Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Sunday, May 25, 2008

Guitar


O-mai-god-nes!

Tolong aku boleh kah? Ada sapa-sapa boleh tolong tak? Aku sangat separuh gila atau sudah gila secara tergila-gila. Aku nak guitar handbag ni tak kira apa terjadi. Berapa harga atau dalam keadaan apa. Nak jugak! Siapakah boleh tolong, please tolonglah. Semacam menyelamatkan nyawa. Err... fahamkah? Aku nak guitar handbag ini :

Macam ni cerita dia. Aku macam terfalling hati pada Choc-u-lator yang ditengok dari blog Kak Ju si Madu Goncang itu. Atau nama manjanya Kakak Artifact (err... bukan chika cakap. bukan... bukan...!) Kak Ju Artifact ehemm... Kak Ju Comel pon mengajar aku bagaimanakah mencarik chocolate calculator tersebut. Masuk ebay lah aku kan. Jalan punya jalan, tersampai pulak ke guitar handbag ni. Wo. Cannot tahan liao. Siapakah bertanggungjawap neh?


Seriously aku sangat sangat nak handbag tu :( Nak sampai rasa tak boleh tidur sebab hanya nak tidur bila sudah mendapatkan handbag tersebut. Tapi bagaimanakah? Aku tak berapa paham payment instruction dia. Aku tak pandai guna Paypal lah :( Tahukah sebenarnya aku sangat tak reti buat apa-apa urusan kewangan dengan bank. Aku bijakpandai urusan belanja secara cash saja. Kalaulah boleh dibeli secara cash, sekarang jugaklah aku carik penjual tersebut. AHAHAH. Sounds chronic? Kan dah dikata, aku ni fanatik punya kaki.


Ada sapa-sapa boleh ajarkan aku kah? Atau belikan terus! AHAHAH. Err. Kidding. Ajar kan aku lah. Ajar ajar ajar! Nak jugak. Nak jugak. Kalau tak dapat Elvis Presley, dapat yang lagi satu ni pon boleh.


Buat masa ni, price dia around RM112 tak termasuk postage costs. Nevermind la. Tolong ajar buat payment saja sudah. Ini entry serius. Serius lah! Jangan gelak.


Macam ni barulah ROCK & ROLL!!!!





Akademi Fantasia tah apa-apa. Kesian kat Nadia kan? Rasa nak menangis ja kat Nadia. Oklah Stacy jadi winner. She deserved la that position tapi Nadia nombor 5 memang bullshit ja. Kesian Nadia bukan? Dia bukan sikit punya energetic and rock. Nadia memang rock lah. Comel pulak tu. Puas hatilah Stacy menang tapi the worst pon Nadia dapat lah 2nd place kan. Sampai 5! Oh, terjatuh sudah. Memang voting system secara REDAH JER! Bullshit. Aik? Aku nak marah apsal? Sejak bilakah fanatik AF? Tak kuasa aku. Suka hati ko lah! Tak payah buat reality show lagiklah sangat bosan. Dramakan sangat syok. Tak payah carik artist lagi. Sangat banyak artist sudah. Tukar! Tukar! Tukarkan AF menjadi Akademi Fanatik. Confirm aku menanglah. AHAHAHAH.



Err... kesian Nadia :( Nadia, balik rumah nanti mengamuk sakan okeh! Pecahkan pasu bunga dan lemparkan semua pinggan mangkuk di rumah okeh. Tunjuk perasaan. Yeah rebellll! AHAHAHAH. Aku vote kah? Jangan harap. Tak kuasa aku! Perbuatan menghantar vote adalah tak berapa bijaklah. Macam tak berapa menjejaskan hidup jadi baik tak payahlah. AHAHAH. Tengok saja lah. Lepas tu kritik macam bagus di depan tv. Bukankah aktiviti ini lagi menarik dan percuma. AHAHA.



Woi! Aku nak handbag di atas. Jangan lupa.


Oyya. Kalau dah pandai, nak beli ni jugak. TAK KIRA! Nak jugak.


Wah. Dapat bag ni.... Aku janji aku tak makan dua hari pon tak pe. Bila lapar, aku peluk ja beg ni. Tapi dua hari ja lah okeh. Masuk hari ketiga tak makan, memang aku makan bag ni terus! AHAHAH. Gila arght menarik nafsu secara erotiknya. Gila! Gila! Ih, tak keruan.
 

12 Congteng-conteng:

Blogger tun teja conteng...
amboii sexy nye beg tu. baper harga mereka? dh berjaya dpt ti letakla kat sini yek

good luck
3:57 AM  
Blogger fara-D conteng...
weh! aku pon hadapi masalah sama tentang Paypal! sunggoh tak reti wo! ko da terer nnt, aja aku eh! haha!
11:18 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Aku Pun Nak Juga Beg Gitar tu.. Leh Pesan untuk Beli tak..Hehe..
1:42 PM  
Blogger cepotet conteng...
beg itu sangat lawa. rasanya, kat Bandung ada jual tak? huhuhu..

siyes sangat cumel la chika! tapi akak pun tak pandai paypal ape sume. try tanye kak jue la dik. mesti kak jue pandai.
2:16 PM  
Blogger Unknown conteng...
add han kat ym
nanti han ajar camner nak gune paypal tu ek
han selalu jer gune beli brang2 online ni
3:35 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK TUN - tak tau sempat ke tak chika neh. :( sangat sedih kalau tak dapat. chika tak leh buat payment neh. aih, kalaulah senang bayar, matilah chika dah beli dah :(

FARAH - okeh.

MROZAIDI - kalau boleh, dah lama saya sambar dulu. ngahahaha. limited la. jngan la kacau line :p

KAK ERNI - nak gi bandung ke? bestnya! belikan handbag! :p chika tak malu.

HANNAN - yeah begheh! tq han!
4:46 PM  
Blogger Dieyla conteng...
wah!
sangat rock lah kamu ni chika.
beg guitar itu.
adeh.
tak tahan.
haha~
5:50 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
DIEYLA - err.correction. rock & roll. sebab rock tu macam ganas lah. macam menghantok kepala secara memecahkan kepala dengan pelbagai cara dan kondisi. errr. rock and roll sounds soft sket. ehehh :p
6:00 PM  
Blogger cepotet conteng...
handbag? boleh. deal ek? mcm yang akak cite kat ym. setujuk ya?
7:26 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
cite kat ym? takde apa pon kat ym neh
7:42 PM  
Blogger J u l i a 。.゜✿ conteng...
✿ chika cayang..
choc-u-lator tu nanti kalau kju jumpa kat memana, kju belikan utk chika okek.

yang benar,
artifact =P
11:10 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
hah betul ke? yeay yeay yeay! chika suka choc-u-lator.

alololo comelnya nama artifact tu. ehehe.

yang benar,
saiz 4

:p
10:16 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."