Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, April 18, 2008

where?

i don't know what's worth fighting for...
or why i have to scream...


Tiada bertegang leher lagi berfighting hujah untuk menjaga kualiti peribadi. Tiada. Kami diam saja. Sudah hampir seminggu semuanya hambar. Aku sudah hantar note pada hari sebelum aku balik Cheras. Aku minta sebuah conclusion. Itu saja. Aku TIDAK AKAN membuat kata hujung. TIDAK AKAN. Aku pernah melakukannya dulu. Dan tidak seronok menempuh akibatnya. Aku tunggu conclusion darinya. Aku promise. Tidak akan argue apa-apa. Aku terima semua. Sebab aku sudah penat. Dia pon sudah penat. Tapi masih, dia tak mahu berkata apa-apa. Aku letih tahu.



Ya Allah.
Aku sikit tak perasan yang hari lahir sudah hampir. Oh. Sangat tak fikirkan tentang itu. Ohoo...
 

4 Congteng-conteng:

Blogger cepotet conteng...
sabarlah dik. dugaan bercinta ni memang mcm mcm.

ekceli kan, akak ni jenis tak suka confront. kalau hubungan tu dah jadik hambar, akak pun terus senyap je la. kena dapat yang jenis senyap, lelama dia akan terus senyap dan ilang camtu je.

hurmm.. maybe dia nak wat seprais utk ur besday kot? moga-mogalah kan..
5:50 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
alahai chika..
jgn sesedih k.kak ween yakin musti dia akan pujuk.tp yg sms kat entry lepas mintak suh bg digi sim card dia tu mmg semcm aje bunyi nya..

nanti besday chika dia musti kasik adiah spesel.jgn gisau ye dik.;)
7:24 PM  
Blogger a[l2]isa shi[l2]ahata conteng...
kak chika~
x pe..
sy tumpang sedeyh..

nape larh ngn april nerh..
haih.
7:41 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK ERNI 0 chika kenal sanga dia. once dia marah, dia memang marah. sebab dia jarang macam ni. no idea lah. chika dah abis pikir dah sampai tak tahu nak pk apa :(

KAK WEEN - tak. tu yang digi sim card tu, yang dia bagi chika lama dah tapi chika tak guna. dia mintak chika pulangakan sbb dia nak pergi cancel sim tu. sbb tak guna, takut nanti kena charge. dia bukan jenis bagi mintak balik. uhuhuhu...

MINAHLOTION - entahlah. my apriloving is gone.
7:16 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."