Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Tuesday, June 03, 2008

damn

menyesal ah aku sign in ym.
bodoh.
buang masa.
menyesal.
sangat tak guna.


damn.
dah lah banyak tanya.
huh? macam aku tak faham je.


kenapakah sangat sakit hati neh?
satu kebencian yang sangat tak berapa berpunca tapi sangat terasa.
uh, motif?
tanpa motif.
tapi memang sangat memarahkan.


ih betullah punya bodohlah ym aku ni!
dah la sakit hati secara tanpa motif .
chatting tak sampai 5 minit.
tapi boleh sakit hati secara sangat.


muncul pulak entah mana punya maknyah/ lesbian.
bodoh.
dah lah maknyah.
sangat konpius dengan diri sendiri.
nak konpis dengan aku pulak.
apa ingat aku seangkatan dia kah, stupid idiot.
tendang kepala.

mampos nyah ni aku kerjakan.
aku rasa dia dah sangat ketar dah kena hamun dengan aku.
silap-silap malam ni dia pon telan pil kematian.
mungkin sangat menyesal sebab hidup.
nantilah bila aku dah tak garang lagik, dan bila sense of humor aku datang, aku ceritalah conversation yang pondan ini.
kalau dicerita sekarang, nanti berbunyi sangat marah.
nanti boleh dicerita secara kelakar.
err... bukan saja nyah.
ada lesbian jugak.
padahal aku sangat tak da taste dekat lesbian.
err.. aku suka lelakilah.
yang maskulin.
lagi banyak yang menarik pada lelaki yang maskulin.
sebab lesbian..
er... meraka pon ada apa yang aku ada.
sangat membosankan.
bodoh lah mereka.
bodoh. bodoh.

sudah!
aku sangat ghairah dalam hati.
nak marah secara random.


ym aku ni macam sungai amazon lah.
banyak mutasi.
sekali lagi.
bodoh.


back off!
 

7 Congteng-conteng:

Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
Apa sudah terjadi ini? Pernah juga terkena seperti ini.. setelah diamuk barulah dia senyap.. katanya ini bukan salahnya kerana mmg dilahirkan begini..sungguh bodoh..kata sajalah yang diri sendiri memang berminat untuk jadi sebegini, ingin salahkan takdir pulak.
4:59 PM  
Blogger Nashrex conteng...
nama pun nyah. abaikan je. aku pnah terngorat seseorang, skali dapat tau dia nyah. wakakkaa
5:59 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
nyah tuh bukan jantan yg teringin nak jd betina ke? bukan pompuan, tp betina.. cam ne lak nyah ade selera nak ngorat mak datin mcm ko neh?
10:27 PM  
Blogger Napster conteng...
ala basic la thu anda mendedahkan id ym anda,bahaya okeh
uhuhu...
garangyer chika,tp suke plak nengok chika marah,comel kah?
ha ha ha *geli*
nah chocolate shake,minum
mane tau cool sikit :P
10:48 PM  
Blogger Masy conteng...
ooo x sabau menunggu entry perbualan majmuk heheheh~
12:35 PM  
Blogger cepotet conteng...
akak pun macam masy. nak tahu isi kandungan perbualan tu. akak dah biasa terhidup dengan kengkawan lesbian, pengkid dan nyah ni. memula macam jakun tapi lelama dah ok. :)
1:13 PM  
Blogger Nashrex conteng...
jgn laa panggil betina beb. cam binatang je. depa tu manusia. makhluk tuhan cipta gak tu.

doa2 mereka berubah...
11:20 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."