Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, March 25, 2008

Suara sexual.

Suara aku semacam tinggal sedikit. Sudah luak. Bangun pagi tadi, suara tiada langsung. Aku cuba menjerit kuat tetapi tak menjadi sebaliknya terkeluar suara yang sangat sexual lah. Suara sexual engkau tahukah yang bagaimana? Yang antara dengar dengan tak dengar lah. Yang menaikkan semangat untuk engkau menghampiri dan mendengarnya lagi sebanyak tiga atau empat kali. AHAHA. Aku mengambil keputusan untuk diam sahaja hari ini dan akan menaip lebih. AHAHAHA. Haikal kata ini balasan kerna terlalu banyak bercakap malam semalam. Dia menasihati aku untuk muhasabah diri selama satu atau dua hari untuk mengumpul kuasa suara kembali.


Siapa sangat baik boleh kah membantu aku? Erm.. mencari entry-entry yang semacam bagus yang pernah aku hasilkan. Aku sudah cuba mencari tetapi semacam tiada. Entry aku semuanya murahan. Kan sudah dicakap, blog ni miskin. Peninglah di kepala dan membawa ke jiwa.


Petang nanti akan ke klinik lagi. Aku mahu berjumpa Doktor Julia. (Bukan Kak Ju Madu Goncang tahu! :P) Aku suka Doktor Julia sebab dia soft spoken dan ... dia pon dah biasa mengubati aku. Sebaik saja nampak muka aku nanti, mesti dia akan bercakap .. "Nurul, you stress lagi? How's your architecture?," AHAHA. Sebab masa sekolah dulu, menjelang major exam aku mesti akan muntah-muntah. Gila.

Tapi aku tak berapa berminat hendak berjumpa suami beliaulah yang kadang-kadang menjaga klinik. Sebab aku pernah membuat scan dengan uncle tersebut dan aku semacam malu hendak berjumpa dia lagi. Ih, satu kenangan yang buruk! Janganlah bertanya.

Aku semacam tak ada nafsu serakah untuk makan. Sudah tiga hari aku tak berapa hendak makan. Tengok Pizza Hut pon terasa mahu muntah. Apatah lagi melihat kucing-kucing yang banyak di luar rumah. Aku menjadi bertambah cuak. Dan sedikit sedih melihat kereta yang tak boleh bergerak pagi ini. Ih!
 

9 Congteng-conteng:

Blogger :: Wiween :: conteng...
adik!
alaa ciannya dia dah xde sore.semlm kak ween pun hampir ilang sore menjerit kat budak thn 1.haha sgt perit tekak.

chika byk minum air kosong okeh. Doktor Julia ek..adakah secun julia rais yg skang maybe dah x baper cun psl sudah agak tua?haha

eh..apakah kenangan buruk sama dia punya hubby? x kire nak tanye gak.hihih
10:27 AM  
Blogger IamYonna conteng...
oit budak comel :))
haha..
may u get well soon okies..
bukan final sudah mau dekat ka?
byk minum air masak okies,chika!
10:58 AM  
Blogger Masy conteng...
cari entry lama nk watpe? masuk pertandingankah?
12:27 PM  
Blogger tun teja conteng...
suara sexy bleh menaikkan nafsu. so kaktun nasihatkan jgnla berckp yek. nanti leh mendatangkan fitnah.

aiyarkk.. chica dh xde nafsu mkn yek
meh amik nafsu serakah kaktun.
amik terus la.. xyah bg balik
nah nah nah
1:22 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK WEEN - eleh. menjerit kat budak tahun satu? klu chika, chika lepuk je. gerenti senyap satu sekolah sunyi. AHAHAH. Confirm! tak layak jd cikgu chika neh :p

adalah rahsia. mana boleh cerita. malu i.AHAKS. scandal :p

YONNA PON COMEL - tq yonna. mmg tak sabar nak get well ni. nak swimming and lompat and bising-bising secara hyper. dah bosan baring kat katil :(

MASY - adalah. tunggguuuu. ahahahahaha. ada projek sket ni.

KAK TUN - tiap kali kak tun komen, mesti geli hati je rasa. betullah kak tun ni kelakar tau. tak nak. chika pon mmg suka tak bernafsu ni. susah kak hidop dihantui nafsu serakah ni. macam kata kak tun tadilah, nanti kita senang difitnah :( ahahaha
1:39 PM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
suara sexual je aku dh pk bebukan...

lain kali jgn ler buat tittle yg buat aku akan sentiasa terpk belu~~

hahahaha~
3:37 PM  
Blogger ScarLet Jiem conteng...
suara sexual mesti sgt seksi
suara seksi mesti BESH...
hehe..
get well soon chikadior
3:54 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
wahh...sudah pandai scandal ek adik ini.lenkali kasik ajar masa kak ween okeh! heheheh kak ween mahu konvo.adiah mana? ;p ;p ;p
7:36 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
SYAFF - kalau ditulis title sebagai 'suara hantu mengilai' pon engkau akan pikir blue jugak. Bukankah? AHAHA :p

SARRA - ya. get well soon to me myself. :( erkkk...

KAK WEEN - mo hadiah ka? alamatnya kasikla. akan sampailah hadiah tersebut tetapi belum tentu cepat atau lambatlah sbb chika kan tgh sibuk secara mati-matian neh :p. happy konvo!
8:46 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."