ouww…



Aha. Memang seksual lagu ni. Aha. Ouww ouww ouww! Hari ini aku kurang sihat dari segi otak. Tertelan pil yang salah mungkin. Orang cakap lain, aku jawap lain. Mak aku tanya lain, aku bagitahu dia jawapan lain. Memang sikap makhluk tuhan yang paling seksi macam ni kot. Disebabkan aku sangat seksi hari ini, lebih baik aku jangan conteng banyak. Nanti entry ini menjadi terlalu seksual dan tekstual. Mari kira respect malam mengira undi ok. Tapi undi aku tak da steamboat dan ayam goreng semua. Aik? Siapalah mengundi bersama ayam goreng tu.


bibirmu sexy itu terbukti
dari caramu cium pipiku
bibirmu sexy itu terbukti
dari caramu sebut namaku


Semalam aku tengok banyak perkara seksi. AHA. Sampai kepala aku meletup-letup. Kawan aku kata, aku ni mana layak pergi gig. Sebab aku pergi gig macam pergi tengok theater. AHA. Farah pulak kata lain. Macam-macam kata-katalah. Esok aku update yang lebih detail. AHA. Kepala layan.....
 

5 Congteng-conteng:

Blogger fara-D conteng...
farah pulak kata dia pelik camne cik chika setuju ikut g gig bagai tuh! dan farah kata lagik....kesian chika tertidor dlm hall tuh. isk!
maaf da mengheret ko....aku pn first time g event camtu...pasni ada gig lagi mau pergi?!

^_^
11:18 PM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
gug apekah yang kau pegi itu??
adakah masyuuuk~?
11:42 PM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
amende aku type 'gug' plak nih?!

pembetulan perkataan : 'gig'

pembetulan soalan : 'gig apekah yang kau pegi itu??'
11:43 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
FARAH - part tido kat gig tu mmg tak boleh diampunkan. AHAH. sesengal.

SYAFF - aha. adalah. rahsia :p
9:57 AM  
Blogger happyichigo♥ conteng...
chika lagu apeni..kite tak penah dgr lagu malay and indon tp bila baca entry chika ni, dira nak tau lah lg ape..cam lawak je sexy bibir dia sebab cium pipi..comolot la lagi sexy ada lidah guling2 dlm mulut kan..wakakka...chika mesti bengang!! sexy dik, sexy!!
10:25 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."