Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Thursday, July 17, 2008

Hari Ini Datuk Saya Datang




1,2,3!
Sorok!!!!!

Barbie Dolls, CatDog, Beruang dan Auntry Pear ...
sudah selamat dicampak masuk store.
Kesian kat mereka.
Sampai sini saja hubungan kita.
I am 22.
No toys.
No dolls.



Lucky Stars.
Konon.
HAHAHA


Sudah.
Nak pergi dating.
Bosan.
Apalagik, buatla spekulasi!
Sila, sila.
HAHAHAHAHA
:p
 

9 Congteng-conteng:

Blogger Totin Jamain conteng...
menan tu dpt free bila beli happy meals kat mcd
12:19 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
masalahnya aku gi beli secara satu per satu. dan saat tabahnya mengulang ke McD tammo terlepas. dululah. skang da lama tak buat dah.
1:30 PM  
Blogger Ms Haslina conteng...
erm..hobby yg sama..saya pun amat suka dapat free mainan kat mcd tu..mmg sanggup makan happy meal demi mainan..
skrg nie semua mainan tu da jadi hak persendirian baby boy saya yg umur 1 tahun 1 bulan..
1:37 PM  
Blogger A t i Q a h conteng...
Tajuk entri ni macam tajuk karangan sekolah rendah dulu. He he.

Apa pasal mau buang dalam stor?
1:54 PM  
Anonymous Anonymous conteng...
chika, sila anta ninja turtles itu di rumah aku di kampung malaysia tambahan. aku mau. sekian terima kasih.. hahaha
2:46 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
Uikss.. dating? bleh tak sy boleh tak saya buat momokkan gosip?? haha.. sebelum kawin kene dating dulu.. haha.. biskut tiger satuu..
3:45 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
haslina - i actually tak beli happy meal sgt. i beli je toys terus. haha. punyalah sanggop kan :p

atiqah - sebab atuk saya marah :D

kay - loh. nak ke? aku kumpol tuhhhhh...

zul - apa-apalah. gosip pon ok jugak.
10:13 PM  
Blogger Aizar Azman conteng...
aku sgt bosan hari nih..
aku rs jadi PENGANGGUR BERHIAS agt best giler..
serta jadi CIKGU TUSYEN DIRUMAH SENDIRI..
kerja adalah kebosanan sbb kerja part time aku adelah menanda kertas weyh..
penat gile..bygkan 7 jam setengah menanda kertas saja..tidakkah sgt bosan,tak thrill dan giler??
11:10 PM  
Blogger Chika Chika conteng...
jom ar kembali jd penganggur berhias.
12:04 AM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."