Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, March 15, 2008

Saturday Sabtu

Baru saja selesai mandi dan berasa sejuk itu sudah pastilah. Sangat sejuk lalu membuatkan perasaan aku menjadi baik. Tapi aku berasa sangat malas. Iaitu satu kondisi di mana otak dengan hati tak berapa nak ngam. Otak aku running in circle pasal kerjaan tetapi hati aku going straight forward hendak bersosial.

Apakan daya, Isnin ada presentation untuk 2nd progress assessment. Aku sangat tak nak menatap autoCAD lagi. Bila aku tengok AutoCAD, aku rasa pening. Bila aku tak tengok AutoCAD, aku rasa seronok. Erk? AHA.

Aku sudah final semester. Seharusnya bertahan dengan lebih kuat dan membuat kerja yang kencang walaupun secara sikit. Selepas grad, aku belum merancang kehidupan aku. Atau ada siapa-siapa yang sudah merancang hidupnya, bolehlah berkongsi dengan aku. Manalah tahu perancangan engkau macam seronok, bolehlah aku meniru.

Setiap kali musim final macam ni, perasaan aku menjadi huru hara. Dan mulalah aku berfikir macam-macam aktiviti nak dibuat. Tapi tak dapat nak buat. Sangat mendatangkan marah. AHA. Apa yang nak dibuat ni? Waah, menyoal diri sendiri semacam seorang yang lapang dan tiada kehidupan yang baik. Aku nak bersosial tetapi tak berpatutanlah kalau bersosial di waktu ini.


Siapa pergi Sunburst? Bolehlah capture gambar Andy sebanyak-banyaknya dan sampaikan salam aku buat beliau. Dengan ucapan, aku suka jambangnya yang seksi di muka. AHAHA. Aku tak pergi sebab aku sudah mengambil ikhtibar dari pengalaman lalu di Voices. Nanti overdose lagi lingkuplah projek aku. Lagipon kalau tertido semasa event, pasti mendrop maruah secara lebih besar. HIKS! Apa nak buat selepas ini? Pergi keluar minum secara cuti? Pergi mabok-mabok? Erkk... Menulis blog secara sakan lagi bagus :p

Nak pergi meng-autoCAD lah.


 

4 Congteng-conteng:

Blogger cepotet conteng...
dik, better korbankan dulu aktiviti bersosial tu. dah abis final nanti, haaa.. bersosial lah pepuas sampai kejung.
2:44 PM  
Blogger nieja conteng...
haha..boley aja bsosial2..
i pon slalo ngah final exm g sana sni..b'enjoy2.. pastu balik study akekkeke..

aritu i pvate kan kjap..
masalah sket hoho..
5:22 PM  
Blogger blackpurple @ jowopinter conteng...
Saya geli dengan jambang.

Hehehe!
8:45 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
jangan berjambang secara kotor la. berjambang secara bergaya. dan hygenic. eheheh.
3:39 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."