Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Saturday, June 07, 2008

Over Power

Hu ha hu ha!
Pagi tadi hati sakit. Previous entry adalah entry hati sakit. Orang hati sakit biasanya terlupa menggunakan otak. Jangan percaya sangat entry yang ditulis oleh orang yang sakit hati. Ha Ha. Err... manusia tipikal yang mana hatinya sakit akan bertindak secara sakit. Iaitu memberi counter attack untuk berkongsi kesakitan. Itulah yang aku lakukan pada entry yang lalu. Entry tersebut tiada matlamat. Atau boleh diabaikan. Err ... entry tersebut tidak benarlah. Ditulis semasa marah.

Dan ini entry semasa tidak marah. Iaitu entry yang harus engkau percayalah. Dan macam biasa, apa jugak yang aku tulis, engkau kena telanlah okeh. Sebab... sudah termaktub dalam polisi baru. Engkau bacalah LOVELETTER di atas sana. At the rightside. Itu bukan saja warninglah. Itu polisi. Kalau boleh hafallah definisi DICTATOR tersebut sebab sangat berguna dijadikan pedoman sepanjang engkau berada di dalam blog ilmiah ini. AHAHA. Err aku gelakkah ini? Ya ya ya. Sedang gelak. Tapi warning di atas adalah serius. Bukan lawak. Sebenarnya aku tak berapa suka berlawak tentang polisi.


Dulu aku kata tahun depan baru akan tukar layout bukan? Tapi macam yang termaktub dalam polisi, blog ini dioperasikan mengikut kesukaan hati pemilik. Yang mana pemilik merujuk kepada aku. Jadi, aku berhaklah berjanji dan memungkiri janji tersebut. Sebab aku mengamalkan penggunaan kuasa yang berlebihan atau disebut sebagai extraordinary amount of personal power. HAHA. Aku sangat berkuasalah. HAHA.


Properties of the layout:
Theme : Over Power
Colors : Green, Black and White
Created on : 7 June 2008
Created by : Chika
Objective : None
Copyright Reserved.



Malangnya belum siaplah layout ni. Belum perfect. Kalau berkenaan grafiks atau anything into arts, mesti kena perfect. Kalau tidak perfect, itu bukan seni. Tapi perfect dalam seni boleh di-adjust menggunakan hujah. Err... tak faham bukan? Aku pon tak berapa pastilah apa yang aku cuba cakapkan. Cuma, belum perfectlah! Belum siap. Kepala angin datang. Aku malas teruskan. Tapi cramp bukan blog neh? Sangat kusut. Tapi itulah seni. Iaitu kesempurnaan dicapai setelah mendalaminya. HAHA. Motif? HAHA




Aku kembali meng-hijau. Macam dululah. Dulu blog aku memang hijau. Selagi tak hijau, selagi itu bukan blog aku akulah. HAHA. Jangan banyak komplenlah okeh. Engkau bukankah datang untuk melihat entry iaitu di ruang tengah? Sidebar semua aku punyalah. Engkau tak berapa menggunakannya bukan? HAHA.


Esok pagi aku bertolak ke Penang.
6 hari,
Maknanya?
Kalau blog aku tiba-tiba ada update, pasti magiklah itu.
Sebab sepatutnya memang tiada update.
HAHA.
 

25 Congteng-conteng:

Blogger Shaira Nadiah MJ conteng...
Hmmm bagi saya blog ini memang cantik. Bukan macam blog saya, hodoh, uhuhhu.

Pegi Penang, ada terlibat dgn project for Architecture ke?
10:24 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
Kak shai!

tapi kak shai cantek. ehehe :p err.. cantek je blog kakak saya tengok.

ha ah. ada workshop.
your sister pon ke?
eh kan? your sister pon buat architecture kan?
10:28 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
wah cik chika berjalan sakan yer.. bagai pungguk rindukan bulan.. hurm ok tak peribahasa tuh..
berhati2 di jalan raya k..
10:32 PM  
Blogger fairy conteng...
layout baru!!! cun!!
11:24 PM  
Blogger IamYonna conteng...
wow,
chika dtg penang?
area mane eh?
hee,
kalo dekat leh ketemu :p
haha..
by the way,
nice layout.kasi siap cpt sikit okies.
err..kasi comel mcm si bob :p
12:38 AM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
err nak quote sket ape kata zainal abidin.."kulihat hijau......" hehe
1:30 AM  
Blogger fzone conteng...
tiba2 terasa nak komen kat sini.. heheh
2:10 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
yer, aku jarang guna sidebar ko.. layout sblm ni pon, baru2 ni je aku tgk side bar ko... hahaha.. ayat ko mmg berseni.. tp kalo ko berhujah utk adjust ke-perfect-kan seni ko, itu dah tergolong dlm golongan ahli politik.. berhujah utk membetulakn seni.. hahaha.. paham tak? cuba baca dari sudut seni.. hahaha

*aku nak tanye, dulu ko ade pakai satu benda kat sidebar ko utk trace link yg masuk ke sini.. aku tgh carik.. ape url die hah?
2:38 AM  
Blogger GadiS HebaT conteng...
Quote : "akusukahijau sama macam engkau suka pink"

aku mcm terasa. tapi sape suka pink tu? aku suka warna pelangi... mihahaha~
3:49 AM  
Blogger Dieyla conteng...
wah.

cantek!!

=P

diktator ek.

diktator pun diktator la.

ehe.
9:31 AM  
Blogger J u l i a 。.゜✿ conteng...
wahhh blog yg sgt bersih dari warna warni !

syabas chika.

selamat pergi penang. hati hati dgn mami jarum. =P
10:45 AM  
Blogger Totin Jamain conteng...
yahoooo
aku berjayaaaaa cmnt lagi kat entry kauuu
hahahahaha
tu je nak ckp!~
4:31 PM  
Blogger tun teja conteng...
yuhuuu. nak gi penang ke?
nk ikut leh/
amboii.. sejak kaktun masuk nih
rasa mcm panass je dia nih.
8:12 PM  
Blogger nieja conteng...
akusukahijau samamacamengkausukapink hahaha..tetibe terasa..hahahah..

ala 6 ari x updte..
bosan la cmni..
hehehe..
4:35 AM  
Blogger Tok Rimau conteng...
Layout ni kurang kechikaan. Chika yang tok tau penuh dgn warna.
8:26 AM  
Blogger cepotet conteng...
ke penang? 6 hari? sangat lama!

suka blog ni. sebab kaler putih ijau. suwit!
10:11 AM  
Blogger Masy conteng...
macam sgt marah, tp macam tak pulak. apa sebenarnya? hehehe
12:32 PM  
Blogger Darling conteng...
napa takde katak hijau dalam himpunan tu? hehehe..

walaupun i bukan pegemar hijau tapi disebabkan suka katak dan katak tu warna hijau maka banyak jugalah barang berwarna hijau..
1:12 PM  
Blogger 13may conteng...
oh! layout baru :D
10:57 AM  
Blogger Acaii Jawe conteng...
hahaha,ini memang betul2 diktator punye orang:) pasni bleh ar takluk negara jiran chika,hahaha..baru perasan blog ni dah tak ijau sangat cam dulu..i like green too..warna paling universal org kata,haha.
11:57 AM  
Blogger Ms Haslina conteng...
layout baru...gi penang wat aper dik..
11:32 AM  
Blogger Fakyew conteng...
make love. oh yeh!
12:53 PM  
Blogger Nyetok conteng...
Layout bqaru ko pelik...
6:32 PM  
Blogger A t i Q a h conteng...
Layout baru = putih = nampak suci. Heh.

Selamat pergi dan selamat kembali. =D
7:38 PM  
Blogger sYaRa GreeNev0 conteng...
ku juga suka HIJAU sama seperti kau suka HIJAU...
weehoo! =p
11:08 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."