Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, June 04, 2008

ini bukan entry

macam biasalah kalau berinternet di fakulti ALAM BINA ini, haruslah menumpang kasih dicelah ATM machine. Kerna di sini sajalah mendapat ketenangan dan mengelak gangguan visual mahupon gangguan supersonik atau sexual sekalipon. Sikit takda gangguan. Nyaman umpama berinternet di ladang biri-biri sambil berbaring atas rumput hijau di ladang tenusu. Sangar segar. Akibat mengandungi galian yang cukup. Ini bukan merepeklah. Ini perasaan terdalam. Engkau ni susahlah. Cubalah bezakan yang merepek dengan yang namanya perasaan itu. Sangat berbeza.


Sebenarnya hari ni aku tak berapa ada mood lah. Sebab kesihatan di perut tak berapa baiklah. Patutlah semalam aku semacam sangat garanglah terhadap seorang pondan. Padahal dia cuma seorang pondan. Sangat membuang waktu lah perbuatan semalam. Itulah dia. Berlaku di luar sedar. Macam aku dikontril secara jarak jauh menggunakan remote control.Aku tak da idealah tentang emosi ni. Tapi perut aku sakitlah. Maka, tercacaklah sebuah bendera berwarna. Tak faham bukan? Mestilah tak faham. Ini kenyataan yang terlalu abstraklah. HAHA


Tapi selepas bermain-main permainan berciri Superman bersama er... Supermanlah! Aku berasa gembira dan tidak bermasam muka lagi. Dan tiba-tiba menjadi lapar. Mungkin setelah naik ke galaksi, tekanan yang terlalu luarbiasa akan menyebabkan kelaparan. Disebabkan Superman sudah tidur ekoran tabiatnya yang kuat tidur pulak beberapa waktu ini, aku berasa semacam sedikit bosan. Mungkin baguslah untuk pergi mencarik makan. Macam pancaragamlah di dalam perut memainkan lagu Sheila Majid. Pedih. Ah.


Aku lapar.
Makan! Makan!
Marilah makan hoi rakan sebilik!
Ajaklah si redflag itu sekali.
tapi beliau sangat alert tentang kalorilah.
mungkin sangat sukar.


ahaha.

mulai hari ini,
aku tak akan tukar blogger profile picture aku.
sampai tahun depan.
hahaha.

er.. kakak artifact memberi komen berbaur sexuallah. malu ai.
ahahahahahaha
 

9 Congteng-conteng:

Anonymous Anonymous conteng...
aku 1st lagi.. blom baca abes.. nnt2 aku baca lah yek.. sekian terima kasih..
4:55 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
wahh.. perut kamu menjalankan 2 tugas serentak.. sakit perut dan lapar pada masa yang sama.. kamu sungguh luar biasa.. bagai aur dengan tebing.
5:28 PM  
Blogger nieja conteng...
aku mau makan jugak!
7:48 PM  
Blogger Nashrex conteng...
diet wei.. diet.. bulkur! wakakkaa
11:20 PM  
Blogger IamYonna conteng...
red flag ka chika cumel?
haha
1:55 AM  
Blogger Masy conteng...
lah x dpt laa tgk dialog majmuk tu?huhuhu frusttt~
9:17 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
kay : tahniah. tapi kenapakah komen dlu baru baca. main koto laaa:p

zul: haha.bagai air dgn tebing. err.. tak berapa tepat tapi bolehlah. haha

nieja : makanlah! hohoho

nash : manakah kau pergi huh? bulkur? aku takda bulkur2. aku redah ajerr.. :p

yonna : ehehe. ye yonna comel :D ngegege

masy : loh. chika lupalah. hahaha
12:00 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
haku dah baca sbnrnye.. tp baca sikit2 je.. aku tgh keje waktu itu.. mode otak aku ketika adelah coding.. jd aku nampak ayat2 ko spt coding.. lantas aku tros komen tanpa baca btol2.. hahaha
11:56 PM  
Blogger J u l i a 。.゜✿ conteng...
eh laaa.. baru perasan kat bawah tu ada sebut kakak artifact.

ngeh ngehhh...
sangat berbaur sexual lahh. betul.. takda tipu ! rasa cam nak ngap ngap. =P kekekeke

cayang chika !
1:21 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."