Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, May 12, 2008

Wonderland

This entry is auto published
Thank you blogger.com

Morning!
Sudah satu hari aku di Kulai.
Tanyalah kabar aku di sini please!
AHAHA :p



Ingat dalam entry ini ada satu section yang tergantung tapi sudah janji hendak disambung? Marilah aku sambung secara laju-laju. Engkau pon tahukan ini adalah entry auto publish yang dibuat secara marathon pada malam sebelum aku ke Kulai. Pastilah sangat dahsyat aku memblog di sini. Tapi macam yang pernah aku kata, aku boleh memblog selama 7 jam lamanya tanpa henti. Berdarah hidunglah jawapnya engkau semua! Tapi terbukti bukan? Aku sangat bertenaga dan sebenarnya memang obsess dengan blog. Sebab macam bagus je blog aku neh. AHHA.


Pada malam 7 may tu, Shida pon memberi idea supaya kami semua shoot gambar (pelacuran-cam) pada pukul 10.30 malam. Mula-mula aku dengan Farah tak berapa nak setuju sebab macam seram ja. Tapi sebab Shida dah meroyan nak jugak, kami pon setujulah. Sebab aku memang pantang diajak membuat perkara-perkara luarbiasa.


Tiba-tiba tak jadi. Mereka semua pergi Alamanda menonton Ironman bersama Nuar. Aku ditinggalkan seorang diri. Sangat sedih ja di dalam hati. AHAHA. Sebenarnya aku tak masuk panggung.Jadi aku pon tak da heran sangat. Tapi aku berasa sangat bosan pada malam itu. Exam pon sudah habis. Mahu memecahkan kepala ja punya bosan.


Jadi selepas dinner, aku pon terkeluarlah idea nak ke Mines Wonderland sebab kami pernah mencuba ke sana selama beberapa kali tetapi asyik salah timing. Tapi ini berlaku sudah lama dulu iaitu pada saat bahagia musim yang lalu. Kali ni berjaya! Dia pon belanja secara penuh iaitu dari dinner ke ticket masuk. Dan seterusnya ke supper. Semuanya ditaja. Aku pon berasa sangat syok wo.


Disebabkan aku rasa macam sudah terlalu lama aku menaip huruf, aku pon dah muak. Baca gambar boleh kah? Rekalah cerita sendiri mengikut citarasa masing-masing okeh.


Rumah Snow








Grr. Sejuk. Kelakar kan aku pakai baju sejuk tu. Macam beruang. Sebaik saja menyarung baju beruang tersebut, aku pon terus menyanyi lagu 'Tiga Beruang' sampai beliau suruh diam. Uppa Gom, Umma Gom, Aegi Gom! :p Ehehe. Kami masuk lambat. Dah pukul 9 malam. Tutup pukul 11 malam. Kami pon berjalan lajulaju pusing satu Wonderland. Dah tak da orang masa tu. Sebab tu lah boleh bergambar pelbagai aksi.


Toys Land





Sebenarnya sangat banyak 'binatang' comel tapi sebab kami dah lambat. Kenalah jalan lajulaju. Dan semua aktiviti dah tamat. Show dah tamat. Dulu masa umur aku 12 tahun, aku datang sini naik boat (boat ka?) merentasi tasik Mines tu. Masa tu Mines baru bukak. Oh. 10 years ago punya cerita.

Lovely Moon




Rasa nak sleep saja di atas moon tersebut. Dan mimpi moon. Geram tengok moon ni. Rasa nak gigit je. AAHA. Kalau ikutkan hati, aku panjat moon ni. Kalau ikutkan hatilah. Tapi aku tak buat sebab masih waras.


Ikan Gemok



sebenarnya aku sangat cuak tengok ikan kap tersebut. Mereka semacam akan melompat keluar secara taufan dan memakan aku. Aku imagine lah. Sebab ikan-ikan tu sangat gemok. Obes. Kesian.



Ok. Penat dah. Jom balik.
 

10 Congteng-conteng:

Blogger Tok Rimau conteng...
Kulai-Skudai? Sekakang kingkong je tu. Singgah UTM la. Jumpa fan u kat sini.
10:16 AM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
wa wa wa beshnye adik berjimba-jimba.hehehe Mr Lim jd jurukamera ek? :P ape psl x buh gambo dia skalik?
10:43 AM  
Blogger MarlissaMusa conteng...
wahhhhhh...dasat ni..ber blogging secara marathon..hehe..bagus2!
baca smalam ingatkan adik memain..rupanya btul..mmg da karang banyak entries eh..wah!
10:54 AM  
Blogger 13may conteng...
ehem ehem ;)
11:33 AM  
Blogger Nashrex conteng...
x dtg snggap bp pon jmpe aku.. aku fan ko gak. wakakkakaa
12:07 PM  
Blogger a[l2]isa shi[l2]ahata conteng...
akak.. huhu..
nape x ltk gmba mr. lim skali?
teringin nk tgk ;P
8:33 PM  
Blogger nieja conteng...
wah..comey..
bye
1:16 AM  
Blogger Masy conteng...
ramailah kipas dik chic ni hihi~ aaaa Kulai - Shah Alam pun dekat gak, meh laa singgah

wahahahaahh!!~
8:26 AM  
Blogger Nyetok conteng...
kamu.. semakin sihat.. errr sgt sehat..
6:56 PM  
Blogger fara-D conteng...
waaaa...mines rupanya dia! ahaha!!!bes bes!

yo! comel gle kamu berbaju sejuk itu! ahaha! sebelum baca yg ko tulis ko nyanyi tiga beruang tuh pun, aku da terbayang mulut ko menyanyi appa gom ama gom ko tu!haaaa! comel comel!
12:45 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."