Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, April 10, 2008

Biskut Tiger !

tunggu sayalah.
Saya mahu.
Saya memang mahu ni.
13 april akan datang dlm 3 hari lagi.
Kena berusaha juga.
Biskut Tiger tunggu sayalah!


:-/





Selamat pagi semua.
Saya belum tidur-tidur tapi sudah mandi sebanyak 3 kali.
Sudah breakfast bersama rakan-rakan secara party pagi pada pukul 6.30. Gila bukan bersarapan sepagi itu di mamak's la. AHAHA. Sambil bersarapan, berbual ilmiah dan mengkritik pensyarah la. AHAHAHA. Oh ya, aku sayang Farah. Sangat sayang. Aku sayang parents juga yang datang hantar duit semalam dan mengambil pakaian kotor aku yang sudah melambak-lambak macam bukit. Tapi tak sayang kat dia pada hari ini. Semacam sangat tak ngam dengan beliau beberapa hari ni. Aku tak da berbincang design dengan dia. Sebab aku mahu boikot dia. Dan tak mahu lunch nanti. Kasi dia lnch secara sendiri. Sangat tak suka kat dia pada pagi ni. Tapi petang nanti, siapa yang tahu. Mungkin menjadi sayang kembali. AHAHAHAHAH.


Hari ni hari terakhir. Esok kena print apa jadik pon.
Sekali lagi, aku sayang Farah.
Sayang sebanyak-banyak sayang.
Rasa nak cium dia bertubi-tubi tapi semacam tak senonoh jadi aku tak akan mencium dialah. Aku akan menghadiahkan dia sesuatu sahaj nanti. AHAHAH.
 

8 Congteng-conteng:

Blogger :: Wiween :: conteng...
aik.semlm cookie monster.biskut tiger pun ada yek chika.hehehe bak skit kat kak ween,lapo ni ;p

project suda siap kah? ;)
10:02 AM  
Blogger Masy conteng...
biskut kelapa ada tak?
biskut meri
biskut lemak
biskut mayat

urrmm... sedap pulak cite psl biskut neh~
10:34 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK WEEN - esok menu lain pulaklah. tunggu okeh :p

MASY - miskut mayat apakah??? itu mmg tak da penah dengar
10:40 AM  
Blogger Unknown conteng...
chika :)
bab yang mandi sampai 3 kali sebelum tido tu buat han musykil sket la dear..
:P

all the best occay!!!
11:01 AM  
Blogger J u l i a 。.゜✿ conteng...
breakfast secara party ??
kekekeke..

ehh apa biskut tiger pulak ni ? kenapa mesti 13hb ?? kenapa kenapa kenapa ??
11:06 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
HANNAN DOCTOR BLUE - u mmg blue, han :)) i nak orang NOTE betapa i rajin mandi walaupon tak tidur. u pikir apa neh? hahaha.

KAK JU duduk dlm studio ni otak pon dah jam. keluar breakfast pon dianggap party lah. boleh menjerit kuat2 dan bercakap macam org tak da tamadun. AHAA. biskut iger? ehe. ada projek lah. nanti akan diberitahulkah tapi tak sure chika berjaya join atau tak :(
11:22 AM  
Blogger ScarLet Jiem conteng...
i ngan mkn biskut chipsmore ni chika..
hehe...next entry psl chipsmore plak keh..
2:09 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
cepat-cepat..mana menu arini nih?? ;p ;p
9:10 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."