Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, June 02, 2008

Help







 

29 Congteng-conteng:

Blogger ScarLet Jiem conteng...
sangat comel
cam chika
10:55 PM  
Blogger :: Wiween :: conteng...
ahahah sgt funny okeh adik! seperti menonton citer kartun sponge bob! believe it or not, i've never watched that cartoon! agagagag xpe xpe..dpt tonton sini da ok.

P/s: ni cara melepas tension eh chika? hehehe
10:56 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
Chika.. sy pun merindu spongebob.. astro amat kejam merampas tv9 itu.. sudah berbulan2 tidak menonton spongebob berbahasa melayu.. isk isk
11:24 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
SARRA - tapi dia tak secomel chika. dan dia kurang pandailah. setiap pagi pon jatuh ke bawah. setiap pagi bgn pon kena carik dia dulu :(

KAK WEEN - alamak. kakak takda tgk ka? sangat rugilah. spongebob la kartun paling best. sanggop tinggalkan apa saja demi menonton. ekekek. chika tunggu ja bilakah movie dia nak keluar.

ZUL - ha ah la zul. astro dah disable tv9. entah apa2 lah kan. padahal kartun2 kat tv9 semua best. selain spongebob, chika suka catdog, jimmy neutron, dora dsb. tp saya selalu tgk kat bilik mak saya sebab astro sgt tak gunalah. lepas tgk spongebob mesti kembung perutkan?sbb sgt byk ketawalah.
11:31 PM  
Blogger cepotet conteng...
sangat cumel ok! geram je tengok. kiyut gile. ehehehe.
12:00 AM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
betulkah tv9 sudah dikeluarkan dari astro? sangat jahat.. mentang2 la tv9 itu sgt malay dan islamic.. astro kick camtuh je.. huh..selepas ini sy akan tonton spongebob dari tv lain..astro berlaku kejam terhadap spongebob dan sekutu2nya..
12:05 AM  
Blogger IamYonna conteng...
ouh chika..
rase nk pijam2 ja si bob itu..
haha..
patrick xda ka :p
ngeh2..
cumel2..
sangat cumel mcm chika cumel..
even die slalu jatuh ke bawah pd waktu pagi..hahah..
kesian si bob..
chika suro die buatkan thesis gila itu..
i hate thesis too..
naseb zaman yonna sudah abeh :))
haha..
silakan siap thesis chika!
jangan berpoya2 bersama bob ok..
biarkan die menjadi patung di katil kamu sahaja :D haha

sgt comel!
3:21 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK ERNI - rasa nak tepuk dan tendang bontot dia kan? hahaha

ZUL - tak tahulah dia memang keluarkan dari astro atau apa. sebab NTV7 pon rasanya tak dapat gak. tah la. baru2 ni je. dulu okeh. rasanya dalam sebulan kot.

YONNA - ada. patrick ada tapi dia tinggal dekat rumah. sebab mereka sgt tak ngam. kalau mereka bersama, lagi byk keje chika di waktu pagi. sbb kena carik kedua-dua mereka neh di bawah / di bucu/ di celah katil. ye la, kalau dia tak tolong chika, sapakah lagi boleh tolong chika? hahahahahaha. tapi dia ni ada stupid sikit lah. ngahagaghahaha....
7:41 AM  
Blogger Masy conteng...
ape ni merasuah beliau. rm10 je?? cuba hulur rm50 lak esok heheh
8:31 AM  
Blogger Tok Rimau conteng...
Suruh la Squirtwort buat. Dia banyak tangan.
8:34 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
KAK MASY - ha ah kan. tah2 dapat rm50, siapppp semua keje. kan?
8:37 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
TOK RIMAU - tapi si sotong hidong besar tu semacam kerek sikitlah. susah nak memperbodohkan dia. ekekekekekek. errr... suara beliau sengau. muka burok dan tak comel.saya semacam takutlah nak simpan objek tu. har har har!
8:39 AM  
Blogger ajathajar conteng...
comel!
9:13 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
Ooo...Hari2 Keje Tarik Bob Ye.. Apa La Chika Ni.. Tido "buas" Tak Nak Ngaku.. Hehe..
9:30 AM  
Blogger fara-D conteng...
oooo...ni keje ko hari tuh?! tesis kunun! cis!


haha! mcm aku ber'tesis' gak mlm tu kan?! :LOL:
10:21 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
AJAT - err... S.Bob or err... chika? hahahaha


MROZAIDI - ngeh ngeh. janganlah mengaku kesilapan sendiri selagi boleh ditutup. ekekekeke.
10:22 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
FARAH - hey engkau di manakah neh? hahaha. yang aritu ada org sound aku tuh... "hek eleh, gmbr duit pon nak diambiknya" ekeekekekekke. comel tak??? har har har. aizar ada bg number phone rumah aku? handphone mati sudah. charger di hostel la.
10:24 AM  
Blogger fara-D conteng...
da...da kasik! baca update terbaru aku! tuju khas utk ko!mwahaha!
11:10 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
weh farah bercahaya seperti angel tanpa motif! aizar kata semalam ada kelas. huwaaaaaaaa. matilah ai. aku dah baca entry tu. tapi aku tak fahamlah apa yang happiness sgt tu. sebab mendapat cahaya dari langit? atau sebab mendapat internet meggunakan laptop yang thrill? ataupon kerna tanpa rumet? bukankah sangat sepi hidop kau tanpa rakan sebilik tersebot? ahahahahaha. jap jap. kita pergi penang bila (kali ke 80 aku dah tanya ni) ngeh ngeh...
11:30 AM  
Blogger fara-D conteng...
LAPAN JUN!!

haha. nak tau, balik la... pas ko balik sini, aku lari balik umah! mwahaha! *kejam tak?*

kat spot faveret ko berinternet kat fak ni.... disinari cahaya rembulan...eh...matahari....tadi skejap (mau sejam lebih gak...) skang da tak disinari dah *sdih*
11:34 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
FARAH - aku dah agak dah! mesti duduk kat port aku sebab aku mmg terpikir. kau sebut ja limpahan mentari je, aku dah terbayang tempat mahsyuk seblah atm, di err... platfor, KITA YANG KONTROVERSI, GAGAH DAN TAK CUKOP KAYU ITU. wakakakkaka! gulp! ini private blog kan? hahaha. lajukan wireless situ? cuba ko stream youtube atau apa2lah. atau donlod mp3. gila laju macam halilintar wa cakap lu. ahaks. wei, ko nak balik rumah eh? bila? sampainya hati nak tinggalkan aku. mmg nak balas dendam eh? :( aku musnahkan katil kau!swimming? wakakak
11:37 AM  
Blogger fara-D conteng...
haha! kalo ko musnahkan katil aku, aku tadak hal....bukan ke aku mewarisi perangai abah aku yg suka tdo atas karpte kat lantai! mwahaha! atas tangga je aku tak sanggup tdo, lain, janji bersih dan ada bantal, layann!! :P

aku da alih port da... port tadi ancaman bahaya dari pembaiki2 rupamuka fakulti bernama baru ni..... tadi dpn mata aku terjatuh roller pengecat tu.! tadi da cukup disinari cahaya, pastu dilimpahi debu, aku tak sanggup lak tunggu luahan cat berwarna putih-kuning tu plak...huhu!
12:07 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
tu baru cat roller. baiklah kau move sebab entah apa pulak akan jatuh dari atas lagi. mungkin tukang cat pulak. dan terjatuh atas kau. aduh! bukankah macam filem hindustan? ekekeke.

okeh okeh. kau takda aku dera si maeyl.... hihihi. nanti kau balik dia dah hancur. tinggal bijik mata ja.
12:14 PM  
Blogger fara-D conteng...
ko tak balik gak, aku dera spongebob squarepants ko sampai squarepants dia jadi tak square da nanti!!!!
1:56 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
kau balik PJ ka takkkk????
2:01 PM  
Blogger fara-D conteng...
TIDAKKKK!!!
2:31 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
okeh okeh bertenang. jgn membuat apa-apa okeh. releks dulu di sana sampai aku hadir. hahahah :p
2:39 PM  
Blogger Acaii Jawe conteng...
muahahahahahahaha, gila lawak chika nih...:) yg tak tahan ada pasal curruption tu..terpaksa scroll balik kat atas tengok ada tak pasal benda tu,hehe...
4:38 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
haha. tak sangka dia tak suka corruption rm10. mungkin hulur rm50 berkesan kot. haha
4:46 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."