Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, May 02, 2008

di dalam ini sakit

Macam kenapakah aku?
Berasa lain macam dalam hati. Iaitu bentuk hati yang sangat buruk. Berasa lain macam dalam mata. Iaitu sangat tak bersemangat dan sukar nak dibuka. Berasa lain macam di kepala. Berpusing pusing pusing pusing pusing pusing sangat pening. Macam urat yang hancur. Berasa sakit badan macam baru lepas kena belasah. Padahal tak da sapa pernah belasah aku. Dalam perut pon lain macam neh. Sangat sakit. Kadand-kadang sampai rasa nak terpekik punya sakitnya. Sangat sakit.


Kepala angin macam ribut. Kejap ok kejap tak. Kejap macam sangat baik mengalahkan angel lepastu jahat hasad dengki hati di dalam yang sangat buruk bersikap macam devil. Sebab sakit. Tak sihat.


Dia punya sms pon aku tak da reply. Aku tak nak reply atau tak nak tahu apa-apa sampailah Rabu nanti. Sebab aku bertambah sakit nanti. Tahukah macam membela ternakan di dalam perut. Punya sakit! Sampai sangat sukar untuk tidur. Aku pon sudah dua malam ke bilik Mak Yang pukul 1 pagi. Suruh diurutnya perut. Sambil aku pon tertidur. Sangat sedap tidur semasa diurut. Rakan sekatil in the future pon kenalah pandai mengurut. Iaitu mengurut aku sebelum, semasa dan selepas tidur. Wahahahahah. Lu ki siaw arrr???


Tahukah aku neh memang kepala angin. Macam yang sudah aku akuilah. Boleh menjadi macam sangat baik dan tiba-tiba ter-syaitan nirrajim... (masyaallah) Bila datang kepala angin macam hantu tu, jangan harap aku jawap call. Jangan harap aku reply sms. Pendek kata, jangan harap apa-apa.


Aku rasa nak marah ja neh. Hati perut rasa panas. Panas satu badan. Semua benda pon macam salah. Semua orang pon salah. Aku ja betul! Hati tengah buruk lah katakan.


Tahukah hari neh sangat penat? Seharian suntuk duduk melangut dekat kedai aksesori kereta. Nanti aku ceritalah. Rasa nak telan ja brother mechanic tu. Cakap bukan sikit punya lambat. Slow motion. Otak lambat. Aku tanya sekali, kena tunggu 3 minit kemudiannya baru dia jawap. Apakah punya brand otak tersebut? Atau sangat lambat menerima rangsangan. Stupid. Dah la perut aku macam gergasi sakit neh. Aku pon terus berambus tak da layan lelaki slow motion tu. Aku tanya dekat aunty lagi bagus. Aku mintak dia sticker yang gerek-gerek. Dibaginya stickey yang macam orang buta seni. Sangat buruk. Warna warni. Apa engkau ingat ni kereta India kawen ka?

Disebabkan parents kasi duit tadi, aku pon akal panjanglah. Aku memang tak suka simpan duit. Aku suka belanjakan duit. sebab kalau simpan, aku rasa macam resah gelisah. Nanti tengok duit banyak aku rasa separuh gila. Macam-macam benda masuk dalam kepala. Lebih baik aku terus belanja. Lagipon duit tu memang untuk dibelanjakan bukan?


Err.. tapi kalau angin aku baik, aku pon akan berfikiran secara baik dan tahu kebaikannya menyimpan wang. Tapi hari neh macam yang dah dikata, aku tak sabar nak pergi belanjakan wang. Aku pon membawa kereta ke kedai. Aku macam menyampah tengok sticker lama. Aku tukar sticker. Sebenarnya aku nak tukar sport rim tapi nasib baik otak aku tak buat gila tadi. Kalau tak, memang dah selamat kereta aku dapat sport rim baru. Lagipon aku kasi Haikal guna duit puas puaslah. Eh, sangat baik bukan? Nampaknya walaupon hati aku macam buruk, tapi masih ada baiknya. Kalau memang dah total jahat, habis aku beli kereta baru terus hari ni. Waaaaa... macam bagus. Apa engkau ingat engkau kaya? *sangat sakit neh. otak pon macam tak berapa center. siap kelaur nak beli kereta bagai. ternya memang dah biol*

Sakit arght....


 

3 Congteng-conteng:

Blogger tun teja conteng...
amboi, gelisah ye kalau byk uwang.
dik chica yg cun melecun.. mehla wat derma ikhlas pada kaktun yg serba kekurangan nih. night cream dah abis.. huhuh..
7:04 PM  
Blogger pphoenix conteng...
haa
sama la kita tgh hati sakit
argh~
8:27 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
huhuhu x suke simpan duet meh arr kasi kat kak ween.besh besh.Lihat mata ade tanda $$$$$ !
9:20 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."