Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Friday, May 23, 2008

get out!

mood hilang.
entah pergi mana.
back off!



aku tak pernah berminat pada dia.
err... tak pernah.
she is my friend...?
yeww, bukanlah!
get out!
%$#$@$%%&^&!*$#


Kesian kat dia.
nak jadi... CHIKA WANNABE?
crap!
kau sapa!


http://img.photobucket.com/albums/v335/klasik/pixy/480419f38gzdedqd.gif

Aku di rumah!
hangin betul aku hari ni. Aku rasa aku tak berapa sihat. Dari malam semalam lagik. Kalau ikotkan hati, aku taknak turun studio pon pagi tadi sebab sangat weak ja rasa. Tapi memikirkan Puan Akmal yang boleh bertukar menjadi tiger, turun jugak aku! Ha, tahu takut.

aku baru bangun tidur neh. Aku bukan jenis tidur siang tapi aku tidur siang hari neh menunjukkan aku tak berapa sihat. Tiba-tiba Ma call suruh aku angkatkan kasut sekolah adek-adek. Huh? Dimanakah parents? Bukankah baru tadi ada di rumah? Aik? Budak-budak lelaki ni pulak semua manakah? Tapi disebabkan aku sangat mengantuk aku tak jadi tanya.

Punyalah hangin aku rasa. Aku terpekik-pekiklah macam tarzan panggil budak-budak ni tak da yang menjawap tapi aku dnegar bunyi-bunyian di hall bawah. Aku pon turun membawa sebungkus hati yang sangat panas ini. Aik? HBO terpasang. Tapi tak da siapa menonton. Manakah budak-budak neh!!!!

Tak lama tu aku nampak kereta Haikal masuk gate. Ceh! Keluar beramai-ramai pergi manakah??? Masing-masing turun membawa fishing rod yang berserta apa kejadah tah. Nak pergi fishing la tu. AKu terus menyerbu ke pintu, kena sekor-sekor puas hati aku. Tapi mereka tak da respon pon macam tak nampak aku ja. Invisible kah aku? Apakah mereka pandai menggunakan stealth setting? Aik? Macam YM pulak.

Aku sergah sorang-sorang. Barulah adek bersuara. Dia kata tadi keluar pergi carik umpan. Dorang nak pergi fishing. Parents pergi Pudu. Aku? Aku tinggal soranglah.

"Apsal semua keluar neh?," dengan muka yang tak berapa sedar tu berasa sakit hati.
"Jom ar ikot!," Ajak adek.
"Tak hingin. Ay tak suka fishing lah. Buang masa! Pergi tempat lain jom!," aik? ehehe. aku try ajak mereka keluar tapi mereka sangat sibuk nak pergi fishing jugak. Kawan-kawan mereka pon ada sama. Aku tak jadi nak keluar rumah sebab sangat tak nak tengok muka kawan-kawan mereka. Nanti kalau aku keluar, semua pon akan diam ja macam terbisu-bisu. Lepas tu mulalah cakap secara secret... Kakak kau memang garang ar!. Bongok.

"Ayong! Kat mana best mancing?," seblom pergi Haikal try2 ar bermesra dengan aku. Dia pon tahu aku macam bad mood ja.

"Manalah aku tahu. Shopping aku tau lah!," terus ku blah naik atas. MAcam bosan ja ditinggalkan sendiri dalam rumah. Erk. Salah aku. Siapa suruh tidur? Tadi aku rasa macam mak aku panggil aku banyak kali. Macam biasala. Bila dia keluar, parents mesti nak jugak aku ikut. Aku pon tak berapa pasti kenapakah parents sangat suka berjalan membawak aku. AHHAHA. Kadang-kadang sampai masam muka aku dibuatnya sebab abah suka paksa aku ikut :(

Ok. Tinggal sendirian. Home alone. Apa nak buat neh?



 

6 Congteng-conteng:

Blogger Along conteng...
chika kene angkat kasut skola adek2.

along?
kene basuh kasut skola derang!!!!
kapur skali!!!



kanak-kanak zaman skrg sgt manja!
6:02 PM  
Blogger tun teja conteng...
mak aihh garang nye chica nih
saper yg nk jadi chica tu?
meh bongkar sket ..
7:42 PM  
Blogger fara-D conteng...
saya pon di umah juger....wuuuu
9:06 PM  
Blogger Totin Jamain conteng...
aku berjaya komen blog kooooooo!!!!
9:15 PM  
Blogger happyichigo♥ conteng...
chika, majlis kawin dira 1st june...jemputlah dtg..ni misti dah lama tak masuk blog dira, tak tau dira nak kawen eh?
10:26 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
ALONG - alah.setahun adalah sekali kot chika angkat kasot dorang. ahahahahahahaha. tp kitorang mmg tak penah basoh kasut sendiri. mak basuh, dan kapurkan. ahahahaahhaha :p

KAK TUN - chika taknak cerita in detail sebab chika ni kepala angin. nanti kalau mood da baik, chika menyesal pulak cerita keburukan org tu. ehehehehehhe.

FARAH - kamu siapa?:p

TOTIN - wo. tahniah babe. ahaahahha. jgn bawak anasir gotik okeh dalam neh. ni area rock n roll saja. :p

DIRA - waaa. dira nak kawe. congrats dira!!!!! kawen kat mana? dengan sapa? ekekekek. congrats congrats. sangat best :p
1:26 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."