Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, June 17, 2008

Oh Lelaki!

Masa itu aku sangat dahaga. Bila ternampak machine minuman di depan block lelaki, aku pon terus ke situ dan membeli Coke. Sangat tak sabar neh nak minum. Kalaubolehnak minum dengan tin-tin sekali. Tapi, alamak! Punya sukarlah membuka penutup tin tersebut. Apatah lagi kuku baru dipotong. Maka sangat mencabar kesabaran dan maruah kewanitaan.


Khusyuk aku berusaha membukanya. Sambil berjalan terus masuk ke dalam blok asrama. Ishk. Apa punya kepala tinlah sangat keras neh. Tekak aku dah menggelupur kehausan masa tu. Tin coke masih tak boleh buka. Sambil berusaha gigih, aku pon terus berjalan ke lorong menuju ke bilik asarama. Dah naik tingkat satu dah ni.


Tiba-tiba ...


Tik. Kena setitis dua air jatuh ke atas tangan kanan. Aik? Aku pon pandang ke atas. Air apakah?


Makkkkkk! Tekalah apa aku nampak? Tekalah air apakah itu? Rasa nak gugur jantung dibuatnya. Fokus pertama, mata aku terus tertancap pada pakaian dalam lelaki yang basah-basah bersidai pada ampaian. Aku tukar angle. Aku nampak seluar-seluar jeans dan boxer lelaki. Aku pusing. Jantung ni dag dig dug macam nak berpecah-belah punya cuaknya. Aku pusing je, dekat pintu di belakang aku tertampal gambar berukuran passport milik seorang lelaki.


Omaigod! Aku sudah masuk salah blok! Apalagi, terus lari pecut secara anak cheetah lah aku. Air coke pon aku sudah lupa nak minum. tekak pon sudah lupa untuk dahaga. Lari-lari lari! Untung tak ada siapa yang nampak. Sebab pada hari itu semua orang ke Padang Kota Lama. Aku saja yang tidak sihat dan tinggal di USM.


Sampai bawah, aku terus diam. Wah, Tekak gua menjadi triple dahaga. Macam monsterlah aku minum coke tersebut. Untung lah aku tiada makhluk tuhan gagah-gagah yang ternampak aku di situ. Tapi bukankah sangat geli lagi dramatik terkena titisan air tersebut? Ini sudah pengalaman kali kedua. Kali pertama, masa dekat KMJ.


Persoalannya, budak boys tak reti perah pakaiankah? Bukankah selalu mendakwa diri sangat gagah? Kenapakah tidak cukup gagah memerah pakaian? Sebelum sidai tu, perah kuat-kuatlah okeh. Supaya tak ada menitis semacam hujan lebat. HAHAHAH. Gelakkan mereka! HAHAH. Gelakkan aku juga! HAHAHA.



p/s : title tersebut macam program Astro Prima lah bukan? Ehehe. Dan entry ini bergenre comedy stupid. Wi wi wi!
 

16 Congteng-conteng:

Blogger fara-D conteng...
awak ni lucu lah! siyes...bleh bayang muka horror ko. pasti seperti muka nampak kucing kan!! haha!
10:41 AM  
Blogger Masy conteng...
yucks~.. sibbaik air tin coke dik chika lom open, klu air itu menitik di dlm tin, masih super dahagakah meminumnya???

*gulp!
10:42 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
FARAH - shhh. malu ai. hahaha. dah la waktu tu aku tinggai sorang. korang tinggalkan aku. gi roda2 georgetown tinggaikan aku. sampai aku hilang arah. wahaha. dramatiknya pagi2neh. :p
10:43 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
MASY - haaaaa... kakak, sungguh jijiklah bayangan tersebut. pasti chika buang air tu. eii. terus ilang dahaga dibuatnya. ahaha
10:44 AM  
Blogger Darling conteng...
ades sah lari macam tak cukup tanah dan kaki.. chika, ada ala2 peguin tak?

me tak boleh bayang kalau jadi kat diri sendiri.. tapi masa kat asrama dulu, me & d gang penah curi2 masuk asrama boys masa dorang gi sembahyang jumaat hihihi
11:57 AM  
Blogger ajathajar conteng...
nasib baik air tu x masuk dlm coke.
klu x, melepas la coke tu =)
12:15 PM  
Blogger nieja conteng...
hahaha..chika chika..
12:38 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
DARLING - i larikan, secara lintang pukang tapi i jaga hentakan kaki supaya tak terlalu kuat. takut ada yang sedar. errr... imaginelah macam mana. ada sikit kot gaya penguin. wakakaka.

AJAT - kalau masuk, confirm i campaklah. haha. biar haus drp minum air tersebut. haha

NIEJA - haha. chika..chika... :p
1:51 PM  
Blogger IamYonna conteng...
ampun :))
hahahaha...
*gelak guling2*

tp kan..
diorg mmg cmtuh :p
x reti perah..
yonna rasekan diorg sangat malas!
haha..
eieieie,
kesian tangan u chika :p
ahahaha..

nk perah baju pun malas! :p
sangat sengal
3:00 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
YONNA - tu lah kan yonna. chika wonder jugak kenapa baju dorang kanyg disidai sellau air dia sangat banyak menitis-nitis. apakah tak diperah ke. ishk.
3:13 PM  
Blogger Darling conteng...
alehai x nak update 2 minggu? jangan le macam tu.. nanti kalau i bosan2 dah tak boleh gelak secara sendirian.. dah takde orang nak label i giler sebab gelak sorang2..
3:28 PM  
Blogger Acaii Jawe conteng...
muahahahaha, ketawa terkekek kekek orang baca cite chika nih..aah, pelik lah..memang org laki malas nak perah agaknye..tapi sy taklah plak..tapi kalau baju2 mahal tu mmg tak perah,hehe..sbb malas nak gosok kalau dah kering,hahahaa..

chika, pasal entry atas tu, kalau rase camtu..ajaklah kawan huray2 tengok wayang ker..cite panda tu best gak,hehee..:) err kalau perlukan kasih sayang cepat2lah kahwin ye...
5:27 PM  
Blogger Napster conteng...
haha...
bukan selalu,tp jarang sgt masuk blog ini,alah kamu pon begitu juga kan...

si pemalas sahaja x perah pakaian basuhan mereka.biasenye baju mahal2 je x perah sbb x nak rosakkan permukaan bla bla bla *tatau nak kate*

sile la alert dgn kawasan sekeliling oke
8:15 PM  
Blogger Cinoi Lavigne conteng...
malu wey..mesti ada yg nampak tu..tp wat snyap je..ntah2 dh tesebar cite tu kt hostel laki..sian u...hahaha
8:16 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
oh nurul..
aku sudah gelak guling2..
pasti dramatik..
ade2 saje anda nih!
aku rase nih jenis pemalas la..
mak ajar suh perah,dorg basuh terus sidai,euuuuu,sgt geli!sure bau seperti apa je..
2:04 AM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
uiks.. terpaksa komen di sini kerana entry yg baru itu tidak dibenarkan komen.. hehe.. nasib baiklah air itu tidak betul2 menitis di atas dahi kamu.. haha.. jika tidak tentu binasa mesin minuman itu ditendang2.
1:02 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."