Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Wednesday, July 23, 2008

Betapa gilanya

Naik katil. Tak nak tido.
Turun katil, duduk mengadap pc.
Mengantuk pulak.
Naik katil balik. Eh. Tak nak tido.
Aku pon tak faham apa mata aku nak.
Dia nak kena tikam agaknya.

On ym. Kamal tegur. Borak sikit-sikit. Aizar dan kawan-kawan yang mengenali Kamal, beliau kirim salam. Just in case you guys ingat kat dia. HAHA. Okey. Mengantuk. Aku pon naik katil semula. Ishk. Tak guna. Bila dah siap sedia nak membuta tuli, time tu lah terkebil-kebil mata. Fikiran pon menjadi sangat panjang secara kecerdikan yang luarbiasa. Berfikir. Entah apa-apa yang difikir.

Err. Aku cuma mahu menyatakan. Aku berasa sangat gembira ketika ini. Beliau benar-benar menggembirakan. Bercakap dengan beliau cukup buat aku rasa gembira. Aku pon tak tahu siapa 'mendadahkan' siapa. Tapi aku pon agak tak boleh kalau tidak berbual dengan beliau sebelum tidur. Err. He really made my day!

"kau bila nak ada boyfriend weh?" - member tanya tadik.

Jawapannya berbunyi HAHHAHAHAHAHA. Yang penting, hati aku sudah penuh. Tiada ruang kosong untuk disewa. HAHAHA.

♪♪ Ku tak mahu menjanjikannya. Pasti bahagia bila denganku. Biar dia rasakan sendiri. Betapa gilanya cintaku ♪♪
.... :)))))))))
Walaupon terlalu banyak perkara yang menyentap emosi, deeeeeep down inside, aku sangat bahagia. And nothing can stop me. Semuanya ujian saja. Apalah bestnya hidup tanpa ujian. Barulah thrill. Dan err ... sensasi. Huhuhu.

 

4 Congteng-conteng:

Blogger Mastakilla conteng...
patut ler xleh tido..
len kali biler naik katil, golek2 sambil berdengkur..
pasti boleh tido..
haha..
anyway..chika mmg sentiasa hepy memanjang..
8:13 AM  
Blogger Masy conteng...
ooooooooooooooo

ok :D
8:57 AM  
Blogger Chika Chika conteng...
mastakilla - wait. nama anda siapa? hehehe.dah bergolek dah mengalahkan tenggiling. tapi mmg insomnia pulak last nite. hahaha.

kak masy - yeaaahhhh :P
9:07 AM  
Anonymous Anonymous conteng...
haha..
kem slm kat aku si kamal tuh?
wujud rupenye..heh..poyo la die tuh..sangat tak brapa nak suke..
err..mcm cerewet lak..haha
12:56 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."