Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, March 14, 2008

Safety First

  1. I've set my Friendster and Myspace account to private.
  2. I signed in for Yahoo! Messenger as invisible.
  3. I blocked his id (for which I've confirmed that the id is belong to him)
  4. I've deleted all of the messages he sent. O' ya! He's been removed.
  5. I've deactivated my favorite maxis number to give him failure.

Can't you see the effort? Back off!


ONE : Do not claim that you know me just because we went to the same primary or secondary school. We used to be in the same lecture hall back to matriculation? Hello, darla! My number of friends is very small in range. Err.. I don't think that you are in the range.

TWO : Again, back off!


bullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasikbullet09.gif image by klasik
Song of the day : Biarlah (by Nidji)
Sampai letih aku mendengarkan lagu ni. Bilalah perangai aku nak abes ni. Satu hari satu lagu akan didengar secara gila. Nasib baik aku duduk single room. AHA. Entry yang lepas aku tulis apa? Aku kata minggu ni tak dapat balik Cheras kan? Ha, sekarang teka aku kat mana. NGEEEE =) emo6.gif image by klasik


Flashing back : Tadi aku belek microphone. Lama tak ber-microphone. Terkenang zaman kaya dulu. Kaya masa lah maksud aku. Setiap malam conference YM. (bersama bloggers and friends) Sambil bermikrofon. Dulu masa zaman sekolah ni aku notty secara sikit. Aku tak suka buat homework sebab aku memang cukup brilliant dah aku neh. Aku kena fokus masa kelas supaya aku boleh pandai tanpa membuat homework. Waktu malam aku habiskan dengan berchatting di MSN dan ber-mikrofon. Dan ter'flirt' lah dengan seorang orang ni. Lalu terfallinglah cinta. Setahun lah bercalling-calling. April 2003 berkenal di MSN. April 2004 berjumpa di KL. Terjatuh secara cinta. Dan berakhir secara luka. AHA. See, aku ni tipikal manusia ja. AHA. Sekarang tiada luka lagi. Sikit tak da kudis. AHA. Entah dia di mana. Tak da berchatting lagi secara bercinta. The point is, aku pernah berfalling cinta secara cyber. Memang thrill. Oh, sebenarnya itu bukan main point. Point aku yang sebenar adalah untuk memberitahu yang aku teringin ber-mikrofon dan ber-conference. AHA.
 

33 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
adei..apa safety preventation utk aku elakkan x-bf call no aku erk? Tak boleh blocked ke number dia? aku sygkan no yg aku pakai skang ni..adei
8:48 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CATZER - block number phone tu im not very sure how it works. Tapi rasanya boleh kot. mmm... tengah marathon jugak ke? :D
9:01 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
oits!!!ko jgn buang aku dr list frenz ko kat fs ngan ms dah...

lalalala...aku pon tgh mendgr lagu yg sama berulang ulng ulang ulang ulang kali sejak beberapa hari nih...heee..saya sgt suke lagu jatuh cinta lagi dr matta band..gi dgr cepat!!!!
9:46 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
eh lupa nak bgtau...anonymous tuh aku...............................................ceeda.........heeee.........
9:47 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - oh. aku pon suka lagu tu tapi tu dah lama pon berlalu. ahaha. dah siap promote kat Paed boifren tak jadi ko tu. ahahaha..

jatuh cinta lagi.. lagi lagi ku jatuh cinta... aku jatuh cinta.. dengan seorang wanita... - aku dedicate utk kau dan boifren engkau samada yg real mahupon tidak. Ceeda tangan gatal!
9:54 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ceeda said:
huuu...lmbat sunggoh aku menerima lagu tuh...farah la nih..lmbt sgt bg lagu yg bez kat aku...
10:10 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - haha. apsal tak tanya paed. dia mesti tau... wakakakak
10:38 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
oiii... ooiiii....
camane namwe aku bole teselit kat sini ha?
10:52 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
nasib baik ko sifu aku..
kalau tak dah lame aku buat prencah mee kungfu aku
10:54 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
PAE8 - engkau bertenang ok. bukanka aku sudah mengajar kau meng-hack secara kecil-kecilan semalam? biasalah hidup ini berskandal. sebelum berjodoh, berskandal dulu la... ahahahahahakusukasangat!
10:56 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
adeh...
jiwa kacau la nurul..
apesal ko jual name aku..
aku tak sesuai brade di situ..
uwwwaaaaaaa.....
11:05 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
PAED - ala....malu la tuh. engkaula paling seswai berada di situ :D gegegegekeekeke
11:07 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ceeda said:

hahahahahahahahaha...sgt lucu...sunggoh menggelabah...
11:08 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - dia bukan menggelabahla. dia kan shy shy cat. oh bukan! shy shy chicken. sebab aku tak suka cat. maka, cat akan direplace kpd chicken.
11:12 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ooo...ko suke chicken...ko suke dia???!!!!waaaa.....hehehehehehehe....
gosssippss nih...
11:14 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
PAED - DIA tu sapa? sapa yang chicken? apa menggosip aku pulak. aku bebas skandal ok. parti bebas! ahahah
11:16 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
nurul....tuh aku ceeda...bukan dia!!!!!!!!!
11:18 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
adusss...susah betul menjadi tanpa nama nih..heee..
11:20 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ARRR CEEDA! - see,aku pon tadapat membezakan kau berdua lagi. AHAHAHA. siapakah chicken? aku sgt nak tahu. kenapakah aku mendapat skandal?
11:21 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - janganlah meng-anonymous. letaklah name.url. but without url. kan aku sudah terkonpius antara engkau dan dia. aha.
11:22 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ko memang slow motion..heee.
kan td ko baru kata dia(pae....erkk..susah nak tulis,,cakap pon susah..) tuh shy shy chicken..heee..dia lah chickennye..hee...
11:24 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - okkkkk! counter attack nampak. Kenapakah kau tak sanggup menulis nama dia secara penuh? sgt berdebar dan berdetak dengan lebih kencang eh?? ayookkkk... dia pon pasti tak berapa cekal nak menulis nama kau secara penuh. AHAHA. Dia chicken lain. Aku bercakap chicken lain. Aha. men-chicken-kan dia pulak buat pa.
11:27 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
ceeda:
setiap kali mau tulis, mcm ada satu kezutan or electric shock kat tngan aku...huu..seram btol nih..sape kah dia??adakah dia "sesuatu" yg kita cr selama nih????erk!!
11:30 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - perght!! dialah yang engkau 'mencari' selama ni... ayat kau sgt mabeles... siap terkejut-kejut bagai. cinta itu adalah getaran di dada secara elektronik tahu!
11:32 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
woi!!!
11:34 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
hentikan kebodohan ini...

ayat sape ni ha?? mcm penah dgr la..
11:36 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ERR... SIAPAKAH? - siapakah yang WOI!!! see, konpius lagi kerna kamu berdua sgt berkimia.
11:36 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
sgt lucu ini mlm...sssyyyy...itu dia...aku tau, tuh ayat fatmi!!!hahahahahaha...nurul..dia admire kat fatmi lah..hahahahaha..sgt lucu kan..

woi WOI!!! yg ko dengki sgt ngan aku knp??aku ada cari pasal ngan ko!!!
from:ceeda
12:23 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
CEEDA - sapa yg post komen tu? paed ke? bukan ko ke? ahahaa... meminjam ayat fatmi nampak. dah gila kat fatmi la tu... abes ar ko shida. peluang lepas lagi.
12:33 AM  
Blogger nieja conteng...
haha..
i pon pnah 3-4kali bcinta alam cyber
zaman skool2..
bongek sungguh..
3:33 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
NIEJA - nieja, i tot u tak nak kasi i access blog u lagik. cuak i. manalah tahu... u membuat entry nak musnahkan i ke kan.. AHAHAH. kidding. Chenta cyber adalah macam seronok tetapi seronok yang sekejap. ahaha :p
10:15 AM  
Blogger fara-D conteng...
guling2.....ahahaha! byk jugak si pa8 ngn ceeda gado dlm alam cyber kat blog ko la plak , nurul!!!

aku rasa...mereka pasangan yg tepat!! yeah!!!

err....entry ko yg ni aku da baca tapi aku da lupa nak komen apa sbb terpengaruh ngan lawak si pasangan tepat tuh! cis!


p/s: apalak aku yg lambat kasik lagu tuh weh...marah a adik aku...dia yg lambat download!! aku sauk je dr file dia, ceeda!
5:51 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
FARAH - gila kelakar dorang dua tu kan. aku tak tahan shida siap tak boleh nak tulis nama paed secara penuh tu. sgt berdebar la katakan. ahahaha. paed pon, bukan main cuak digosipkan. jom nyanyi sket..

'diam diam.. berpandangan mata bertentang mata... malu malu.. tapi mahu...lalalala'

ahahahaha. pasangan yg tepat/
3:30 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."