Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, May 26, 2008

gulp

adek aku mana nih?
mana?
mana?


sorang pon takda ni.
tadi dia mintak aku duit.
aku bagi.
tapi lupa tanyalah dia pergi mana.
manakah dia????


serius risau.




edit
pukol 2 petang : akhirnya adek aku balik melaungkan salam kepada seisi rumah. haru! tahukah dia ke mana? dia pergi cc kawan dia bermain myspace bersama-sama. Hangin betul aku. Budak-budak baru nak up ni memang hantu myspace lah. Dah la dia kecoh-kecoh add aku. Padahal tak da pon aku jumpa friend request dia. Setiap hari bising kata aku tak nak approve dia. Padahal memang takda. Aik. Apakah engkau tak kenal kakak sendiri? Dia kata memang dah add aku. CHIKADIOR. Aik? Gulp! Ada CHIKADIOR lainkah yang di-addnya? Atau ada account pirate kah? Sangat pelik. Tapi excuseme Mr.Adek... aku tak da maknanya taknak approve kau. Jangan main tuduh-tuduh okeh. Kenapakah budak-budak kecik sangat suka myspace? Ye lah. Masa aku kecik pon au suka myspace. Hari-hari ubah layout. Kalau dapat ber-myspace tu, dah heaven sangatlah tu. Err... mungkin sebab dulu mantan kekasih ada di situ. AHAHA.


Tahukah aku jugak sangat gila YM dan MSN Msgr ketika usia meningkat remaja dahulu? Sebab mantan kekasih lah. Kalau dibuatnya internet buat hal, boleh mengamuk satu bandar metropolitan ni hancur dibuatnya. AHAHA. Nama beliau Zul. Kami akan berchatting macam dunia kami yang punya. Kami akan berchatting tanpa henti. Hanya stop menjelang waktu fardhu solat, makan dan tidur. Aku pon tak tahu apakah yang kami chattingkan. Tahukah kami berchatting selama setahun lamanya sebelum membuat keputusan untuk berjumpa. Dan err... siap bertelifon bagai padahal tak pernah kenal. Err. Jodoh yang singkat. Itu dulu.


Sekarang aku releks saja. Tak de internet seminggu pon takpe. Kalau tak de sebulan, barulah aku histeria. Tak on YM pon takpa. Tiada apa menunggu di sana. Laptop aku langsung tak da di-install YM. Barulah releks. AHAHAH. Tapi tengoklah adek aku ni sangat gila myspace. Apalah dibuatnya di sana? Myspace banyak awek cun. Sebab tu lah. Betul. Kadang-kadang aku pon masuk myspace tengok awek cun. Bukan homo lah. Minat. Bukankah melihat yang cun memang best?


Nak turun. Pergi lepuk-lepuk adek aku yang buat kehilangan secara misteri dari pagi tadi.
 

6 Congteng-conteng:

Blogger Masy conteng...
x calling2kah?
12:05 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
adik chika suda pigi bersoping la tu.heheheh alamak..suda byk entry kak ween tertinggal nih..huhu diriku bz membawak dirinya ke sana ke mari.:p
12:29 PM  
Blogger Acaii Jawe conteng...
alaa, pi datinglah tu chika,heh..:)
baik betul bagi tanpa soal,kaka mithali,hehehehe..:)
1:37 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
anda di rumah??
tiada ke studio??
1:59 PM  
Blogger Ms Haslina conteng...
sama lah kite dik...dulu zaman bercinta2...klu xde internet kat opis..sanggup pi CC..malam nyer..semata2 nak berYM..
2:53 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
MASY - handphone dia abang dia dah amek. kesian je dia.

KAK WEEN - tu la.kak ween lama tak nampak. kumpol happiness eh. :p

ACAI - takda la kata baik btol. tapi macam kesian ja klu tak dibagi. oh. bukan dating. dia tak pandai dating lagik,

AIZAR - yup. petang ni balik la. jumpa rumet :p

KAK HASLINA - kan kan? boleh histeria dibuatnya. dululah. skang tak da da mcm tu. ekjekekeke
3:07 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."