Name
Chika Chika Chika
Live In
KualaLumpur,Malaysia
  Date Of Birth
21 April 1986
  Education
Degree In Architecture, UKM
  Love
Colors
Shopping
CRV
Hyundai Coupe
Wise Peoples
Food
Graphics
  Loath
Cats / Animals
Homework
Kids
Alarm
Stupid Peoples

Chika's Twitter:


Youniverse Personality Test

Hit Counter
Hit Counter

Since 20 May 2005



Monday, July 21, 2008

Kaki Sibuk

Sebenarnya aku sangat penat.
Tapi ...

"i think i'm shivering from withdrawal here"


Alahai. Ada orang ketagih secara overdose lah. Walaupon penat, memblog jugak sebelum tiduran supaya orang tersebut tidak kecewa. Sangat tak sampai hati mengecewakan beliau. Hehehe. Hahaha. Huhuhu.

Tumit kaki sakit. Itulah. Siapa suruh kaki anda terlalu cute? Mungkin kaki tersebut tidak lagi mampu menampung beban. Tapi tadi aku terasa seperti mendapat sedikit sinar harapan di hujung terowong (?) Aizar kata, dulu ibu kaki kecik. Lepas kawen, kaki beliau meningkat sebanyak satu atau dua saiz. Aku pon macam setuju sikit. Sebab dulu, ma pon kaki setaraf aku. Tapi semakin meningkat saiznya dari masa ke semasa. Itulah. Aku pon tak berapa faham apakah kaitan status perkahwinan dengan saiz kaki. Tak berapa logik. Tapi itulah. Perkara tak logiklah yang selalunya betul. Hohohohohohohoyeh. Tak adalah. Ini sebuah kebetulan. Kalau dah saiz 4 tu, beranak 18 pon akan tetap 4. Ngehngeh.

Penat.
Tapi bergembira dengan kepenatan.
Melakukan sesuatu dengan hati terbuka.Memang perbuatan golongan cerdik pandai. Err. Akulah tu. HAHAHAHA.Walaupon penat dan diri menjadi korban, tapi ia merupakan satu kepuasan yang tak terungkapkan (mana tak puas, dapat green light boleh shopping mati-matian). HAHA. Bukan. Tapi memang gembira. Lebih gembira, kerna mendapat kasih sayang yang mencukupi. Terima kasih kepada insan-insan tersayang yang disayangi dan menyayangi. Hidup sangat terisi. I am happy.

Aku mungkin sedang sibuk. Mungkin. Tak berapa pasti aku neh sibuk ke atau menyibuk. Sebab tu aku takda pergi menyinggah dan melontar komen-komen puaka ke blog anda semua. Aku sibuk lah. Tapi aku masih seorang cerdik pandai. Jangan worry. HAHAHAHA.

Sakit kaki.
Buanglah.

 

7 Congteng-conteng:

Blogger ajathajar conteng...
ajat x pernah dgr teori kaki membesar lepas kawen.
boleh ke?
klu mcm tu nnt mesti saiz kaki ajat jd 8.
skrg 6.
x nak kawen la =D
7:54 AM  
Blogger Mastakilla conteng...
xde kene mengena pon kaki ngan kawen..
klu anda nak tahu, bila kawen..
bukan saiz kaki yang besar..
tapi isaiz perut membesar..
hakhakhak!!..
xkire samada laki atau bini..
yang lakinye, perut boroi ah..
yang bininye pregnant da..
hahaha
8:15 AM  
Blogger Masy conteng...
oww... mungkinkah saiz kaki mampu berubah? ketumpatan mungkin kot (jadi bengkak dan kembang masa pregnant). tp tataulah. kene try kawen nih.

hipotesis tak meyakinkan. kene ada ujian amali baru boleh dipercayai hehe
8:27 AM  
Blogger Aizar Azman conteng...
wakaakaka..
aku main2 ckp je..
tp mmg mcm betulla..dulu size kaki ibu mmg kecikla..
dulu 6,skang 7 lak..
kalu aku,dr 9,naik 10..mak aih..
sian aku nak carik kasot..huhuhu..heels mmg takde jodohlah ngan aku..
9:31 AM  
Blogger Aizar Azman conteng...
seseorang mcm melangkau ke sesuatu..
hahaha..
xsabar lak nak berstory..
tp sangat cloudy kan today??
maka secara malas-lah diriku..rs nak tdow..
12:39 PM  
Blogger 13may conteng...
hii...
12:53 PM  
Blogger Zulhatfi Aziz conteng...
sakit kaki? ketuat kott.. eii..
5:06 PM  

Post a Comment

 


This is a personal weblog. Fully monitored by the owner. Before you proceed, please be informed that you are now under a DICTATOR rules.

"dictator" is generally used to describe a leader who holds and/or abuses an extraordinary amount of personal power, especially the power to make laws without effective restraint by a legislative assembly.
Source : Wikipedia.org

  Is your mental functioned well? Okay, proceed. And err... welcome.


 


 

THEWARDROBE

The Engagement

 



 

Klasik

www.flickr.com

Copyright Reserved
Created by : Chikadior  Date : 7 June 2008
"... the rest is still unwritten ..."